Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaupunkiin et koskaan muuttaisi? Ja miksi?

Vierailija
14.08.2009 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä ja tuulinen kaupunki.

Paikat hajallaan ympäri saaria, esim. liittymiä kaikkialle, vaikea löytää minnekään.

Ja se varsinainen keskusta on typötyhjä.

Vierailija
42/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupat täynnä etuileviä venäläisiä ja alkaa olla kohta kaikki myyjätkin venäläisiä, joille pitää hitaasti omaa asiaa selittää kun eivät osaa suomea sitten itse kunnolla. Kamalaksi muuttunut koko kaupunki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/48 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyongyang. Tuskimpa tarvitsee syitä luetella...

Vierailija
45/48 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elämäni aikana asunut: Hyvinkäällä, Tampereella, Turussa, Oulussa, Tukholmassa, Lontoossa, New Yorkissa, Espoossa, Helsingissä ja Vantaalla. Kaikissa minimissään kolme vuotta, Berliinissä piipahdin puolen vuoden reissun ja Munichissä nelisen kuukautta. Moe tutuille!

Hyvinkäälle en muuttais. Se on niin vahvasti sisäänlämpeävä kateellisten ihmisten kaupunki. Tylsäkin vielä. Suvun takia siellä on pakko toisinaan käydä. Kaikki kaveritkin on sieltä pois muuttaneet, mutta äiti ja sisarukset ovat siellä. Omien sanojensa mukaan "jymähtäneet Hyvinkäälle". Ne ei edes itse usko sen olevan mikään hyvä kaupunki asua, kun selittelevät siellä asumistaan ja melkein pyytelevät anteeksi.

Vierailija
46/48 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitee. Teboilin munamartat ottaa pattiin.

Vierailija
47/48 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkukaupungit ahdistaa, en pystyisi ikinä muuttamaan jonnekin Sysmään, Vääksyyn, Kausalaan tai vastaaviin paikkoihin.

Olen syntynyt ja asunut Helsingissä koko elämäni, jos täältä olisi muutettava niin sitten johonkin läheiseen kaupunkiin, Vantaa, Espoo tai Tuusula.

Nuo eivät ole kaupunkeja vaan maalaiskuntia. 

Vierailija
48/48 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieksa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi