miksei äiti saisi pitää rockista/käydä keikoilla ?
lähiaikoina jätän muksun miehelleni ja lähden 69 eysin keikalle... yksin, koska musiikkimaku kavereitteni kanssa menee niin pahasti ristiin etten edes yritä kerjätä ketään seurakseni...
Kommentit (7)
tuntuu että ihmisillä on jotenkin sellainen "kasva aikuiseksi " asenne, mutta jonnekkin hemmetin lauri tähkän tai neljän suoran keikalle olisi kyllä sopivaa ja aikuismaista mennä...
Taidat kyllä olla vanhimmasta päästä tuon kyseisen "älykköbändin" keikalla:)))))
Itse kuuntelen klassisen ohella tosi paljon raskaampaa musaa t.ex. Amorphista, zeppeliniä, purplea...eipä ole tuon Purplenkaan sanoituksissa älyllä loistettu, mutta soundi ja legendaarisuus korvaavat paljon:DD
Kuuntelen myös vanhoja taistolaisbiisejä, vaikkeivat ne täysin istu nykyisenlaiseen ideologiaani, vaikka vasemmalle vahvasti kallistunkin..
Musamaultamme olemme lasten kanssa kyllä eri maata lasten kuunnellessa pääasiallisesti jotain Kotiteollisuutta yms...antaa nuorten kuunnella:)
Itsekin käyn silloin tällöin keikoilla. 69 eyeskin on tullut nähtyä (en ollut varmastikaan vanhin siellä yleisössä, vaikka ikää oli noin 30 silloin) , joskin pidän enemmän mm. tänä kesänä näkemästäni AC/DC:stä. Lapsi on tuolloin ollut isän kanssa kotona. Ja aion vastakin käydä keikoilla :)
Mä käyn monta kertaa vuodessa rokkikeikoilla. Käyn aika usein niissä mun teinityttöjen kanssa. Mulla on ikää 49 vuotta.
mä vain mietin, jaksanko mä huomenna sit tehdä mitään. Äitiyden myötä aikainen nukkumaanmeno on tullut tavaksi, ei jaksa enää valvoa. Ja tunnen itseni vanhaksi, jota tietysti olenkin:-)