Montako tuntia miehesi on päivässä puhelimella?
Oma mieheni on aamulla noin tunnin puhelimella ennen töihin menoa. Töiden jälkeen ruokapöydässä puhelin on kädessä ja illan aikana vielä noin 1,5-2 h. Onko nämä normaaleja määriä vai pitääkö olla huolissaan?
Kommentit (17)
Aika samat sanoisin. Jos ei ole puhelimella niin tuijottaa sitten teeveetä.
Olisko jotain 17 tuntia kun 7 tuntia nukkuu.
Nyt puoliso tuli kotiin. Näen ekaa kertaa tänään. En tiedä vastausta kysymykseesi.
Kyllähän se nenä aika ahkeraan siinä ruudussa ole.
Vähän paransi tapojaan kun mainitsin asiasta, saas nähdä milloin lähtee taas lipsumaan.
Olen mies itse, vastaan vaimon puolesta. Varmasti 8 tuntia. Tinderissä suurimman osan ajasta tai Whatsappissa juttelemassa mätsien ja panojen kanssa. M40
Ei käytännössä yhtään, kun ollaan saman katon alla, mutta omassa kodissaan uskoisin, että jonkun tunnin pari illalla.
Ei mun mies ehdi puhelimella roikkua kun kaikki aika menee pleikkaa hakatessa.
Silloin kun vastaa puhelimeen tai soittaa niin pari tuntia puhuu, kerran pari viikkoon. Ei muuten pidä käsissään. Itse olen kännykällä 3 - 5 tuntia päivässä.
En katselisi tuommoista kännykän räplääjää päivääkään. Minun mieheni käyttää puhelinta vain soittamiseen ja puheluihin vastaamiseen.
En ehdi mittaamaan, kun itse olen koko hereilläoloajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se enää oo sun. Eksä tajuu?
Ei monikaan eksä tajuu, vaan on vieläkin mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mies ehdi puhelimella roikkua kun kaikki aika menee pleikkaa hakatessa.
Kyllä teillä on lapsellisia miehiä, vai voiko noita miehiksi edes sanoa?
Olen mies ja tarkistin asian. Keskimäärin 46 minuuttia, josta noin puolet on navigaattorin käytöstä.
Montako tuntia itse olet? Mulla tulee yleensä jotain 4h ja mielestäni se on ihan liikaa.
Tallensin pöytäpuhelimen pikavalintaan "kaljuuntuva, huonoryhtinen, finninaamainen incelli".
Virkailijaneitonen