Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on asiat kurjasti :(

Vierailija
17.08.2009 |

Mä olen raskaana. Neljättä odotan n,rv.5+

Mies on aivan raivona, yllärinä kun tuli. mutta, mulla on ollut jo pitkään vauvakuume ja mieskin tietää sen, mutta en ole painostanut häntä vaan ajatellut vaan "eetä ehkä sitten joskus vielä". Kumminkin, JOKA KERTA kun olemme rakastelleet mies on vedellyt pitkään paljaalleen ja vetäytynyt ulos viimetingassa ja sitten vasta laittanyt kumin ja jatkanut loppuun. En ole sanonut asiasta koska, mun mielestäni se joka ei halua lapsia käyttää ehkäisyä.

Lopputulos on nyt sitten nähtävissä. Ei mullakaa ole kyllä yhtään hyvä fiilis raskaudesta, kooska mies on JÄRKYTTYNYT ja VIHAINEN. Syyttä mua koko asiasta. Ja vaatii aborttia. Minä taas annoin vastaukseksi että valitsee joko minut ja kaikki 4 lasta tai sitten otetaan ero, aborttiin en suostu. Luulisi nyt aikuisen miehen tajunneen että mikä voi olla seuraus.

Nyt meillä sitten on vietetty mykkäkoulua koko viikonloppu ja vältelty toisiamme, mies nukkuu jopa meidän kodinhoitohuoneessa..

Mitä mä teen?? Olen nyt jotenkin aivan sekaisin asioiden kanssa ja liian väsynyt tekemään ratkaisuja. Mutta huomenna ajattelin ottaa selville saisimmeko edes lasten kanssa kaupungilta asuntoa.. Kiitos avusta.

kirjoitus voi olla hieman sekavaa, mutta niin on mun ajatuksetkin.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli tuli sun puolesta. Miehelläs on surkeat tiedot biologiasta : ( Tuolla lailla meillekin tuli kolmas vauva...

Älä anna painostaa itseäs aborttiin, itse varmaan sanoisin, että jos siitä mainitaankin kodin seinien sisäpuolella, niin pihalle lentää.

Varmaan se ukkosi on vaan nyt hetken päästään sekaisin ja tokenee hetken päästä. Voihan olla että hänellä on muita murheita ja tuo on katkaissut kamelin selän.

Vierailija
42/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja homma, mutta miehesi voi syyttää vain itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan voi olla pa***a olla, vaikka raskaudesta pitäisi nauttia.

Vierailija
44/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu aborttiin painostuksesta. Toisaalta mieti myös huolella sitä, kuinka pärjäät kolmen ja vauvan kanssa, jos todella jäät yksin. Toivottavasti miehesi hetken asiaa sulateltuaan tulee järkiinsä.

Ymmärtäisin miehen suuttumuksen, jos esimerkiksi olisit väittänyt syöväsi pillereitä ja jättänyt ne pois. Kun miehesi on tiennyt, että ehkäisynne on kondomin varassa, niin ihan oma vikahan tuo on, kun ei ole sitä käyttänyt.

Vierailija
45/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan aborttia tee. Nyt keksit itsellesi jotain mukavaa tekemistä niin pääsikin vähän selvenee ja miehesikin saattaa järkytyksestä pikku hiljaa alkaa selviämään. Näytät miehellesi että nautit raskaudesta ja olet onnellinen uudesta tulokkaasta niin eiköhän miehesi huomaa sen ja varmasti katuu sanojaan ja ajatuksiaan.

Kaikkea hyvää sinne ja onnea pikkuisesta!

Vierailija
46/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä AP olet itsekin jamaasi syypää!

Annoit miehen vedellä paljaaltaan vaikka tiesit hänen fiiliksensä mitä tulee vauvaan.

Mutta olit itsekäs ja toimit kuten toimit, salaa toivoen että raskautuisit.

Ja nyt niin kävi joten nautihan nyt tilanteesta, ihan olet syypää itsekin siihen.

Aivan yhtä tyhmiä olette kumpikin, sinä ja miehesi.

Vierailija
47/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirviö. ihan samnalainen kuin perheensä tappaja.

Vierailija
48/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sietää ollakin kun tollain miestäsi vedätit.

Vierailija
49/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa olevalle ei ihan tosta vaan edes myönnetä aborttia? pitää olla hyvät perustelut ja äidin pitää myös haluta aborttia. ensin pitää mennä sossuntädin kanssa juttelemaan ja jos hän ei myönnä aborttia(kuten ei tee koska äiti haluaa lapsen) pitää saada kahden eri lääkärin puolto abortille.

mulla oli sama tilanne keväällä ja kun kävin terveyskeskuksessa hakemassa lähetteen tuonne sossuntädille niin lääkärikin sanoi että erittäin harva lääkäri suostuu sen puollon kirjoittamaan jos äiti haluaa sen lapsen. nyt rv 32. :)

Ja aika samalla tavalla tulin raskaaksi kuin sinäkin. Miehelläsi ei ole kuule paljon sanottavaa enää tähän asiaan. Hän on aikuinen ja tietää että jos ei halua lasta niin käyttää ehkäisyä. piste. yritä nyt nauttia raskaudestasi, kyllä se mies siitä tokenee. Meilläkin mies odottaa vauvaa innolla jo. :)

Vierailija
50/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tiesi ettei muuta ehkäisyä ollut kuin kondomi ja senkin laittoi myöhässä.

Vierailija
51/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuuton.

Ajatteli vain omaa "etuaan" ja omia halujaan.

Se että itse haluat lapsia, ei tarkoita, että se olisi perheesi kannalta paras asia.

Sinun olisi pitänyt sanoa "EI!" miehellesi, jos ymmärrät, että hän ei lisää jälkikasvua halua.

Miehet kyllä panevat, kunhan saavat. Toki miehesi olis yhtä hölmö kuin sinäkin, mutta ihan turhaan syytät yksinomaan miestäsi.

Ottakaa oppiksenne molemmat. Kun seuraavan kerran noin 12 kk.- jälkeen mies tulee paljaaltaan vetelemään, niin mikäli arvaat että mahdollisesta 5 lapsen raskaudesta tulisi jatkossa riitaa, niin käytä järkeäsi ja ehkäisyä. Ehkäisy on molempien yhteinen asia ja perhe on yhteisyritys. Et voi pestä käsiäsi perheestä sillä verukkeella, että toinen oli "tyhmä". Sillä verukkeella ei saa itse olla tyhmä, tai pitää kantaa vastuu.

Itse suosittelisin aborttia ja miehelle kovemman käden puhuttelua ja koittakaa nyt herran tähden miettiä ehkäisyä.

Voit tietysti vielä kysäistä miehen mielipidettä ja ainakin uskotella, mikäli se miehesi tunteita helpottaa, että lapsi ei ole miehesi. Silloinhan miehesi ei olisi isä ja hän ehkä pääsee "pälkähästä", saattaisi keventää miehesi tunnelmaa kummasti, kun ymmärtää, että ei hänelle tule yhtä suuta lisää ruokittavaksi.

Vierailija
52/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielinmäärin et tule raskaaksi ;-)

Pankaa nyt vapautuneesti. Synnytyksen jälkeen mieheltä piuhat poikki.

Äijä on syyllinen jos vain osan aikaa käytti kortsua - teinimeinikiä

Vierailija
53/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä ukko pihalle

Vierailija
54/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksiin kaksi tarvitaan ja ehkäisyä on saatavana miehelle sekä naiselle. Ap ei ole näköjään ehkäisyä hankkinut kun taitaa olla "oma lehmä ojassa" ja halusi lapsen tulevan.

Vierailija
55/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksiin kaksi tarvitaan ja ehkäisyä on saatavana miehelle sekä naiselle. Ap ei ole näköjään ehkäisyä hankkinut kun taitaa olla "oma lehmä ojassa" ja halusi lapsen tulevan.

Helpompi se on miehen niitä kumeja käydä ostamassa kuin naisen tilailla gynejä ja popsia pillereitä(kun sopivat löytyvät). Mullakin mies väitti että olen huijannut itseni raskaaksi, vaikka sanoin kyllä varsin selvästi etten syö ehkäisyä, tais vaan raukka järkyttyä. Tänä pvää on kyllä ihan hyvä isä.

Vierailija
56/64 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt sitten yrittää syyttää vaimoaan siitä. Mun mies ei laita munaansa sisälleni sekunniksikaan jos ei kortsua ole koska ei todellakaan kolmatta lasta halua. Jos sen tekisi ja raskaaksi tulisin, niin kyllä syyttäisi vaan itseään.

Lapsellinen, itseään ja omia nautintintojaan sinun terveytesi kustannuksella ajatteleva mies tuollainen on. Aborttia en sinuna ajattelisi hetkeäkään koska et itse sitä halua.

Toivotaan, että miehesi kasvaa aikuiseksi ja ottaa vastuun teoistaan. Jos ei, niin vaikean ratkaisun edessä olet koska kaikki lapsesi kärsivät siitä.

Tsemppiä sinulle ja lapsillesi.

Vierailija
57/64 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ole tulevasta vielä puhuneet, molemmat olemme sulatelleet asiaa. tai ainakin minä olen.

Arki sujuu suht. normaalisti rutiinilla, mutta itse vaistoan kyllä että kaikki ei ole kuin ennen.

Eli ei mitään riitaa ole nyt ollut, luojan kiitos.

Toivoa on vielä että jatkamme 6 henkisenä perheenä. Vaikka näin alussa voi tapahtua vaikka mitä.

Ihan mieltä lämmitti kun joku on ajatellut meitä :) kiitos.

AP

Vierailija
58/64 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että teillä kaikki menee hyvin ja mieskin ajatukselle lämpenee ajan kanssa.

t. se joka kyseli niitä kuulumisia :)

Vierailija
59/64 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies esikoisen kohdallla ilmoitti ettei halua vielä isäksi (oltiin oltu 4v yhdessä). Pidin pääni, mies pysyi rinnalla. Ja on nyt 2 pojan ylpeä isä :)

Vierailija
60/64 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kk on riittävän pitkä aika sopeutua tilanteeseen. Miehesi on kyllä todellinen moukka, jos syyttää tilanteessa sinua. Sinunhan hänelle pitäisi vihainen olla, eikä hänen sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän