Ero edessä erilaisten seksitarpeiden takia?
Kurjaa mutta ei ylllättävää..... Meillä mies on aina ollut halukkaampi osapuoli; mikään määrä seksiä ei ole riittävästi tai ei ainakaan se määrä, mihin minä olen halukas tai suostuvainen..... Nyt sitten mies mököttää toista viikkoa putkeen ( työmatkan, oman sairastamisen ja lapsen sairastamisen takia on ollut toista viikkoa tosi hiljaista petipuuhissa) ja eilen sai itsestään ulos että hänellä on on kriisi kun on tajunnut ettei seksielämä ikinä tule olemaan tyydyttävää ja tilanne menee aina vain huonommaksi. Mitä siihen voi sanoa? Kun ei seksi kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Väsymys on yksi osatekijä; itselläni on vaativa työ, jossa ei ikinä tee tarpeeksi + omasta mielestäni vastaan liian suurelta osin kaikesta kotihommasta. Mies kyllä remontoi harrastuksekseen mutta kaikki kaupassakäynti, ruoanlaitto, pyykkihuolto, siivous ja muut juoksevat asiat ovat minun hoidossani. Mies on lapsille loistava ja osallistuva isä, mutta kotihommien suhteen sekä laiska että meillä ei kriteerit esim. vaadittavan siivoustason osalta mene ollenkaan yhteen. Iltaisin olen yleensä niin rättiväsynyt ja univelkainen ettei seksi tosiaankaan innosta.
Mitä olisi ratkaisuksi?
Erota -iso asuntolaina eikä nyt kannata myydä taloa-
käskeä mies ostoseksiin -kävisi minulle muuten jos ei olisi tautiriskiä-
Antaa vapaus ulkopuoliseen (seksi)suhteeseen -ei tunnu kivalta ajatukselta -
levittää haaroja päivittäin -ei tunnu sekään kivalta kun ei kerta kaikkian huvita-
käskeä mies harrastamaan sooloseksiä - ei ilmeisesti riitä hänelle-
Inhottava umpikuja :(
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ongelmana on nalkuttava mies. Valittaa ihan joka asiasta, aina teen asiat jotenkin väärin. Eipä tee mieli olla kovin lähellä tuota kotihitleriä.
Mulla on sulle yksinkertainen ratkaisu. Alata kuuntelemaan miestäsi ja tekemään ne asiat oikein. Loppuu nalkutus nopeasti. Ei kukaan huvikseen valita.
Vierailija kirjoitti:
Ja voin tämän ihan käsi sydämellä sanoa omasta kokemuksesta. Jos mies huhkii lauantaina minun kanssa asuntoa siistiksi niin kyllä, tulee oikein kiintymyksen ja hyvän tahdon ailahduksia miestä kohtaan.
Olet harvinainen, satumainen nainen.
No on teillä ollut raskasta. Meillä useampi muksu ja kaikki vetivät jo synnärillä 6h unia putkeen ruokailujen välissä. Ja päivällähän vauvat ei muuta tee kuin nukkuu. Itse miehenä olin osalle lapsista se vanhempi, joka hoiti pikkuvauvaa kun puoliso palasi työelämään. Mukavinta ja helpointa aikaa elämässäni! Vauvan ehdoilla toki, mutta onhan se kiva mennä rattailla kaupungissa, käydä kahviloissa rauhalliseen tahtiin, hengailla ja katsella ihmisiä (post covid). Saatoin jopa joskus päivällä ottaa päikkärit vauvan kanssa yhtäaikaa, asia mitä ei enää pitkään aikaan ole ehtinyt tehdä. Toki tiedostan sen, että kolikki tai muu vastaava voi olla yhtä helvettiä, mutta jotenkin tuo vauva-ajan demonisointi tuntuu todella liioitetulta. Ei suurin osa vauvoista ole mitään loisdemoneja, jotka imee äidistä elämän halun.
Luulen, että se naisten imetyksestä johtuva hormonitoiminnan muutos on se isompi juttu.