Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on asiat kurjasti :(

Vierailija
17.08.2009 |

Mä olen raskaana. Neljättä odotan n,rv.5+

Mies on aivan raivona, yllärinä kun tuli. mutta, mulla on ollut jo pitkään vauvakuume ja mieskin tietää sen, mutta en ole painostanut häntä vaan ajatellut vaan "eetä ehkä sitten joskus vielä". Kumminkin, JOKA KERTA kun olemme rakastelleet mies on vedellyt pitkään paljaalleen ja vetäytynyt ulos viimetingassa ja sitten vasta laittanyt kumin ja jatkanut loppuun. En ole sanonut asiasta koska, mun mielestäni se joka ei halua lapsia käyttää ehkäisyä.

Lopputulos on nyt sitten nähtävissä. Ei mullakaa ole kyllä yhtään hyvä fiilis raskaudesta, kooska mies on JÄRKYTTYNYT ja VIHAINEN. Syyttä mua koko asiasta. Ja vaatii aborttia. Minä taas annoin vastaukseksi että valitsee joko minut ja kaikki 4 lasta tai sitten otetaan ero, aborttiin en suostu. Luulisi nyt aikuisen miehen tajunneen että mikä voi olla seuraus.

Nyt meillä sitten on vietetty mykkäkoulua koko viikonloppu ja vältelty toisiamme, mies nukkuu jopa meidän kodinhoitohuoneessa..

Mitä mä teen?? Olen nyt jotenkin aivan sekaisin asioiden kanssa ja liian väsynyt tekemään ratkaisuja. Mutta huomenna ajattelin ottaa selville saisimmeko edes lasten kanssa kaupungilta asuntoa.. Kiitos avusta.

kirjoitus voi olla hieman sekavaa, mutta niin on mun ajatuksetkin.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikill eniille jotka kyseliväy minun vastuuni perään. Minä en voi lääketieteellisistä syistä käyttää hormonaalisia ehkäisymenetelmiä. Ja kuparikierukkaa ei lääkärit suosittele jo senkin takia koska kärsin ERITTÄIN runsaista kuukautisista.

Miehen kanssa on asiasta puhuttu jo vuosia, ja molemmat ovat sopineet että ehkäisymme on kondomit. Mies tietää sen. Ja tiesi senkin että riski on olemassa, kyllä olin sanonut hänelle siitä.

Olisiko minun pitänyt pidättäytyä seksistä vain sen takia koska mies ei halua lapsia?? Eikös suhteemme olisi silloin voinut vielä huonommin??

Asioita edelleen päässäni pyörittelen, mutta siltikään en usko vedättäneeni miestä. Hän tiesi tarkkaan mitä teki.

ap

Vierailija
2/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielinmäärin et tule raskaaksi ;-) Pankaa nyt vapautuneesti. Synnytyksen jälkeen mieheltä piuhat poikki. Äijä on syyllinen jos vain osan aikaa käytti kortsua - teinimeinikiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikill eniille jotka kyseliväy minun vastuuni perään. Minä en voi lääketieteellisistä syistä käyttää hormonaalisia ehkäisymenetelmiä. Ja kuparikierukkaa ei lääkärit suosittele jo senkin takia koska kärsin ERITTÄIN runsaista kuukautisista. Miehen kanssa on asiasta puhuttu jo vuosia, ja molemmat ovat sopineet että ehkäisymme on kondomit. Mies tietää sen. Ja tiesi senkin että riski on olemassa, kyllä olin sanonut hänelle siitä. Olisiko minun pitänyt pidättäytyä seksistä vain sen takia koska mies ei halua lapsia?? Eikös suhteemme olisi silloin voinut vielä huonommin?? Asioita edelleen päässäni pyörittelen, mutta siltikään en usko vedättäneeni miestä. Hän tiesi tarkkaan mitä teki. ap

Eiköhä se siitä taas rentoudu kun saa hetken itsekseen asiaa pohtia. Ja anna sinäkin itsellesi nyt aikaaa, älä stressaa liikaa! Asiat järjestyy. Ja kun aika on otollinen niin hyvässä hengessä ja sävyssä voitte keskustella mikä häntä asiassa niin paljon mietityttää. Tunteet ne on, molemmilla =). Tsemppiä!

Vierailija
4/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku joku kirjottaa että oli ap:n syy kun ei kieltäny miestä panemasta. Huh huh! Tästä asiasta olis kyllä pitäny puhua etukäteen. Sopia että käytetääkö ehkäsyä vai ei. Tai otataanko tällanen riski, että yritetään välttää raskautta mutta jätetään pieni mahdollisuus sille kuitenkin. Mies teki typerästi ja on vihainen itselleen ja purkaa sen suhun. Tai oikeestaan hyvinkin tyhmä se mies, jos oli kerran VARMA ettei halua lasta ja silti vetää paljaalla. Ja jos on kerran niin varma, niin miksi ei pistänyt piuhoja poikki. Mulla ei nyt ole kovin hyviä vinkkejä. Toivon että pidät lapsen ja saatte asian sovittua ja elätte perheenä. Ja löydätte yhteisen ratkaisun siihe miten elää yhdessä ja harrastaa seksiä tulematta raskaaksi.

Vierailija
5/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös monilta vastaajilta.

eihän vika ole AP.n vaan miehen joka ei halua ottaa vastuuta teoistaan.

Vierailija
6/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä AP olet itsekin jamaasi syypää!

Annoit miehen vedellä paljaaltaan vaikka tiesit hänen fiiliksensä mitä tulee vauvaan.

Mutta olit itsekäs ja toimit kuten toimit, salaa toivoen että raskautuisit.

Ja nyt niin kävi joten nautihan nyt tilanteesta, ihan olet syypää itsekin siihen.

Aivan yhtä tyhmiä olette kumpikin, sinä ja miehesi.

on sovittu, että se kumpi ei tahdo lasta hoitaa ehkäisyn ja ihan on siihen mies suostunut ja on sitä mieltä, että on reilua niin. Eli jos meille noin kävisi niin kyllä se mies tietäisi, että itse aiheutettua. Minäkään en aborttia tekisi kerta olen se kumpi lapsia vielä tahtoo.

Vierailija
7/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kyllä AP.n asiaan liity mutta tuli vaan mieleen.

Mutta ap.n asiaan: olisiko niin että miehellä on vain alkushokkia? jos hän tiesi (tietenkin)että raskautuminen on mahdollista, muuta ei uskonut siihen ts. luotti hyvään onneen. Taidatte molemmat olla vielä alkuhämmennyksessä. Antakaa ajan kulua vielä muutama viikko ja sulatelkaa asiaa, ja sitten puhutte kunnolla.

Älä kuitenkaan anna miehen painostaa aborttiin. Yrittäkää löytää jokin muu kaikille sopiva ratkaisu.

Tsemppiä!

Vierailija
8/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku ap on raskaana? eikä vasta sen jälkeen ku vauva on syntyny?

Vierailija
9/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä lisää lapsia :(

Vierailija
10/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa, mies ei halunnut lisää lapsia, minulle taas oli sama. Ehkäisynä meillä oli varmat päivät ja keskeytetty yhdyntä. Mies tiesi kyllä riskit, kun siitä joskus jopa leikkiä laskettiin, muttei uskonut. Tosi varmat päivät olikin, raskaaksihan siitä tulin. Mies raivosi ja ehdotti aborttiakin. Annoin hänen murjottaa ja pitää mykkäkoulua, ihan rauhassa. Itse työstin kanssa raskautta hieman sekavin tuntein, ihanaa periaatteessa nähdä kaksi viivaa siinä tikussa ja tietää että uusi elämä on aluillaan, mutta samalla surin miehen reaktiota.

Olisiko muutama viikko mennyt ja mies ohimennen alkoi kyselemään vointiani ja milloin vauva syntyy jne. Juteltiin, juteltiin ja taas juteltiin. Nyt tuo meidän "ylläri" on koko perheen lellikki ja rakastettu. Miehen silmäterä.

Ja yllätys, edelleen mennään keskeytetyllä ja varmoilla päivillä, mutta raskaus tulee jos tulee, se puhuttiin heti alussa selväksi.

Toivon että teillä asiat selviää! Anna miehen "työstää" ajatuksiaan ja juttele sitten hänen kanssaan syvällisesti kun on kypsä siihen.

Vierailija
11/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa, mies ei halunnut lisää lapsia, minulle taas oli sama. Ehkäisynä meillä oli varmat päivät ja keskeytetty yhdyntä.

Nainen, joka luottaa varmoihin päiviin, on nopeasti raskaana oleva nainen. Etkö voinut käyttää mitään ehkäisymenetelmää, siis mitään? Mä en oikeasti käsitä teitä, jotka ihan tietoisesti hakeudutte noihin ongelmiin!! Ratkaisu ei ole se, että seksiä ei ole enää ikinä. Mutta mies olisi voinut laittaa piuhat poikki jos ei lapsia halua.

Teillä meni lopulta hyvin mutta järkeä tuossa ei ollut yhtään. OIkein loistavaa perhesuunnittelua!

Vierailija
12/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa, mies ei halunnut lisää lapsia, minulle taas oli sama. Ehkäisynä meillä oli varmat päivät ja keskeytetty yhdyntä.

Nainen, joka luottaa varmoihin päiviin, on nopeasti raskaana oleva nainen. Etkö voinut käyttää mitään ehkäisymenetelmää, siis mitään? Mä en oikeasti käsitä teitä, jotka ihan tietoisesti hakeudutte noihin ongelmiin!! Ratkaisu ei ole se, että seksiä ei ole enää ikinä. Mutta mies olisi voinut laittaa piuhat poikki jos ei lapsia halua.

Teillä meni lopulta hyvin mutta järkeä tuossa ei ollut yhtään. OIkein loistavaa perhesuunnittelua!

luotettavia ainakaan. Hormoneja en voi käyttää ja kondomia emme kumpikaan halua. Olen ehdottanut miehelle sterilisaatiota, itse en sitä halua. Mies ei ole lämmennyt vielä ajatukselle, miettii kyllä. Nyt lähtökohta sikäli eri, että olemme puhuneet asiat halki ja tiedostamme riskit, vauva tulee jos on tullakseen.

Halusinkin ehkä lohduttaa vain ap:ta että ehkä miehesi mielipide vielä muuttuu.

Vierailija
13/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli se kun mikään muu ei käynyt

Vierailija
14/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se käy, runsaiden kuukautisten takia.

Vierailija
15/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmat päivät toimii. paneskellaan monesti paljaalla silloin, kun muulloin on kumi käytössä.

Silti sanon aina miehelle, että laita kumi, jos suutu siitä, että tulen raskaaksi usein hakee, mutta ei aina. Meillä siis se tilanne, että mulla vauvakuume miehellä ei.

Vierailija
16/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se käy, runsaiden kuukautisten takia.

joka kertoi että kondomia ei halua ja hormonit ei käy

Vierailija
17/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti sanon aina miehelle, että laita kumi, jos suutu siitä, että tulen raskaaksi usein hakee, mutta ei aina.

Vierailija
18/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaltakin teisät itsekästä toimintaa.

Vierailija
19/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei ole lapsia halunnutkaan. Ei ne siinä panotilanteessa mitään pysty ajattelemaan. Olen raskaana enkä ole ensimmäinen nainen, jonka kanssa mies on mennyt lisääntymään ihan vaan idioottimaisuuttaan.

Vierailija
20/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ap on itsekäs???

Eikö se ole mies kuka on itsekäa! Panee ilman kumia, vaikka tietää että se on ainoa ehkäisy ja nyt kun vaimo on raskaana niin painostaa häntä aborttiin, koska ei itse halua lasta.

Kaikki mulle nyt heti. ottaisi mies vastuuta.

Ap.lle jaksamista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi