Onko kenenkään muun lapsipuolet tehneet näin?
Eli heittäneet isänsä kaikki mielenterveyslääkkeet roskiin eikä kukaan ole kertonut uudelle vaimolle asiasta mitään.
Kommentit (10)
Kuinka vanha?
Mielestäni tuo on todella ilkeätä, en sallisi tuonlaista lapsipuolta kotiini
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha?
Mielestäni tuo on todella ilkeätä, en sallisi tuonlaista lapsipuolta kotiini
Siihen aikaan he olivat 10v ja 12v.
Taitaa olla ihan teidän talouden ongelma. Ja mitäs teki se isä, jonka päälääkkeet heitettiin pois? Huomasiko edes?
Heillä oli varmasti hyvä syy. Eli isä on lääkkeiden väärinkäyttäjä.
Ovat kuitenkin nuoria ymmärtämään asiaa. Ehkä lasten äiti on näin käskenyt tekemään.
Suosittelen keskustelua kaikkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ihan teidän talouden ongelma. Ja mitäs teki se isä, jonka päälääkkeet heitettiin pois? Huomasiko edes?
Kyllä monet asiat sitten tajusi, kun hän oli kuollut. Kaikki väkivalta, uhkailu, kiusanteko yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha?
Mielestäni tuo on todella ilkeätä, en sallisi tuonlaista lapsipuolta kotiiniSiihen aikaan he olivat 10v ja 12v.
Soittaisin heti lasten äidille ja veisin heidät autolla hänen pihaan
Tuollaiset eivät ole tervetulleita minun kotiini
Viikonloput isän luona saa loppua, lomat myös
epäilen että lasten äidillä on ollut vaikutusta asiaan, en ole koskaan kuullukkaan tuonlaisesta ja itse en tuon ikäisenä olisi itse keksinyt noin tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha?
Mielestäni tuo on todella ilkeätä, en sallisi tuonlaista lapsipuolta kotiiniSiihen aikaan he olivat 10v ja 12v.
Soittaisin heti lasten äidille ja veisin heidät autolla hänen pihaan
Tuollaiset eivät ole tervetulleita minun kotiiniViikonloput isän luona saa loppua, lomat myös
epäilen että lasten äidillä on ollut vaikutusta asiaan, en ole koskaan kuullukkaan tuonlaisesta ja itse en tuon ikäisenä olisi itse keksinyt noin tehdä
Tämä tapahtui jo kauan sitten. Paljastui vasta kun heidän isänsä kuoli ja kertoivat asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet asiat sitten tajusi, kun hän oli kuollut. Kaikki väkivalta, uhkailu, kiusanteko yms.
Ota sinä lääkkeesi. Eihän sinun ajatuksenjuoksusta saa mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota sinä lääkkeesi. Eihän sinun ajatuksenjuoksusta saa mitään selvää.
Ajattelen että jos mies olisi syönyt niitä päälääkkeitään ehkä hän ei olisi ollut väkivaltainen ja sadistinen.
En tiedä.