Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero edessä erilaisten seksitarpeiden takia?

Vierailija
18.08.2009 |

Kurjaa mutta ei ylllättävää..... Meillä mies on aina ollut halukkaampi osapuoli; mikään määrä seksiä ei ole riittävästi tai ei ainakaan se määrä, mihin minä olen halukas tai suostuvainen..... Nyt sitten mies mököttää toista viikkoa putkeen ( työmatkan, oman sairastamisen ja lapsen sairastamisen takia on ollut toista viikkoa tosi hiljaista petipuuhissa) ja eilen sai itsestään ulos että hänellä on on kriisi kun on tajunnut ettei seksielämä ikinä tule olemaan tyydyttävää ja tilanne menee aina vain huonommaksi. Mitä siihen voi sanoa? Kun ei seksi kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Väsymys on yksi osatekijä; itselläni on vaativa työ, jossa ei ikinä tee tarpeeksi + omasta mielestäni vastaan liian suurelta osin kaikesta kotihommasta. Mies kyllä remontoi harrastuksekseen mutta kaikki kaupassakäynti, ruoanlaitto, pyykkihuolto, siivous ja muut juoksevat asiat ovat minun hoidossani. Mies on lapsille loistava ja osallistuva isä, mutta kotihommien suhteen sekä laiska että meillä ei kriteerit esim. vaadittavan siivoustason osalta mene ollenkaan yhteen. Iltaisin olen yleensä niin rättiväsynyt ja univelkainen ettei seksi tosiaankaan innosta.

Mitä olisi ratkaisuksi?

Erota -iso asuntolaina eikä nyt kannata myydä taloa-

käskeä mies ostoseksiin -kävisi minulle muuten jos ei olisi tautiriskiä-

Antaa vapaus ulkopuoliseen (seksi)suhteeseen -ei tunnu kivalta ajatukselta -

levittää haaroja päivittäin -ei tunnu sekään kivalta kun ei kerta kaikkian huvita-

käskeä mies harrastamaan sooloseksiä - ei ilmeisesti riitä hänelle-

Inhottava umpikuja :(

Kommentit (323)

Vierailija
261/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä löytää jonkun toisenkin syyn valittaa...

Vierailija
262/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensin otatte munaa ja sitten hierontaa hartioille, veikkaan että yllätytte ettei tulekkaan munahierontaa vaan kunnon hartiahierontaa.

se seuraava kerta. Tämä on mahdoton yhtälö, oikeasti. Nainen haluaa seksiä tuntiessaan olevansa rakastettu ja hyväksytty. Munahieronta saa tuntemaan itsensä halvaksi ja merkityksettömäksi panopuuksi, mikä ei lisää seksi-intoa. Samoin se ei vakuuta, että vain seksin jälkeen mies osoittaa hellyyttä. Mutta miehellä menee sitten toisin päin, ja seksin harrastaminen saa tuntemaan helliä tunteita. Mikä neuvoksi. Minä olen vuosien mittaan antanut ja antanut vaikkei usein huvittaisikaan, ja aina vaan on huvittanut vähemmän. Mies on yrittänyt tuota hellyyden osoittamista muutaman kerran ja siihen se jää. Ei ole kovin hyvällä tolalla meidän suhde ja vituttaa ajatus että vain minä olen se jonka pitäisi jatkuvasti jotenkin tsempata ja säätää itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2krt viikossa, vähintäin 3xkk, 15v ajan, vielä silloinkin kun se aiheutti pelkkää ahdistusta ja oli itsetyydytystä molemmille.

Ennemmän se tarve oli läheisyyden tarvetta molemmilta, mutta kun kierre oli valmis, minä "tiesin" että taas on seksivälineenä, jos päästin lähelle.

Ymmärrän hyvin tätä miestä joka vihaa naisia/naista jotka ovat vieneet hänen itsetuntonsa miehenä, minä tein saman ex-miehelleni, mutta hän vei minun itsetuntoni ihmisenä, jokainen vähänkin läheinen keskustelu johti ainakin seksin yritykseen eli tunsin olevani aivoton muovinukke.

230

Vierailija
264/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen vähänkin läheinen keskustelu johti ainakin seksin yritykseen eli tunsin olevani aivoton muovinukke. 230

Ja minä ainakin yritin vuosia olla vaan välittämättä tuosta, mutta eihän se onnistunu. Se aiheutti suoraan sanottuna vihaa, ja sitä vihaa sitten yritti niellä seksin ajan. Nyt ollaan jo siinä pisteessä, että ajatuskin seksistä miehen kanssa aiheuttaa automaattisen vihareaktion. En tiedä, pitäisi kai erota mutta.

Vierailija
265/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensin otatte munaa ja sitten hierontaa hartioille, veikkaan että yllätytte ettei tulekkaan munahierontaa vaan kunnon hartiahierontaa.

että miehen pitää saada sitä pildeä ennenkuin se pystyy yhtään mihinkään? Normaali käyttäytyminen ja toisen huomioiminen alkaa vasta sen jälkeen.

Vierailija
266/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen vähänkin läheinen keskustelu johti ainakin seksin yritykseen eli tunsin olevani aivoton muovinukke. 230

aikaa myöten synny niitä läheisiä keskusteluja, koska kaikkeen hiipii kyynnisyys. Mies viitsii kuunnella minua vain koska sen jälkeen voi ehkä saada seksiä? Enkä tapanani ole koskaan ollut avautua miehelle mitenkään liikaa tms., nykyään en juuri koskaan.

Vierailija
267/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Ei ketään tarvitse kiduttaa. Ette te ole sen arvoisia.

Vierailija
268/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se ei voisi mennäkin noin. no aina naisella kaihertaa jokin.

Vierailija
269/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ohjeeni teille, jotka ette anna parisuhteessa mihellenne läheisyyttä:

sinäkin olet? Sukat pitkin lattioita ja vaimo nalkuttaa? Miten olisi jos ottaisit vastuun kerrankin elämästäsi ja lähtisit ihan itse ilman että vaimo hoitaa tämänkin asian puolestasi.

Vierailija
270/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisen asenteen ottaneiden äijiensä kanssa. Byhyy, olen vain surkea uhri, jota vaimoni kiduttaa seksittyömyydellä. Kumpa vaimoni pelastaisi minut tältä kamalalta kohtalolta eroamalla, yää. Kuka sitä nyt aikuisen kokoisia kakaroita haluaa panna?

Vierailija
271/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa jotain enemmän kuin toinen, saa myös ponnistella sen eteen enemmän? Kyllä se ainakin muissa asioissa toimii. Siis että jos haluan purjeveneen, saan tehdä sikana töitä että saan sen. Parisuhteessa sen joka haluaa vähemmän (eli yleensä nainen, voi olla toisinkin päin) pitäisi kumminkin panostaa enemmän?

Vierailija
272/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
273/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo mennyt. Ohjeeni olikin teille muille. :D

Sinun = tossukka valittajan, jonka vaimossa on aina 100% syyllisyys, neuvojasi ei selvästikään täällä kuunnella/tarvita, joten pidä ne itselläsi ja annetaan tämänkin keskustelun laantua tai siirtyä hieman hedelmällisille urille.

Sinulla on selvästi käsitys, että naiset ovat paskoja ja vaikka antaisivatkin seksiä aina sinun niin halutessasi (okei sun rima on taivaissa, mutta oletetaan että haluaisit) niin silti he ovat paskoja ja nalkuttavat.

Mihin tuollaisten ajatusten purkaminen tänne johtaa? Ei mihinkään ja tuskin auttaa ap:tä (joka tuskin enää edes jaksaa tätä paatosta lukea).

Ap:lle sanoisin, että keskustelkaa vakavasti ja jos mikään ei auta, niin erotkaa. Ette selvästi sovi toisillenne, jos molemmat teistä (kyllä, molemmat, myös MIES) haluavat muutosta ja todella työstävät omaa toimintaansa jonnekin kompromissiin, joka pitkällä tähtäimellä ehkä on tyydyttävä molemmille.

Mutta kuten tämänkin keskustelun mies-osapuolet ovat osoittaneet, kaikki vika on aina naisessa. Ainakin naisessa, joka ajattelee omilla aivoillaan ja haluaa elää ihmisen elämää muuallakin kuin hellan ja nyrkin välissä (ai niin ja panopuuna makkarissa).

Vierailija
274/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se ei voisi mennäkin noin. no aina naisella kaihertaa jokin.

Kyllä, suosittelen sinulle hyvin vakavasti hoitoon hakeutumista.

Vierailija
275/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten tämänkin keskustelun mies-osapuolet ovat osoittaneet, kaikki vika on aina naisessa. Ainakin naisessa, joka ajattelee omilla aivoillaan ja haluaa elää ihmisen elämää muuallakin kuin hellan ja nyrkin välissä (ai niin ja panopuuna makkarissa).

Aina kun näissä keskusteluissa on mies mukana, tulee jotenkin ihan epätoivoinen olo. Että voiko naiset ja miehet koskaan elää onnellista elämää rinnakkain. Tämäkin mies tässä ketjussa katsoo olevansa jokin taivaan lahja naisille, ja tollasella asenteella liikkeella. Sana julma tulee mieleen.

Vierailija
276/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuolla miehellä on pieleen mennyt suhde takanaan, ja lopputulema siitä oli se että naisessa vika, ja omahyväisyyttä riittää ainakin vielä toistaiseksi. Ja nyt sitten tyydytään johonkin yhden yön panoihin, koska rima on liian korkealla? Olisi TODELLA kiva tietää mihin päätyy seuraava suhde! Että joko pystytään katsomaan toista ihmistä myötätuntoisesti kaikkine vikoineen, vai onko se ylipäätään mahdollista a) miehille, b) tänne nimenomaiselle.

Vierailija
277/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aina naisella kaihertaa jokin.

Miehellä kaihertaa vaan pallit :-D

Vierailija
278/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo mennyt. Ohjeeni olikin teille muille.

Vierailija
279/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelun/seksin ei pitäisi olla kiistakapula vaan osoitus rakkaudesta puolisoaan kohtaan.

Hämmentävää jos silittäminen menee rakastamisen edelle. Muuttakaa elämäänne ja karsikaa minuuttiaikataulujanne jos teillä ei ole aikaa _rakastaa_.

Vierailija
280/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelun/seksin ei pitäisi olla kiistakapula vaan osoitus rakkaudesta puolisoaan kohtaan.

Jos vaimo ei saa suhteesta mitään muuta kuin munahierontaa, rakkautta on lopulta vaikea nyhjätä tyhjästä. Kun se munahieronta ei vaan valitettavasti tunnu naisesta rakkauden ja välittämisen osoiteukselta siinäkään tapauksessa että se miehen mielestä sitä olisi.