Miltä tuntuis? Minulle on 4 eri miestä sanonut seurustelun päätteeksi..
Että jos olis tuntenut minun pikkusiskoni ennen minua, olis ehdottomasti iskenyt siskoni... :(
Kommentit (34)
Kun seuraavaksi rakastut, viettäkää paljon aikaa siskosi kanssa, jotta tiedät jo suhteen alussa tunteeko mies vetoa siskoosi. En usko, että kaikki pitävät itseään tyrkyttävästä tyypistä. Luulen, että siskosi on sellainen joka haluaa tieten tahtoen saada ihmiset rakastumaan itseensä. On varmasti miehiä, jotka näkevät tällaisen läpi. Mieti myös, onko itsessäsi parantamisen varaa...voisitko opetella itsetietoisuutta?
Täytyy olla kyllä aika vähä-älyinen, kun tuollaista päästää suustaan. Hiukan tosin nyt laittaa epäilyttämään, että miten siskosi käyttäytyy miesten seurassa. Normaali sisko ei edes flirttaile siskonsa miehen kanssa, mutta mahtaako sinun siskosi tehdä niin?
Se ei tietenkään oikeuta miesten käytöstä ja fiksu mies ei silti tarttuisi syöttiin. Mutta ilmeisesti sä olet onnistunut tapailemaan yhteiskunnan tyhmimpiä miehiä.
Nyt leuka ylös ja rohkeasti eteenpäin!
Ja vaikka oliskin, ei se saa jostakin ulkoisesta tyrkky meiningistä olla kiinni.
ja oletko kertonut hänelle noista miesten kommenteista? Aika ikävää kyllä. Jos olisin sun asemassa, varmasti olisi vaikuttanut myös sisarussuhteeseen jollain tavalla, vaikka sisko ei olisikaan tyrkyttänyt itseään.
jos olet seurustellut ihan vääränlaisten miesten kanssa. Yhtä halpoja kun siskosi. Etsi nyt tietoisesti tasokkaampaa miestä, kun siihen on mahdollisuus. Älä tyydy sellaseen jolle kelpaa mikä tahansa. Ansaitset parempaa.
En oo ap:n sisko, vaan ihan toinen tapaus. Mun siskon miäs on viime kesän aikana alkanu vonkaamaan mun perään. Ja voin kuulkaas käsi sydämellä vakuuttaa, etten mä oo antanut ymmärtää mitään sinne päinkään... ei vois vähempää kiinnostaa koko jäppinen.
C'mon, se on mun siskon kanssa naimisissa ja niillä on neljä lasta! Mitä h*ä se oikein kuvittelee? Mulla on hyvät välit siskooni ja sellaisina ne tulee pysymään. Käsittääkseni systerillä ei ole aavistustakaan, mihin suuntaan sen siippa selän takana vilkuilee. Mutta mulle tää on hankala tilanne. Tyyppi lähettää mulle öisin tekstareita (joihin vastaan joko 'mee nukkumaan' tai en mitään), ja on mm. kerran tullu koputtelemaan aamuyöstä oven taakse. En tietenkään avannu. Mut mitä mä teen? Ärsyttävä tilanne! *puistatuksia*
ei ne ollu sua varten. on niitä parempiakin, ootas vaan niin näät :)
Kun seuraavaksi rakastut, viettäkää paljon aikaa siskosi kanssa, jotta tiedät jo suhteen alussa tunteeko mies vetoa siskoosi. En usko, että kaikki pitävät itseään tyrkyttävästä tyypistä. Luulen, että siskosi on sellainen joka haluaa tieten tahtoen saada ihmiset rakastumaan itseensä. On varmasti miehiä, jotka näkevät tällaisen läpi. Mieti myös, onko itsessäsi parantamisen varaa...voisitko opetella itsetietoisuutta?
minuun rakastunut. nou täänks!
Minua nolottaa kertoa, että voisin olla tuo sisaresi.
Vaikka en ole vikitellyt sisareni miestä enkä myöskään ystävättäreni miehiä enkä tuttavanaisten puolisoita.
Mutta aina silloin tällöin jotkut ystävättäreni naureskelevat tai huokailevat, pyörittelevät silmiään ja jotkut suuttuvat, kun heidän miehensä huokailevat: "mikset voi pukeutua yhtä naisellisesti kuin XX, mikset voi olla yhtä ystävällinen kuin XX, kyllä XX sitten tekee sen ja tämän niin upeasti, voi kyllä XX sitten on niin tosinaisellinen...."
Ja niin edelleen.
Tilanne EI ole mielestäni lainkaan herkullinen. Enkä tunne itseäni millään tavalla toisia naisia paremmaksi. Joskus mietin, että minussa täytyy olla joku saamarin haju tai muu väreily, joka sekoittaa miesten päät.
Useimmat naisystäväni ymmärtävät minua ja tietävät, että tilanne on minullekin ikävä, mutta aina löytyy joku ikävä nainen, joka suuttuu ikipäiviksi minulle, koska on itse valinnut tollon miehen.
borga, porga, pårga garbå niin ainakin tajusit! Positiivista aavee-mammalta. Hienoa, että niin nokkelasti myös osasit nussia pilkkua! Lapsesi ovat varmasti neroja! -15