alkaa olla ihan sama mitä tuo mies tekee/jättää tekemättä
aina hirveä vääntö kaikista mun menoista, joita ei tosiaan ole paljon.. Ite kuitenkin kuppaa omissa harrastuksissaan ihan niin paljon kuin huvittaa. Minä teen 95% kaikista kotitöistä, kauppareissusta ja hoidan lapsen, mies ehkä leikkii vartin ja kyllästyy. Maksan puolet kaikesta muusta paitsi mies maksaa sähkön, minä maksan yksin vauvan vaatteet yms. Yhdessä ollaan sovittu että nyt kun jäin kotihoidontuelle niin alan tekemään työkeikkoja silloin tällöin viikonloppuisin, ja nyt sit kun olis ekat keikat ollu niin en voikkaan lähteä kun mihellä on saunailtoja ja muuta sovittuna! Ei ole lapsenvahtejakaan meillä mistä ottaa.. Ja sit kuitenkin odottaa että maksan puolet kuluista, no millä rahalla!! Kyllä niin ärsyttää tuommoinen itsekkyys, ihan uusi puoli tuossa miehessä tämä tällainen!
Kommentit (2)
Se todennäköisesti ihan oikeastikin kuvittelee, että sillä on OIKEUS elää omaa elämäänsä kuten tahtoo, mikä muillakin tietysti on niin kauan kuin häntä ei vaivata.
Miehelläsi on päässä pissaa. Mutta se voitaneen laskea sieltä ulos, tarvitaan vain sinulta sisua, pokkaa ja kykyä olla ottamatta henkilökohtaisesti sitä lokaa, jota miehesi tulee heittämään. Ilmoitat tyynesti, että saunailta pitää perua, se ei käy. Soitat vaikka itse ja perut saunaillan sillä perusteella, että sinun pitää mennä töihin. Teet tarkat laskelmat kuukauden menoista ja tuloista ja siihen oheen taulukon niiden oikeudenmukaisesta jakamisesta. Piirrät viikkoaikataulun, johon värität punaisella jokaisen tunnin kun sinä hoidat lasta ja vihreällä miehen hoitamiset. Kerrot miehelle muutaman kotityövaihtoehdon, joista saa valita (tyyliin pyykit vai tiskit), ja sitten et enää tee ko. kotityötä. Huudat pää punaisena miehelle, kunnes se tekee sen armottomasti vittuillen. Ja seuraavalla kerralla huudat pää punaisena taas.
Idea tässä kaikessa on se, ettet loukkaannu miehen raivosta, syyllistämisestä ja muusta päänauonnasta. Sinulla on OIKEUS vaatia itsellesi tilaa myös. Sinulla on OIKEUS hankkia omia menoja ihan yhtä lailla kuin miehelläsi. Totta kai vastustus tulee olemaan armoton, kun helppoon elämään tottunut miehesi ei halua muutosta. Älä välitä siitä. Ajattele itseäsi ja lastanne. Sinä ansaitset parempaa, mutta miehesi ei sitä näköjään oma-aloitteisesti tule tuottamaan.
Tsemppiä!
Nimim. Entisen pissapäämiehen onnellinen vaimo.
ette sitten seurustelleet syvällisemmin. Todellinen luonne paljastuu vasta nyt?