Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä karkkipussin haluaisit takaisin?

Vierailija
15.08.2009 |

itse ostaisin partypussin, lapsena se oli suosikki!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaako kukaan?

Vierailija
2/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Maija-toffeen, jota kaipaan myös.

Samoin myöhemmin tulleita pehmeitä aniksia ja eukalyptuksia kaipaan, ja myös pandan erimakuisia lakurakeita.

Just valitin miehelle, kuinka nykyään karkkihyllyt on kilometrin pituisia, mutta pussit pursuaa kaikki samaa salmiakki-hedelmätöhnää vähän eri muotoisina.

Toffeekarkit (ja muukin vaihtelevuus karkkeihin) takaisin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten Anis-pussin ja Maija-toffeen. Ne Anikset oli aivan ihania. Pussissa oli valkoisia ja punaisia karkkeja.

Vierailija
4/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks sentään merkkarit on ainakin mun mielestä samanlaisia (vielä) kuin ennen

Vierailija
5/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just valitin miehelle, kuinka nykyään karkkihyllyt on kilometrin pituisia, mutta pussit pursuaa kaikki samaa salmiakki-hedelmätöhnää vähän eri muotoisina.

Toffeekarkit (ja muukin vaihtelevuus karkkeihin) takaisin!!!

Tässä edellisessäpä onkin pohdittavaa. Miksi tosiaan on niin, että pelkkiä Aakkosia on eri sekoituksina sekä ässiä, mässiä, mässyä? Miksi kaikki on sitä samaa? Jotain panttereitakin on vaikka kuinka monta sorttia, mutta Anis-pusseja ei myydä enää lainkaan. Eikä tosiaan kunnon toffeeta (Omar ei ole mielestäni kunnon toffeeta).

Vierailija
6/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mulle kun yksikään ei kuulosta tutulta. :)

Vierailija
7/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa merkkareissa oli enempi salmiakkinen maku, pinta oli kova ja koko niin suuri, että meinasin kerran ystävän syntymäpäivillä tukehtua siihen. Uusi merkkari ei maistu samalta.

Vierailija
8/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkarit ei ole enää samoja :) 80-luvulla merkkarit oli isompia ja salmiakkisempia = parempia

Vierailija
9/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä edellisessäpä onkin pohdittavaa. Miksi tosiaan on niin, että pelkkiä Aakkosia on eri sekoituksina sekä ässiä, mässiä, mässyä? Miksi kaikki on sitä samaa? Jotain panttereitakin on vaikka kuinka monta sorttia, mutta Anis-pusseja ei myydä enää lainkaan. Eikä tosiaan kunnon toffeeta (Omar ei ole mielestäni kunnon toffeeta).

Kaikista pahinta onkin, että karkkitehtaat keskittyy nykään vain noihin ällömuunnoksiin sen sijaan, että keksisivät jotain oikeasti erilaista. Toisin sanoen palaisivat vaikka vanhojen reseptiensä pariin. Ne ylieksoottiset, tekemällä tehdyt "kaktus-menthol" -maut on mielestäni jostain syvältä.

Vierailija
10/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan noita karkkeja on ollut?

Kertokaas mulle kun yksikään ei kuulosta tutulta. :)

Aniksia (kovia) muistan syöneeni vielä 90-luvun loppupuolella.

Vierailija
11/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun monien karkkien makuja on muutettu. Ei maistu samalta kuin ennen! Esim. aakkoset ja sit tv-mix pussissa ne salmiakkitassut.

Vierailija
12/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei niitä kunnon isoja merkkareita koskaan pussissa ole saanutkaan, mutta irtokarkkina aivan ehdottomia silloin. Kyllä harmittaa ettei niitä enää saa :(

Pussikarkeista voisin yhtyä tuohon vanhoihin salmiakkiaakkosiin. Olivat HIUKAN paljon parempia kuin nykyiset.

Vierailija
13/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä en enää mistään olelöytäny, vaikka isossa kaupungissa asunkin

Vierailija
14/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se iso(keltaisessa pakkauksessa) Riisisuklaa-levy on sellanen mitä oon kaivannu takas!

Vierailija
15/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli ihania.

Vierailija
16/18 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyin sitten uusiin hedelmämerkkareihin, mutta pahus. Niidenkin tekeminen on lopetettu.

Vierailija
17/18 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen syöneeni sellaisia mutta en muista millaisia olivat.

Haluaisin takaisin Salmiakkiaakkoset-pussin jossa oli 3 eria makua, yksi maku oli ruskeanvärinen ja kaksi mustaa.

Lakritsi-Turkinpippurit omassa pussissa

Kina-pussit Suomeen

Bonbon Bullshit-pussiin takaisin myös lakritsinmakuiset

Lauantaipussi samanlaiseksi kun oli 1980-luvun lopussa ja 1990-luvun alussa, oli mm. Jee Jee-aski

Rotan rykäisyt-pussi

Vierailija
18/18 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se iso(keltaisessa pakkauksessa) Riisisuklaa-levy on sellanen mitä oon kaivannu takas!