Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset eivät ole kuin ukrainalaiset naiset?

Vierailija
04.08.2015 |

Naiset ovat Ukrainassa naisellisen näköisiä, naisellisia ja todella kauniita. He todella huolehtivat ulkonäöstään ja haluavat näyttää kauniilta. Ovat hoikkia, pitkäsäärisiä, hyvä kroppa, hyvin hoidettu iho, kauniit pitkät hiukset ja kauniit kasvot.

Kunpa suomalaiset naisetkin olisivat samanlaisia.

Kommentit (228)

Vierailija
141/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:01"]

vittu jotkut miehet on aivottomia mulkkuja :D ei ihme että miesviha ja feminismi vaan kukoistaa! Miehet älkää sitten itkekö kun kuitenkin kaivatte sitä kuoppaa itsellenne :)

[/quote]

Oletko nyt vakavissasi? Minunko pitää miehenä olla vastuussa muiden miesten käytöksestä? Voinko minä kohdella sinua huonommin, koska naiset pakastavat vauvojaan ja ajelevat bussin eteen lapset takapenkillä?

[/quote]

Jotkut, ei kaikki. Jos et ole tällä palstalla suominaisia haukkuva pälli niin tämä ei koske sinua.

Vierailija
142/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on miesmäisempi ja itsenäisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:01"]

vittu jotkut miehet on aivottomia mulkkuja :D ei ihme että miesviha ja feminismi vaan kukoistaa! Miehet älkää sitten itkekö kun kuitenkin kaivatte sitä kuoppaa itsellenne :)

[/quote]Miehet panee teidät ruotuun koska tahansa.
[/quote]
Tervetuloa kokeilemaan. Mun mies syö sunlaisia naistenvihaajia aamupalaksi. :) -ohis

Vierailija
144/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:24"]Todella

http://pinker.wjh.harvard.edu/photos/poland_and_ukraine/pages/Ukrainian%20woman%20walking%20cows.htm
[/quote]

Piti sitten ottaa tarkoituksella tuollainen ääripää kuva :D tollo. Googleta vaikka ukraine girls niin siinä sulle sitä todellisuutta pönttö
[/quote]

Voi luoja. En uskonut, että näin tyhmiä (medialukutaidottomia) ihmisiä on olemassa. Mutta juu, osta menolippu Ukrainaan.

Vierailija
145/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:11"]

Suomalaisen naisen perse muistuttaa jotakin eläintä, lehmää tai sikaa.

[/quote]

No nyt repesin. Mutten hetkeäkään epäile etteikö tämä mies tietäisi mistä puhuu. Mitenkäs nuo lampaat?

Vierailija
146/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:08"]

Suomalainen nainen on miesmäisempi ja itsenäisempi.

[/quote]Vain jos itsensä elättäminen ja omanarvotunto on miesmäistä.

Genetiikalle emme voi mitään - se piti meidät hengissä silloin, kun pitkäsäärisiä naapureitamme lahdattiin. Me piilouduimme metsiin ja persjalkaisen ketterästi liikuimme äänettömästi metsällä. Pieni hinta on siitä maksaa tämä, että nykyäänkin määräämme itse itsestämme. Ei tarvitse ketään juoppoa tai kusipäitä rahan takia miellyttää. Ja sekös juoppoja ja kusipäitä risoo.

Vierailija
147/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:01"] vittu jotkut miehet on aivottomia mulkkuja :D ei ihme että miesviha ja feminismi vaan kukoistaa! Miehet älkää sitten itkekö kun kuitenkin kaivatte sitä kuoppaa itsellenne :) [/quote]Miehet panee teidät ruotuun koska tahansa. [/quote] Tervetuloa kokeilemaan. Mun mies syö sunlaisia naistenvihaajia aamupalaksi. :) -ohis

[/quote]Luitko mitä kirjoitin? Miehet ovat naisia vahvempia.

Vierailija
148/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAkko kommentoida vaikka tyhmä aloitushan tämä oli. Itse meikkaan, pidän korkkareita, pukeudun töihin siististi, treenaan jne. mutta olen monesti miettinyt että kuinka moni suomalainen nainen jaksaisi laittautua enemmän, jos meillä ei olisi niin hektinen ja vaativa elämä/työelämä kuin on, sekä ilmasto. Monesti olen kironnut itsekin talvisäässä ruokakassien ja taaperoiden kanssa tuolla eteenpäin taistellessa, että olisihan se saakelin paljon helpompaa jos töihin ei tarttisi vääntyä kukonlaulun aikaa, olla tiptop vaativassa asiakastilaisuudessa toisessa päässä pk-seutua jo klo 8.00 ja sitä ennen on pitänyt viedä muksut tarhaan, Ukrainassa lastenhoidonkin monesti huolehtii isovanhempi, joten ei tartte raijata niitä mukeloita räntäsateessa tarhaan. Tämä vain yksi esimerkki. Olisihan se paaaaljon helpompaa näyttää huolitellulta jos Suomessa olisi aina lämmin ja leuto ilma, ei tarttisi hankkia kuin kesävaatetta. Olisi paljon kivempaa kun olisi edulliset hinnat niin voisi käydä kasvohoidoissa ja kampaajalla useammin. Ja lastenhoidon sinä aikana hoitaa se mamma-maatuska. Kyllä näin nelikymppisenä alkaa mukavuudenhalu työntyä entistä enemmän esiin ja työpäivän jälkeen potkaisen mielelläni korkkarit hittoon ja vaihdan mukavampaa ylle

Vierailija
149/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:31"]

Samat ukot ulisee vuodesta toiseen samoista aiheista. Hohhoijaa. Jos ne muijat on parempia siella niin kay hakemassa, ei me naisetkaan taalla jaada haaveilemaan niista ulkomaan uroista vaan me TEHDAAN asian eteen jotain!! Paljon mukavampaa olis teillakin viettaa aikaa kauniin kumppanin kainalossa kuin taalla surkeaa kohtaloaan valittaen lerppa muna kourassa. Vaan eipa se palstalassukoille ole mikaan vaihtoehto, kun pitaisi kaikki tuoda kotiovelle evaakaan liikauttamatta.

[/quote]

Miksi näin kova puolustelu siitä, että joku KYSYY miksi suomalaiset eivät ole kuin ukrainalaiset? Kukaan ei "ulissut", vaatinut tai edes pyytänyt suomalaisten naisten muuttuvan, ainoastaan kysyttiin selitystä ilmiölle. Miksi tämä on niin arka kysymys sinulle?

[/quote]Miksi joku edes kysyy miksei suomalainen ole niinkuin ukrainalainen? Suomalainen ei sitten enää olisi suomalainen jos se olisi niin kuin ukrainalainen. Mielummin minä ainakin olen suomalainen ja näytän suomalaiselta. Olen jopa siitä oikein ylpeä. Miksi suomalaisen pitäisi olla kuin ukrainalainen? MItä järkeä? Jos joku haluaa asua sellaisten ihmisten ympäröimänä kuin ukrainalaiset, hänen kannattaa muuttaa yksinkertaisesti ukrainaan. Hullua edes kysellä miksi suomalainen ei ole ukrainalainen.No ei tietenkään, koska se on SUOMALAINEN.

[/quote]

Etkö ymmärtänyt minun tarkoittavan eroa suomalaisten ja ukrainalaisten ulkonäössä, kuten aloitusviestissä mainittiin, vai oliko tuo vain pilkunviilausta? Oli miten oli, suomalaiset naiset olisivat silti suomalaisia naisia, vaikka pitäisivät ulkonäöstään yhtä hyvää huolta kuin ukrainalaiset. Kansallisuus ei muutu, vaikka näyttäisikin paremmalta. Suomalaisilla naisilla soisi myös olevan hieman parempi itsetunto, ettei tällaisesta kysymyksestä tarvitsisi vetää heti herneitä nenään ja alkaa uhriutumaan. Ehkäpä se itsetuntokin voisi vahvistua hieman, jos panostaisi siihen ulkonäköönsä.

Vierailija
150/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:45"]

Suomalainen mies levittää hanakasti rumia persjalkageenejä. Katsokaa suomimiehet peiliin, siellä vastaus miksi suomalaiset näyttää suomalaisilta. Tsiisus taas näitä aloutuksia.

[/quote]

tää on kyllä totta :D suomimiehet on maailman rumin miesporukka koko Euroopassa. Muistan kun niihin aikoihin kun muutin Suomeen, niin usein ystävilleni kauhistelin että ei missään voi olla näin rumia miehiä :'D Monet ovat maantienharmaita pullanaamoja, joilla tasapaksu vartalo ja lyhyt lihava nenä. Isolla osalla suomimiehistä ei ole edes oikeita miesten harteita.

t. v -98 Suomessa asunut itävaltalainen nainen

Vierailija
151/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset on Euroopan rumimpia. Venäjällä ja Ukrainassa naiset on kauniita päästä varpaisiin, karvattomia ja ehdottomasti posliineja. Vieläpä valkaistut perseereijät. Suomalaisen naisen perse muistuttaa jotakin eläintä, lehmää tai sikaa.

[/quote]

Suomalaisen miehen aivot muistuttavat nuppineulan päätä ja penis pirkan prinssinakkia :D

Vierailija
152/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:03"]

[/quote]Sen päivän kun näkis.

Vierailija
153/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:04"]

[/quote]

Oletko nyt vakavissasi? Minunko pitää miehenä olla vastuussa muiden miesten käytöksestä? Voinko minä kohdella sinua huonommin, koska naiset pakastavat vauvojaan ja ajelevat bussin eteen lapset takapenkillä?

[/quote]

Jotkut, ei kaikki. Jos et ole tällä palstalla suominaisia haukkuva pälli niin tämä ei koske sinua.

[/quote]

Miesviha koskee kaikkia miehiä. Olit viestissäsi sitä mieltä, että miesvihan kukoistaminen on oikutettua, koska jotkut miehet käyttäytyvät mielestäsi huonosti. 

Vierailija
154/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:31"]

Samat ukot ulisee vuodesta toiseen samoista aiheista. Hohhoijaa. Jos ne muijat on parempia siella niin kay hakemassa, ei me naisetkaan taalla jaada haaveilemaan niista ulkomaan uroista vaan me TEHDAAN asian eteen jotain!! Paljon mukavampaa olis teillakin viettaa aikaa kauniin kumppanin kainalossa kuin taalla surkeaa kohtaloaan valittaen lerppa muna kourassa. Vaan eipa se palstalassukoille ole mikaan vaihtoehto, kun pitaisi kaikki tuoda kotiovelle evaakaan liikauttamatta.

[/quote]

Miksi näin kova puolustelu siitä, että joku KYSYY miksi suomalaiset eivät ole kuin ukrainalaiset? Kukaan ei "ulissut", vaatinut tai edes pyytänyt suomalaisten naisten muuttuvan, ainoastaan kysyttiin selitystä ilmiölle. Miksi tämä on niin arka kysymys sinulle?

[/quote]Miksi joku edes kysyy miksei suomalainen ole niinkuin ukrainalainen? Suomalainen ei sitten enää olisi suomalainen jos se olisi niin kuin ukrainalainen. Mielummin minä ainakin olen suomalainen ja näytän suomalaiselta. Olen jopa siitä oikein ylpeä. Miksi suomalaisen pitäisi olla kuin ukrainalainen? MItä järkeä? Jos joku haluaa asua sellaisten ihmisten ympäröimänä kuin ukrainalaiset, hänen kannattaa muuttaa yksinkertaisesti ukrainaan. Hullua edes kysellä miksi suomalainen ei ole ukrainalainen.No ei tietenkään, koska se on SUOMALAINEN.

[/quote]

Etkö ymmärtänyt minun tarkoittavan eroa suomalaisten ja ukrainalaisten ulkonäössä, kuten aloitusviestissä mainittiin, vai oliko tuo vain pilkunviilausta? Oli miten oli, suomalaiset naiset olisivat silti suomalaisia naisia, vaikka pitäisivät ulkonäöstään yhtä hyvää huolta kuin ukrainalaiset. Kansallisuus ei muutu, vaikka näyttäisikin paremmalta. Suomalaisilla naisilla soisi myös olevan hieman parempi itsetunto, ettei tällaisesta kysymyksestä tarvitsisi vetää heti herneitä nenään ja alkaa uhriutumaan. Ehkäpä se itsetuntokin voisi vahvistua hieman, jos panostaisi siihen ulkonäköönsä.

[/quote]Suominaiset myös haukkuvat muita naisia, lukekaa ketju.

Vierailija
155/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:43"]

Naiset ovat Ukrainassa naisellisen näköisiä, naisellisia ja todella kauniita. He todella huolehtivat ulkonäöstään ja haluavat näyttää kauniilta. Ovat hoikkia, pitkäsäärisiä, hyvä kroppa, hyvin hoidettu iho, kauniit pitkät hiukset ja kauniit kasvot.

Kunpa suomalaiset naisetkin olisivat samanlaisia.

[/quote]

Voi kun suomalaiset miehet olisivat kuin tanskalaiset ja ruotsalaiset. Mutta ei, kolmikymmpiset suomalaiset näyttävät 45-50 -vuotiailta;(  Jos ei ulkonäköä ole luoja antanut niin voisiko siihen siisteyteen ja kohteliaisuuteen edes pikkasen panostaa.

Nimimerkki Ei helmiä sioille (taivutinkohan nyt oikein)

Vierailija
156/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:17"]

Suomalaiset naiset on Euroopan rumimpia. Venäjällä ja Ukrainassa naiset on kauniita päästä varpaisiin, karvattomia ja ehdottomasti posliineja. Vieläpä valkaistut perseereijät. Suomalaisen naisen perse muistuttaa jotakin eläintä, lehmää tai sikaa.

[/quote]

Suomalaisen miehen aivot muistuttavat nuppineulan päätä ja penis pirkan prinssinakkia :D

[/quote]Minusta Pirkan prinssinakki on huomattavasti kookkaampi.

Vierailija
157/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:17"]

[/quote]

[/quote]

Jos alennut ääliön tasolle, sinustakin tulee ääliö.

Vierailija
158/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh täällä joku suomijuntti haaveilee ukrainalaisista postimyyntivaimoista ja klikkailee "aidon ukrainalaisen naisen" kuvia. Ne on huoria tollo! Ne tekee mitä vain rahasta, nai jopa sinunlaisen (-laista) urpoa. Ostakaa vaimo ja anna sille rahas, mutta älkää lisääntykö please.

Vierailija
159/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:03"]

[/quote]

En oikein usko jos on nykyaikaisia aseita saatavilla, veitsiä pitkin keittiön kaappeja ja kokemusta taistelulajeista :D Eikä miehet nyt muutenkaan ilman naisia selviäis

Vierailija
160/228 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:45"]

Suomalainen mies levittää hanakasti rumia persjalkageenejä. Katsokaa suomimiehet peiliin, siellä vastaus miksi suomalaiset näyttää suomalaisilta. Tsiisus taas näitä aloutuksia.

[/quote]

tää on kyllä totta :D suomimiehet on maailman rumin miesporukka koko Euroopassa. Muistan kun niihin aikoihin kun muutin Suomeen, niin usein ystävilleni kauhistelin että ei missään voi olla näin rumia miehiä :'D Monet ovat maantienharmaita pullanaamoja, joilla tasapaksu vartalo ja lyhyt lihava nenä. Isolla osalla suomimiehistä ei ole edes oikeita miesten harteita.

t. v -98 Suomessa asunut itävaltalainen nainen

[/quote]

Minun mielestä myös se omituisin miesporukka. Suomalaismiehet katsovat oikeudekseen huutaa ulkomaalaisille naisille törkeyksiä, mutta kun niihin reagoit naisena, niin saat vielä enemmän törkeyksiä takaisin ja senkin päälle vielä yhdet haukut siitä että oli naisena pokkaa ottaa loukkauksista itseensä että kyllä naisen tulisi se tietää mikä on naisen paikka. Se on outoa käytöstä ja olen törmännyt siihen todella usein. 

Itse olen alunperin Aasiasta ja ulkonäköni sen verran eksoottinen että olen koko ajan ongelmissa sen kanssa. Suomelaiset miehet pitävät thaimaalaisen näköisiä naisia maksullisina. Minun avioliittoni 20 vuotta sitten suomalaisen miehen kanssa oli helvetti mutta maahan jäin lapsien takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi