Omg, mikä mies naapurissa!
En muista millon olen nähny noin komeeta. 190cm, tumma,lihaksikas..huh. ei ole suomalainen. puhuu kyllä sujuvasti suomea, kun sain ihailultani postilaatikolla moi sanottua
Ja millanen akka sillä ;( ei mene tasan onnen lahjat. ehkä se on rikas tai toooosi mukava. muuta syytä en keksi.
Täytyy kai ruveta sen huuhkajan kaveriksi, se kai helpoin tie miehen elämään.
Kommentit (61)
Mitä jos olis sun mies. Oisko kivaa kun kaikki kuolais sen perään.
rakkaus kun on sokea, mutta hyvä niin... Mikäs siinä naisessa nyt sitten oli vikana?
jonka vaimo ulkonäöltään paljon virtahevosta poikkea. Eikä vaikuta erityisen älykkäältäkään. Eli rakkaus on sokea. Voi olla että kyseinen mies ei vaan tajua ulkonäköasioista mitään.
vois teilläkin sydän jättää pari lyöntiä väliin ..
en mä tiä onks siinä naisessa mitään "vikaa". on vaan niin tavallinen. ei meikkiä, pulska, rillit. ei mikään missä silmä lepää
mä sinkku, et voin tehä ihan mitä haluun
kerran täälä vaan eletään. turha katua ja itkeä sitten myöhemmin kun ei ole uskaltanu elää
samalla tavalla kuin eilisessä leffassa se Hal :)
miks monet naiset on tyhmiä vaikka ulkokuorta onkin. onkohan geenesissä. jos meikkiä käyttää niin kyllä sitten on sitä rumuutta ihan siellä allakin.
no on sekin mulle katseita suonu..et toivottavsti ei ole ykspuolista.
olen 23v (näytän 18v) vaaleet pitkät hiukset, 160/50. tykkään käyttää korkkareita, pukeutua nätisti.
jospa lastenhoitajaks tunkeis niille
komeat, raamikkaat miehet pitävät enemmän tummista, muodokkaista naisista, joten menepä kasvamaan sinä typyliini.
no on sekin mulle katseita suonu..et toivottavsti ei ole ykspuolista. olen 23v (näytän 18v) vaaleet pitkät hiukset, 160/50. tykkään käyttää korkkareita, pukeutua nätisti. jospa lastenhoitajaks tunkeis niille
no on sekin mulle katseita suonu..et toivottavsti ei ole ykspuolista. olen 23v (näytän 18v) vaaleet pitkät hiukset, 160/50. tykkään käyttää korkkareita, pukeutua nätisti. jospa lastenhoitajaks tunkeis niille
jos se naisen ettii ni ettii vähän pidemmän ja kurvikkaamman,ettei luulla sua sen tyttäreks... Kih... XD
kun kotona ei ole silmän ruokaa, kyllä sitä alkaa hakea muualta. sekin on vain mies
jospa se on olosuhteiden pakosta naisen kanssa? työlupa tmv. on sillä oma pizzeria.
ne tenavat kai sen naisen. ei ainakan yhtä kauniita ja tummia kun mies eki senkin puolesta ok
ei ne mitään kamalan vanhoja ole. about 30?
mies vielä sporttinen ja lihaksikas, taatusti käy punttiksella, nuoremman näkönen
mistä mä tiän vaikka ois nuoremoi kun se akka
ulkonäöllä ole mitään tekemistä. Tiedän useamman tapauksen, jossa vaimo on miestään huomattavasti paremman näköinen ja miesten mielestä ihan "vetävä pakkaus", ja vieraisiin on silti menty. Joskus puolin ja toisin.
Ulkonäköpohjalta parisuhde ei kestä, siihen vaikuttavat vähän muut asiat.
toisenlaiselta saa hieman helpommin kuin siltä joka on kokoajan jossain pilateksessa tai vessan peilin edessä säätämässä jotain.
mut kemiaa ja vetovoimaa tarttee olla. ja voin kertoa, et sitä on!
mä en muuta aattelekaan kun sitä miestä..ihana
kunpa se ei pitäis mua ihan kakarana.
mut kemiaa ja vetovoimaa tarttee olla. ja voin kertoa, et sitä on! mä en muuta aattelekaan kun sitä miestä..ihana kunpa se ei pitäis mua ihan kakarana.
ihan oikiksessa olen, ei sinne joka jannu pääse.täytyy olla päättäväisyyttä ja kunnianhimoa.
asun vanhempien kanssa vielä eli pappa betalar, se pieni -.
hupaisa porvoolainen mutta älä venytä enää pidemmäksi.
ihan oikiksessa olen, ei sinne joka jannu pääse.täytyy olla päättäväisyyttä ja kunnianhimoa. asun vanhempien kanssa vielä eli pappa betalar, se pieni -.
Kateellisia mammat, oma elämä tasapaksua. Haaveleivat vain romansseista, elämä ajanut jo ohi.
Vaikuttaa nimittäin siltä että mies tykkää naisista joilla on aivot ja sulta ne puuttuu eikä niitä saa kaupasta.