Miksi suomalaiset naiset eivät ole kuin ukrainalaiset naiset?
Naiset ovat Ukrainassa naisellisen näköisiä, naisellisia ja todella kauniita. He todella huolehtivat ulkonäöstään ja haluavat näyttää kauniilta. Ovat hoikkia, pitkäsäärisiä, hyvä kroppa, hyvin hoidettu iho, kauniit pitkät hiukset ja kauniit kasvot.
Kunpa suomalaiset naisetkin olisivat samanlaisia.
Kommentit (228)
Tisi törkeä toi debiili joka käy päivittäin haukkumassa naiset täällä
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:49"]
Niin, hyvä kysymys. Miksei ole?
Kun kaupungilla kauniita naisia näkee on ne lähes poikkeusetta venäläisiä (ukrainalaisia?).
Erottuvat positiivisesti suomalaisista persjalkaisista työhevosista.
[/quote]Johtuisko siitä,että suomalainen nainen on aina tehnyt paljon töitä? Ehkä ne miehet siellä ukrainassa on elättäneet naisensa ja näillä on ollut aikaa hoitaa vain itseään. Sillä välin kun suomalainen mies oj juonut ja rällännyt , on suomalainen nainen elättänyt lapset ja itsensä +sen miehen joka on juonut rahansa.Suomalainen nainen on aina raatanut elantonsa eteen, vaikka täällä lassukat vinkuu,että naiset muka on miestensä lompakolla. Kuitenkin suomalaisten naisten työssäkäynti prosentti on maailman suurin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:10"]Suomalainen mies osaa kyllä vaatia ja valittaa, vaan jospa joskus miettisi mitä annettavaa olisi. Joku venäläinen tai ukrainalainen nainen tuskin pihiä itsekästä suomalais paskiaista kauaa katsoisi.
[/quote]
No, ei todellakaan. Venäjällä on tosi yleistä, että mies tuo palkkapäivänä palkkansa tyttöystävälle/vaimolle, ja nainen antaa siitä sitten jonkun taskurahan miehelle. Miehet todellakin maksavat kaiken ja tekevät kaiken naisten eteen. Että juu, kyllä sitä silloin ehkä jaksaisikin panostaa ulkonäköön enemmän...
Niin ja lapsethan hoitaa Ukrainassa ja Venäjällä 50-vuotiaana eläkkeelle jäävät babushkat. Jää äideille pikkasen enemmän aikaa oman ulkonäön hoitoon ja miehen miellyttämiseen..
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:31"]
Samat ukot ulisee vuodesta toiseen samoista aiheista. Hohhoijaa. Jos ne muijat on parempia siella niin kay hakemassa, ei me naisetkaan taalla jaada haaveilemaan niista ulkomaan uroista vaan me TEHDAAN asian eteen jotain!! Paljon mukavampaa olis teillakin viettaa aikaa kauniin kumppanin kainalossa kuin taalla surkeaa kohtaloaan valittaen lerppa muna kourassa. Vaan eipa se palstalassukoille ole mikaan vaihtoehto, kun pitaisi kaikki tuoda kotiovelle evaakaan liikauttamatta.
[/quote]
Miksi näin kova puolustelu siitä, että joku KYSYY miksi suomalaiset eivät ole kuin ukrainalaiset? Kukaan ei "ulissut", vaatinut tai edes pyytänyt suomalaisten naisten muuttuvan, ainoastaan kysyttiin selitystä ilmiölle. Miksi tämä on niin arka kysymys sinulle?
[/quote]Miksi joku edes kysyy miksei suomalainen ole niinkuin ukrainalainen? Suomalainen ei sitten enää olisi suomalainen jos se olisi niin kuin ukrainalainen. Mielummin minä ainakin olen suomalainen ja näytän suomalaiselta. Olen jopa siitä oikein ylpeä. Miksi suomalaisen pitäisi olla kuin ukrainalainen? MItä järkeä? Jos joku haluaa asua sellaisten ihmisten ympäröimänä kuin ukrainalaiset, hänen kannattaa muuttaa yksinkertaisesti ukrainaan. Hullua edes kysellä miksi suomalainen ei ole ukrainalainen.No ei tietenkään, koska se on SUOMALAINEN.
Katsokaa itse jos ette usko, miten jumalattoman kauniita ja naisellisia Ukrainalaiset naiset on. Miten tiukat pakarat on jokaisella naisella ja varmasti posliinit sekä valkaistut anukset. Suomalaisia naisia ei näihin voi vertailla edes.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:25"]
Katsokaa itse jos ette usko, miten jumalattoman kauniita ja naisellisia Ukrainalaiset naiset on. Miten tiukat pakarat on jokaisella naisella ja varmasti posliinit sekä valkaistut anukset. Suomalaisia naisia ei näihin voi vertailla edes.
[/quote]
Niin ihania naisia, että täytyy varata lentoliput. Tuon videon jälkeen suomalaiset näyttää enemmän sioilta.
[/quote]
Mitä sinä kuvittelet sillä valkaistulla anuksella tekeväs, lihava suomihirviö?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:30"]
[/quote]
Niin ihania naisia, että täytyy varata lentoliput. Tuon videon jälkeen suomalaiset näyttää enemmän sioilta.
[/quote]
Jumalauta mitä pakaroita!!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:11"]
Suomalaiset naiset on Euroopan rumimpia. Venäjällä ja Ukrainassa naiset on kauniita päästä varpaisiin, karvattomia ja ehdottomasti posliineja. Vieläpä valkaistut perseereijät. Suomalaisen naisen perse muistuttaa jotakin eläintä, lehmää tai sikaa.
[/quote]Missäpäin suomea näitä lehmäperseisiä naisia asuu? Taitas kannattaa lähetellä kuvia johonkin ulkolaiseen julkaisuun. Varmasti kiinnostuisivat. Minuakin kiinnostaisi nähdä sellainen. Olen kyllä nähnyt pitkän urani aikana paljon ihmisiä, mutta en ensimmäistäkään jolla on pylly joka muistuttaa lehmää tai possua? Olen siin hoitoalalla toissä ja nän paljon ihmisiä. Oletko katsonut ,ettei vaan omakin takapuolesi ole sian tai lehmän näköinen(kaikki kunnia sialle ja lehmälle, herttaisia eläimiä). Jos siellä missä asut ihmiset(myös sinä) olette sen malliset geenit perineet ?
Samasta syystä kuin miksi Latviassa on kaksimetrisiä kolkytkiloisia kaunottaria, jotka sulavasti lipuvat 20 cm korkoineen mukulakivillä. Stalin tapatti kolmasosan latvialaisista, luultavasti rumimmat. Ja Ukrainaa koetteli holodomor, sekin Stalinin järkkäämä. Stalinin jalanjäljissä suomalainen Markku ja Pentti menköön valitsemaan elätettävän idänmorsiamen itselleen.
Vaan minäpä olen ylpeä persjalkaisuudestani - jään viimeisenä seisomaan maan kamaralle, kun Ukrainan neidosta, Liettuan kaunottaresta ja Markusta ja Pentistä aika jättää. Minä elätän itseni, hinkkaan vessanpönttöni puhtaaksi, en kanna resistenttiä tuberkuloosia enkä ota suihin maksusta. Perkele, sopii tulla kokeilemaan, periksi en anna missään!
[/quote]
[/quote]Mikään ei ole niin söpö kuin sika pienenä. Mutta täytyy kyllä sanoa,että suomen naiset ei varmaan mitään menetä vaikka lähdetkin. Hei hei vaan ja ei oo kiire takaisin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:43"]
Naiset ovat Ukrainassa naisellisen näköisiä, naisellisia ja todella kauniita. He todella huolehtivat ulkonäöstään ja haluavat näyttää kauniilta. Ovat hoikkia, pitkäsäärisiä, hyvä kroppa, hyvin hoidettu iho, kauniit pitkät hiukset ja kauniit kasvot.
[/quote]Feminiiniys ja ulkonäkö eivät ole yhtä tärkeitä suomalaisnaiselle.
Vaikka provohan tämä on.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:38"]
[/quote]
blaa, blaa, blaa. Suomalainen nainen on töissä, hoitaa lapset ja tekee kotityöt ei siinä ehdi jatkuvasti käydä manikyyrissä, hierojalla, kampaajalla ja pedikyyrissä. Sitä paitsi kun suomalainen nainen niissä käy niissä omilla rahoilla, ei miehen.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:25"] Katsokaa itse jos ette usko, miten jumalattoman kauniita ja naisellisia Ukrainalaiset naiset on. Miten tiukat pakarat on jokaisella naisella ja varmasti posliinit sekä valkaistut anukset. Suomalaisia naisia ei näihin voi vertailla edes. [/quote] Mitä sinä kuvittelet sillä valkaistulla anuksella tekeväs, lihava suomihirviö?
[/quote]
Venäjällä ja Ukrainassa naiset hoitaa ulkonäköä ja hygieniaa, pitävät pillua ja anusta kauniina ja hoitavat sitä hyvin. Se on kun timantti kauniissa kropassa, toista suomalaisten naisten paskanpolttamat anukset. Alkaa oksettamaan nähdessä.
[/quote]
Suomalaiset naiset on niin kateellisia Ukrainan kaunottarille.
Mitä vittua sitä tekee valkaistulla persereijällä? Paskastuuhan se kerran päivässä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:38"]
[/quote]
blaa, blaa, blaa. Suomalainen nainen on töissä, hoitaa lapset ja tekee kotityöt ei siinä ehdi jatkuvasti käydä manikyyrissä, hierojalla, kampaajalla ja pedikyyrissä. Sitä paitsi kun suomalainen nainen niissä käy niissä omilla rahoilla, ei miehen.
[/quote]Huono selitys. Esitätkö, että uhrainalaisnaisilla on aina taloudenhoitajatar?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:25"] Katsokaa itse jos ette usko, miten jumalattoman kauniita ja naisellisia Ukrainalaiset naiset on. Miten tiukat pakarat on jokaisella naisella ja varmasti posliinit sekä valkaistut anukset. Suomalaisia naisia ei näihin voi vertailla edes. [/quote] Mitä sinä kuvittelet sillä valkaistulla anuksella tekeväs, lihava suomihirviö?
[/quote]
Venäjällä ja Ukrainassa naiset hoitaa ulkonäköä ja hygieniaa, pitävät pillua ja anusta kauniina ja hoitavat sitä hyvin. Se on kun timantti kauniissa kropassa, toista suomalaisten naisten paskanpolttamat anukset. Alkaa oksettamaan nähdessä.
[/quote]Asiantuntemattoman jorinaa. Nimenomaan isoja häppäreitä ihannoivat etsivät onneaan näistä maista, joissa ihmisillä ei ole varaa kosmeettisiin operaatioihin - myöskään valkaisuihin.
Jenkkilään kannattaa suunnata, jos haluaa typistetyt häppärit ja valkoisen perssilmän. Rahalla niitä saa.
[/quote]Mitä virkaa on valkaistulla anuksella? Suomalainen nainen ei kyllä todellakaan alkaisi ukkojen takia pakoputkea valkasemaan.Niin typeriä ei olla. Ja jos mies valitsee naisensa valkaistun peräaukon perusteella niin.........No valintaperustehan se on sekin , mutta aika aivottoman kuvan valitsiasta antaa.
Suomalainen mies osaa kyllä vaatia ja valittaa, vaan jospa joskus miettisi mitä annettavaa olisi. Joku venäläinen tai ukrainalainen nainen tuskin pihiä itsekästä suomalais paskiaista kauaa katsoisi.