Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on asiat kurjasti :(

Vierailija
17.08.2009 |

Mä olen raskaana. Neljättä odotan n,rv.5+

Mies on aivan raivona, yllärinä kun tuli. mutta, mulla on ollut jo pitkään vauvakuume ja mieskin tietää sen, mutta en ole painostanut häntä vaan ajatellut vaan "eetä ehkä sitten joskus vielä". Kumminkin, JOKA KERTA kun olemme rakastelleet mies on vedellyt pitkään paljaalleen ja vetäytynyt ulos viimetingassa ja sitten vasta laittanyt kumin ja jatkanut loppuun. En ole sanonut asiasta koska, mun mielestäni se joka ei halua lapsia käyttää ehkäisyä.

Lopputulos on nyt sitten nähtävissä. Ei mullakaa ole kyllä yhtään hyvä fiilis raskaudesta, kooska mies on JÄRKYTTYNYT ja VIHAINEN. Syyttä mua koko asiasta. Ja vaatii aborttia. Minä taas annoin vastaukseksi että valitsee joko minut ja kaikki 4 lasta tai sitten otetaan ero, aborttiin en suostu. Luulisi nyt aikuisen miehen tajunneen että mikä voi olla seuraus.

Nyt meillä sitten on vietetty mykkäkoulua koko viikonloppu ja vältelty toisiamme, mies nukkuu jopa meidän kodinhoitohuoneessa..

Mitä mä teen?? Olen nyt jotenkin aivan sekaisin asioiden kanssa ja liian väsynyt tekemään ratkaisuja. Mutta huomenna ajattelin ottaa selville saisimmeko edes lasten kanssa kaupungilta asuntoa.. Kiitos avusta.

kirjoitus voi olla hieman sekavaa, mutta niin on mun ajatuksetkin.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas fiksu ukko jos ei tajua että paljaalteen panemisesta voi tulla raskaaksi.

Älä ainakaan tee aborttia, mutta vastaiduuden varalle, suosittelen kohdunpoistoa tai vasektomiaa ukollesi jos aiotte jatkaa yhdessä.

Vierailija
62/64 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas fiksu ukko jos ei tajua että paljaalteen panemisesta voi tulla raskaaksi.

Älä ainakaan tee aborttia, mutta vastaiduuden varalle, suosittelen kohdunpoistoa tai vasektomiaa ukollesi jos aiotte jatkaa yhdessä.

Joo, kohdunpoisto tai vasektomia ukolle... :D :D

just

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen otettu kun joku edes jaksaa olla kiinnostunut mun elämästäni. mutta vauva-palstalla en käy joka päivä joten en ole huomannut nostoja ja kyselyitä.

Mies on meillä edelleen aina nyreänä, pitää mykkäkoulua, ja kohtelee kuin ilmaa. Ei tunnu kivalle. Lapsetkin ovat huomenneet että jokin on vialla. Toivon todella että tilanne tästä vielä muuttuisi, mutta sen voi vain aika näyttää.

alustavasti olen jo kysellyt eri paikoista vuokra-asuntoa ja aikan nopeasti sen myös saisin jos lähden lasten kanssa. Mies kyllä tietää asiasta, mutta ei ol ekommentoinut asiaa mitenkään :( Kummastuttaa..eikö tuolla liene sitten edes haluja asua meidän kanssa enää. Silloin olisi kenties jopa parempi että minä ja lapset asuisimme jossain muualla keskenämme.

Vaikeaa tämä on kaikille. Päätökseni olen jo asiasta tehnyt. JA se vain varmistuu. Lapsen aion pitää, jos olen jo kolmen lapsen äiti niin miksi en sitten vielä neljänkin??? Miestäni en pystyisi enää ikinä katsomaan silmiin, tai itseäni, jos muuhun ratkaisuun päätyisin.

ap

Vierailija
64/64 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon edelleen että saatte aisat kuntoon ja mieskin lämpenee asialle.

Käy välillä kertomassa miten teillä menee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän