Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstaa lukemalla saa sen kuvan, että työttömät ottavat mieluummin vastaan tukileikkaukset kuin, että menisivät töihin

Vierailija
12.10.2023 |

Selkeästi olisi pitänyt leikata enemmän. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minun asiani sinulle kuuluvat. Saat tehdä mitä haluat mutta älä arvostele muita

2/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä työtön ainakin on töis melkein joka päivä 😎 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, riippuu aivan täysin työpaikasta ja työehdoista  niin kuin varmaan omalla kohdallasikin. 

Vierailija
4/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Mä ainakin hän ahkerasti mutta ei kukaan mua palkkaa.

Viime duunissa tais olla liksa 1400e/kk täysillä tunneilla ja siellä pärjäsin vain pillereillä. Työnantajan ilme oli aika hauska kun laittoi mut katolle hommiin ja sanoin että "mulla on sit paniikkihäiriö, jos saan kohtauksen niin joudutte mut hakemaan täältä pois" :D

Joudun aika paljon valehtelemaan, että pääsen edes haastatteluun. 

Vierailija
5/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole mikään yllätys. Täällä on niitä, jotka eivät töihin mene vaikka mikä olisi, ovat kuulemma liian fixuja siihen.

Vierailija
6/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palkka tuosta työstä korjaan tösitä on, joita Ap tarjoat meille työttömille on?

Vierailija
7/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Joutuvat ottamaan leikkaukset väkisin vastaan, koska TÖITÄ EI OLE. Paitsi palkatonta, siitä saakin kieltäytyä.

Vierailija
8/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joka päivä töitä teen

Joka ainoa aamu seitsemäksi meen

Sen kaiken teen mä siksi vain

Koska kulta sä jaksat olla mun omanain...

Matti ja Teppo

Vierailija
9/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Väärin. Joutuvat ottamaan leikkaukset väkisin vastaan, koska TÖITÄ EI OLE. Paitsi palkatonta, siitä saakin kieltäytyä.

Esimerkiksi varhaiskasvattajista on huutava pula. Kuka tahansa pääsee alalle töihin, kunhan on jollain lailla liikuntakykyinen ja puhuu suomea ainakin auttavasti.

Vierailija
10/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 300 avointa työpaikkaa, 300 000 työtöntä. Sinusta ongelmana on työttömien tuet?

Vierailija
11/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin nyt ei noin vaan mennä, varsinkaan jos sillä työn palkalla pitäisi tulla toimeenkin.

Vierailija
12/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Töihin nyt ei noin vaan mennä, varsinkaan jos sillä työn palkalla pitäisi tulla toimeenkin.

Toimeentulotuellakin tulee toimeen, joten miksi ei sitten matalapalkkatyössä.

Vierailija
13/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaa lukemalla moni työssäkäyvä on idiootti, kun luulee töihin vain mentävän, jos niin haluaa.

Toivotaan että saat potkut seuraavissa ytssä.

Vierailija
14/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole korkeakoulutettu ja minulla on vuosien kokemus ulkomaita myöden. Menen heti kokemusta vastaavaa. Työhön, en ikinä Prisman hyllyttäjäksi tai siivoojaksi. 

Vierailija
15/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Toimeentulotuellakin tulee toimeen, joten miksi ei sitten matalapalkkatyössä.

Monesta matalapalkka työstä ei saa edes toimeentulotuen + asumistuen verran palkkaa joka on minulla Helsingissä 1300€/kk

Vierailija
16/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Esimerkiksi varhaiskasvattajista on huutava pula. Kuka tahansa pääsee alalle töihin, kunhan on jollain lailla liikuntakykyinen ja puhuu suomea ainakin auttavasti.

inhoan lapsia ja saatan huutaa niille koska tahansa holtittomasti. En myöskään epäröi antaa korvatillikoita ja luunappeja. 

m58

Vierailija
17/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hallitus on jo laskenut kansan luottamusta talouteen ja tästä syystä lama tulee olemaan pitkä ja orpo tekee Suomeen ennätystyöttömyyden ja valtion velan.

Toki levittelee vaan käsiään eikä koskaan tule myöntämään mitä teki. Hän teki tämän jo 2008 valtiovarainministerinä. Näin käy aina kun kokoomus on pm puolue.

Vierailija
18/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaa lukemalla saa kuvan että täällä on pari, kolme vakkaritrollaajaa aiheenaan työttömät.

Vierailija
19/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

inhoan lapsia ja saatan huutaa niille koska tahansa holtittomasti. En myöskään epäröi antaa korvatillikoita ja luunappeja. 

m58

Se on sitten rikos.

Vierailija
20/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole uraa tai terveyttä. Ja lisäksi firmat eivät ota ellei ole täysin terve, firma voi olla vaativa tehtävien osalta. Ellei tule joskus erikseen ratkaisu, vaikka osa-aikainen yrittäjä, sekään ei sovi kaikille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan