Saitko mitään itsellesi lahjaksi vauvan syntymän jälkeen?
En siis tarkoita mitään vauvan tarvikkeita, vaan esim. jotain äidin hemmottelujuttuja tms.
Kommentit (14)
Etukäteen olin ajatellut, että olisi kiva saada jotain itselle, mutta kun esikoinen oli syntynyt, olikin ihanaa näprätä pieniä lahjaksi saatuja vaatteita ja leluja.
äiti-lapsikorun jokaisesta lapsesta.
Mieheltä sain Kalevalan Lapsi-koruun päivityksen. Nyt on kolme hopeista "palleroa" ketjussa, kaksi punaisella kivellä ja yksi sinisellä!
nomination rannekkeeseen sain palan jossa oli kaksi sydäntä
karkkia ja Kalevala lapsikorun sekä siihen sitten joka lapsen syntymän jälkeen uusi tynnyri
kun en muista. Eikä lapsi ole vasta kuin 6 kk. En kai siis mitään ihmeempää. En osannut erityisesti kaivatakaan, vaikka olisihan se tavallaan ollut kiva.
Erimakuiset mehut olivat kiva juttu, kun piti juoda paljon ja pelkkä vesi ei maistunut tarpeeksi tiuhaan tahtiin.
Sain suklaarusinoita, viinirypäleitä, hedelmiä, ja tuoreita iltapäivä- ja juorulehtiä. Oli oikein mieluista. :)
Vauva sai vaatteita ja kuudet villatossut.. Mies ei tainnut saada mitään muuta kuin onnitteluja.
muut toi suklaata tai juorulehtiä.. aivan loistavaa!
kahden vanhemman lapsen syntymän jälkeen ja kuopuksen jälkeen aivan ihanan torkkupeiton. Kaikki ovat mieluisia ja käytössä.
Hemmottelujuttuja olen myös saanut (siskot, appivanhemmat, kaverit jne).
Paitsi että molemmilla kerroilla ensimmäisen aterian kotona valmisti mies, mikä on erittäin harvinaista. Tapahtuu harvemmin kuin kerran vuodessa.
paitsi suklaata ja kukkia toi sukulaiset sairaalaan, lasketaanko ne?
kolmannen kohdalla sain pari aikakauslehteä ja karkkia, pyynnöstäni :/. Juu, tuttavapiirissä on hienoja koruja saaneita, ei vaan meillä.
mä en saanut edes kukkia tai suklaata, en siis niin yhtään mitään kummankaan lapsen synnyttyä, en mieheltä enkä muiltakaan. en tosin ole ylioppilasjuhlieni jälkeen (eli viimeiseen kuuteen vuoteen) saanut yhtään ainutta lahjaa - ja onhan tässä ollut parit synttärit, joulut, häät ja muutama muutkin kissanristiäiset.
"kaikki muut" on saanet koruja....