Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero edessä erilaisten seksitarpeiden takia?

Vierailija
18.08.2009 |

Kurjaa mutta ei ylllättävää..... Meillä mies on aina ollut halukkaampi osapuoli; mikään määrä seksiä ei ole riittävästi tai ei ainakaan se määrä, mihin minä olen halukas tai suostuvainen..... Nyt sitten mies mököttää toista viikkoa putkeen ( työmatkan, oman sairastamisen ja lapsen sairastamisen takia on ollut toista viikkoa tosi hiljaista petipuuhissa) ja eilen sai itsestään ulos että hänellä on on kriisi kun on tajunnut ettei seksielämä ikinä tule olemaan tyydyttävää ja tilanne menee aina vain huonommaksi. Mitä siihen voi sanoa? Kun ei seksi kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Väsymys on yksi osatekijä; itselläni on vaativa työ, jossa ei ikinä tee tarpeeksi + omasta mielestäni vastaan liian suurelta osin kaikesta kotihommasta. Mies kyllä remontoi harrastuksekseen mutta kaikki kaupassakäynti, ruoanlaitto, pyykkihuolto, siivous ja muut juoksevat asiat ovat minun hoidossani. Mies on lapsille loistava ja osallistuva isä, mutta kotihommien suhteen sekä laiska että meillä ei kriteerit esim. vaadittavan siivoustason osalta mene ollenkaan yhteen. Iltaisin olen yleensä niin rättiväsynyt ja univelkainen ettei seksi tosiaankaan innosta.

Mitä olisi ratkaisuksi?

Erota -iso asuntolaina eikä nyt kannata myydä taloa-

käskeä mies ostoseksiin -kävisi minulle muuten jos ei olisi tautiriskiä-

Antaa vapaus ulkopuoliseen (seksi)suhteeseen -ei tunnu kivalta ajatukselta -

levittää haaroja päivittäin -ei tunnu sekään kivalta kun ei kerta kaikkian huvita-

käskeä mies harrastamaan sooloseksiä - ei ilmeisesti riitä hänelle-

Inhottava umpikuja :(

Kommentit (323)

Vierailija
241/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lukutaidossa vikaa?

Vierailija
242/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ilman pillua pysty kunnioittamaan, tuntemaan läheisyyttä eikä sinulla mielestäsi voi olla edes aikuista parisuhdetta niin ajattelet vain alapäälläsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä noin kerran viikossa, joskus kaksi kertaa viikossa, ja aina minun aloitteestani! Miestä seksi kiinnostaisi noin kerran kuussa tahtia.

Minäkin olen ratkaissut ongelman harrastamalla tarpeen vaatiessa itsetyydytystä. En oikeasti ymmärrä, miksei mies voi tehdä haluttoman naisen kanssa samaa ratkaisua! Oma apu on paras apu.

Sitä paitsi jos seksistä tulee liikaa elämän ykkössisältö, niin että sitä ajattelee ja haluaa jatkuvasti, ja kaikki muu elämässä jää toissijaiseksi, niin silloin mies/nainen on oikeasti seksiaddiktoitunut. Kannattaisi todellakin hakea apua, jos seksiä pitää olla aamuin, illoin, ja joka välissä.

...asia menee just päin vastoin =/ Minä (naisena) haluan joka päivä! Ja minä olen se "kerjäävä" osapuoli! Saan mieheltäni loistavaa seksiä ja ainakin pari kertaa viikossa...valitettavasti haluaisin sitä päivittäin! Monta kertaa minä olen ajatellut eroa, mutta en oikeasti halua vaihtaa miestäni! Olen siis päättänyt, että jos miestä häiritsee se, että tyydytän itseni (kun tekee liikaa mieli ja en saa häneltä), niin hän voi mennä sit sohvalle nukkumaan =) Minä hoidan meillä oman työni ja kaikki kotityöt! Mies vain työnsä ja pyydettäessä kotitöitä...Mutta tämä on asia mihin olen tyytynyt! En halua painostaa häntä, koska ei kiukuttelu ole kivaa puolin tai toisin. Saan mieheltäni paljon hellyyttä ja hän on muuten täydellinen mies! Ja onhan se sooloilu ihan kivaa =)

Vierailija
244/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä läheisyyttä ei tässä tapauksessa anna se nainen. Tämä on hyvin yleinen keskusteluaihe meidän miesten kesken - naiset siirtävät miehet ulkoruokintaan jossakin vaiheessa parisuhdetta.

Ja tosiaan, ilman pildeä normaalitilanteessa EI ole aikuista parisuhdetta. Se on kaverisuhde/perhebisnes.

Kunnioitus taas katoaa molemmin puolin torjutuksi tulemisen seurauksena.

Tämän paksummasta rautalangasta en osaa tätä sinulle vääntää. Jotenkin minusta myös tuntuu, että sinua ei kiinnostakaan, niinpä tämä vastaukseni on oikeastaan muille, jotka tätä ketjua lukevat.

Vierailija
245/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kommentoin omasta kokemuksestani alle kerta/vuosi -tahdista. Ja tämän eron syy tosiaan oli lopulta kaikenlaisen läheisyyden ja keskinäisen kunnioituksen puute.

-se mies joka erosi, ja joka vastasi tuossa pari kertaa jo aiemmin

Meillä on seksiä noin kerran viikossa, joskus kaksi kertaa viikossa, ja aina minun aloitteestani! Miestä seksi kiinnostaisi noin kerran kuussa tahtia.

Vierailija
246/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollet määrittelisi asiaa näin

LÄHEISYYS = PILDE

KUNNIOITUS = PILDE

AIKUINEN PARISUHDE=PILDE

Kaikki loppuu ja alkaa pillusta ja väität ettei pillu ole elämäsi keskipiste.

Et itsekään usko tuohon

Mitäs jos itselläsi ei vanhoilla päivillä enää seisokaan, loppuuko kunnioitus ja parisuhde ja aikuisuus siihen?

Siinä käy vain usein niin, että jos kaiken aikaa pillua ajatteleva mies vonkaa jatkuvasti niin vähemmän haluava nainen ei uskalla harrastaa mitään muutakaan läheisyyttä koska se johtaa

aina seksin vaatimiseen.

Sitä läheisyyttä ei tässä tapauksessa anna se nainen. Tämä on hyvin yleinen keskusteluaihe meidän miesten kesken - naiset siirtävät miehet ulkoruokintaan jossakin vaiheessa parisuhdetta. Ja tosiaan, ilman pildeä normaalitilanteessa EI ole aikuista parisuhdetta. Se on kaverisuhde/perhebisnes. Kunnioitus taas katoaa molemmin puolin torjutuksi tulemisen seurauksena. Tämän paksummasta rautalangasta en osaa tätä sinulle vääntää. Jotenkin minusta myös tuntuu, että sinua ei kiinnostakaan, niinpä tämä vastaukseni on oikeastaan muille, jotka tätä ketjua lukevat.

Vierailija
247/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kommentoin omasta kokemuksestani alle kerta/vuosi -tahdista. Ja tämän eron syy tosiaan oli lopulta kaikenlaisen läheisyyden ja keskinäisen kunnioituksen puute. -se mies joka erosi, ja joka vastasi tuossa pari kertaa jo aiemmin

Vierailija
248/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä juurikaan kuuntele mitä muut sinulle sanovat.

Mutta yritetään: Kyllä, kunnioitan esimerkiksi äitiäni, enkä ole koskaan saanut häneltä pildeä, en edes yrittänyt. Pystyn siis kunnioittamaan ihmisiä, joilta en saa pildeä. Työelämästä tunnen lukuisia naisia, joita kunnioitan, vaikka en saa heiltä pildeä.

Vanhoilla päivillä seksielämä varmasti muuttuu. Nyt olen kuitenkin kaukana vanhoista päivistä, enkä aio lopettaa alle kolmevitosena seksielämääni.

MISSÄÄN kohdassa en yllä ole sanonut, että läheisyys=pilde, esimerkiksi. Kaipaan läheisyyttä, koskettelua, keskustelua, halauksia. Tulin torjutuksi näissä. Aloin inhota itseäni, koska etsin vikaa itsestäni. Aloin inhota sitä torjujaa. Minulat meni itsekunnioitus. Minulta meni kunnioitus torjujaa kohtaan.

Lopulta suhde ei enää voinut jatkua, koska siinä ei ollut mitään muuta kuin inhoa ja kunnioituksen puutetta.

Tokihan minä tiedän, että sinä olet provo. Ei kukaan ole edes vahingossa tuollainen aidosti.

Pystytkö sä tosiaan kunnioittamaan vain ihmisiä, jotka antavat sulle?

Vierailija
249/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se syy yhtäkkiä muuttuikin keskustelun puutteeksi.

Puoliso on pelkkä panopuu jos kaikkia muita naisia pystyy kunnioittamaan ilman seksiäkin mutta pilden puute -> läheisyys, keskustelu ja kaikki hyvä loppuu.

Ei se suhde tainnut olla kovin hyvä silloinkaan kun sitä seksiä vielä oli.

Vierailija
250/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan - ensimmäinen oire kaikesta oli seksi loppuminen. Ja samalla loppuivat läheisyys, koskettaminen ja keskustelu.

Sitä en tiedä oliko suhde koskaan hyvä, mutta sen tiedän, että sinä olet hiukkasen yksinkertainen.

Vierailija
251/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimolle valkenee, että mies ei pidä häntä yhtään minään, ei viitsi enää edes keskustellakaan ja lakkaa kunnioittamasta jollei saa pillua aina kun haluaa. Vaimo on silloin vain masturbaatioväline.

Sitä paitsi läheisyys tarkoittaa tällaiselle miehelle kuitenkin esileikkiä jotta saisi pillua.

Vierailija
252/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen haluaisi seksiä sinun kanssasi jos sinä et kunnioita häntä.

Vierailija
253/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan NORMAALIA haluta seksiä oman vaimonsa kanssa. Seksi kuuluu kahden ihmisen rakkaussuhteeseen. Jos haluatte elää elämänne ilman seksiä (etenkin sen jälkeen kun lapset ovat syntyneet), miksi helvetissä ryhdytte parisuhteeseen? Saa sitä siitosspermaa muillakin keinoin. Tai, kuten moni on jo ehdottanut, antakaa sille toiselle lupa käydä vieraissa. (todennäköisesti parisuhteenne kyllä hajoaa siihenkin, koska ihmisellä on taipumus rakastaa sitä, jota käy panemassa)

Minä elin aiemmin käytännössä täysin seksittömässä liitossa miehen kanssa, joka ei seksiä halunnut. Kyllä sitä itsensä tunsi arvottomaksi, rumaksi, läskiksi, löysäksi (tähän jonoon voi lisätä kaikki maailman negatiiviset adjektiivit, koska en tiennyt mistä kiikasti) Välillä ajattelin, että mieheni on homo tai että hän panee muualla.

Masturbointi on ihan mukavaa, mutta kyllä sitä lopulta kaipaa myös sitä fyysistä hyväksyntää toisen taholta ja seksi on keino sitä osoittaa. Olisin varmastikin tyytynyt 1krt/vko systeemiin mutta sekin oli liikaa vaadittu. Kun sitten tapasin miehen, jota kätellessä kipinät sinkoilivat, loppui tuo vanha parisuhde suunnilleen siihen iltaan. Olin siis hyvin altis houkutuksille ja otollista maaperää kun joku osoitti etten ollutkaan ällöttävä ja ruma.

Tämä silloinen uusi suhde on myös nykyinen ja se on nyt kestänyt 10 vuotta. Seksiä on, haluja on. Lapsia on ja kotitöitä myöskin. Seksille on silti aikaa ja seksielämää vaalitaan hellästi ja lapsilta salassa.

Vierailija
254/323 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista väsyttää joskus, mutta jos itse ottaa vastuulleen yrittää siitä huolimatta innostua ja esim. opettaa kumppanilleen ne jutut, joilla juuri hänet voi parhaiten "herättää" seksiin, niin alle 10 minuutin kuluttua nainen kuin nainen haluaakin sitä.

Jokaista väsyttää joskus, joo. Ehdotan sulle lapseton seuraavaa simulaattoria: laita seuraavan parin kuukauden ajan kello soimaan kahden tunnin välein ja valvo aina vartin verran kerralla. Sitten tuonne puoleen vuoteen asti voit herättää itsesi valvomaan kerran, pari yössä. Tästä eteenpäin ainakin pari vuotta laita kännykkäsi havahduttamaan itsesi vaihtelevan määrän kertoja yössä, kunnes parin vuoden päästä olet taas raskaana uudestaan ja voit aloittaa kaiken alusta. Lapsettoman elämässä katkeamattomat kunnoon yöunet on sääntö, lapsiperhe-elämässä poikkeus vuosien ajan. Ihmeen hyvin sitä jaksaa, mutta enpä silti lapsettoman elämästä käsin tulisi viisastelemaan väsymyskysymyksillä, jollei sitten kärsi kroonisesta unettomuudesta.

Muutenkin olen sitä mieltä, että naisten haluttomuus seksiin lasten ollessa pieniä on luonnon viisautta ja suurelta osin hormonaalista jne. Johan sen kertoo ongelman yleisyys. Ja miten muutenkaan se voisi olla, ottaen huomioon miten ihminen lisääntyy ja minkälainen rasitus raskaus on naiselle. Sääli, ettei tämä tosiasia oikein sovi meidän nykyiseen parisuhdemalliin, jossa joka miehellä on vain yksi nainen ja nainen saa tapella tosissaan biologiaansa vastaan ollakseen sekä yöt valvova lastenkaitsija että villi seksipeto.

Vierailija
255/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se yöhoitajuus teettää.

Vierailija
256/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

16.00 lapset haetaan hoidosta

16.45 olemme kotona, ruoan laitto alkaa, samalla pyykkikone päälle

17.30 syödään

18.00 keittiön siivous ja pyykit kuivumaan, kuivat kaappiin, toinen kone pyörii

19.00 lasten iltapala, iltapesut, nukutukset

20.00 kauppaan (mies tulee kotiin)

21.00 seuraavan päivän vaatteet ja tarvikkeet lapsille ja itselle vaatteet+eväät

21.30 pyykin silitystä

22.30 tavarat paikoilleen, enimmät hiekat eteisen lattialta pois

23.00 7 h käytetty, nyt seksin kimppuun! Herätyskello soi klo 6.

Tässä esimerkki tavallisesta päivästä! Siivouspäivä on asia erikseen. Mitä tästä jättäisi pois??? Paitsi siis sen seksin...

Tässä siis esimerkkinä yksi päivä viikosta. Tähän päivään nyt sattui kauppareissu ja silitys. Samanlaisia n. tunnin vieviä kotitöitä riittää kyllä niille lopuillekin viikonpäiville. En tosiaankaan käy kaupassa tai silitä kuin _kerran_ viikossa. Meillä eilen meni tunti lasten syysvaatteiden ja -kenkien sovittamiseen, edellisenä päivänä nurmikonleikkuuseen, sitä edellisenä imurointiin jne.

Niin, ja meillä tosiaan tulee min. 2 koneellista pyykkiä päivässä: 1 vaippoja, 2 pyöräilyvaatteet (käymme molemmat pyörällä töissä). Viikonloppuisin siis pestään kaikki muu.

Vierailija
257/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että perheessä käytetään kestovaippoja?

Vierailija
258/323 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun väsymys ja haluttomuus johtuu tyytymättömyydestä miehen toimintaan.

Mä olen meillä tehnyt suoraan selväksi jo alussa, että jos kotihommat jää mun kontolleni, vaikka huushollissa asuu 2 aikuista, niin silloinhan mä rupean mammaksi ja makuukammariin on turha odotella sitten mitään Brigitte Bardotia. Mä en nimittäin sukurutsaan ala, jos alat pitää mua ilmaisena piikana eli äitinäs!

Mä olen pitänyt tästä kiinni ja pitänyt kiinni 3 lapsenkin keskellä siitä, että keskiviikkoiltaisin mä en tee yhtikäs mitään, mä olen piirustustunnilla. Joku harrastus pitää olla. Sanoisin ettei meidän parisuhde 13 vuoden jälkeenkään ole väsähtänyt, vaikka hankalia kausiakin on ollut. Ennen eroa pitää puhua suu selväksi, ja jos muutosta ei tule, ero on paras ratkaisu pitkässä juoksussa.

Vierailija
259/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte kuvitella miestenne haluavan olla ikuisesti kanssanne yhdessä, jos he saavat seksiä joskus ja jouluna???

Yksikään normaali mies ei siihen pysty (eikä tarvitsekaan pystyä) koko loppuelämäänsä. (Eikä yhdenkään normaalin naisenkaan pitäisi kyllä pystyä...)

Joko te aikanaan eroatte tai juuri nämä miehet käyvät tietämättänne vieraissa. Tuntuu jotenkin surkuhupaisalta, että naiset valittavat/ihmettelevät, että miten minun mieheni jäi kiinni pettämisestä ja kuitenkaan seksiä ei ole kotona tarjolla juuri koskaan. Seksi on ihmisen PERUSTARVE siinä missä nukkuminen ja syöminenkin.

Nainen 37 (seksiä 2-5 kertaa viikossa, 4 lasta)

Vierailija
260/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensin otatte munaa ja sitten hierontaa hartioille, veikkaan että yllätytte ettei tulekkaan munahierontaa vaan kunnon hartiahierontaa.