Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaupunkiin et koskaan muuttaisi? Ja miksi?

Vierailija
14.08.2009 |

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että siellä on niin paljon ulkomaalaisia.

Vierailija
2/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuminen liian kallista. Nykyisen ison ja uuden omakotitalomem hinnalla saisimme sieltä vain lähiöstä jonkun rivarikaksion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska siellä on asuminen kallista, enkä haluaisi luopua pienipalkkaisesta mutta mukavasta työstäni jotta voisin asua tilavassa omakotitalossa palvelujen lähellä.

Vierailija
4/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukaupungit ahdistaa, en pystyisi ikinä muuttamaan jonnekin Sysmään, Vääksyyn, Kausalaan tai vastaaviin paikkoihin.

Olen syntynyt ja asunut Helsingissä koko elämäni, jos täältä olisi muutettava niin sitten johonkin läheiseen kaupunkiin, Vantaa, Espoo tai Tuusula.

Vierailija
5/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suuri kaupunki.

Vierailija
6/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensinnäkään haluaisi asua pienessä kaupungissa, toisekseen en myöskään missään "huitsin nevadassa". Eli Porista alaspäin rannikolla löytyy sentään elämää, kuten itä-ja keskisuomesta ja tietysti eteläsuomestakin.

Vierailija
7/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan kiinnosta

Vierailija
8/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuudennen polven stadilainen ja Töölössä itse kasvanut, kuten myös vanhempani ja isovanhempani. Lapsemmekin (15v, 8 v.)ovat "yhä vaan" meitä töölöläisiä.

Minulle olisi tosi vieras ja outo ajatus muuttaa pienemmälle paikkakunnalle.

Asuin opiskeluaikana 3 vuotta Lontoossa, sinne voisin ehkä muutta tai jonnekin muualle ulkomailla, mutta iso kaupunki saisi olla...

Jos Suomessa olisi PAKKO johonkin muuttaa, niin ehkä Espooseen, Kauniaisiin tai Vantaalle sit, niin pääsis nopeasti stadiin. Se on vaan niin KOTI ja MUN KAUPUNKI.

Vierailija
9/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ihan siitä, että olen tottunut elämään leveästi täällä muualla. ;) Asuntojen neliöhinnat on ihan järjettömiä!

Mutta onhan Helsingilläkin puolensa.

Vierailija
10/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä mulla olis hyvä työpaikka ja perhe.

Vierailija
11/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä sukusi asui sinusta seitsemän sukupolvea taaksepäin?

Vierailija
12/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää kehä3:n ulkopuolella. Siis sellainen olet sellainen stereotypinen stadilainen.

Esimerkiksi Kausala ei ole kaupunki, ei edes Iitti jonka keskus se Kausala on.

Vierailija
13/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoella, Mikkelissä, Torniossa tai Kemissä.

En tiedä, miksi. Ehkä jos kunnolla tutustuisin ko. paikkoihin, voisin muuttaa mieleni.

Vierailija
14/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun verran tutkittu ja sukuhaaroja löytyy mm. Venäjältä, Ruotsista ja Ranskasta.

Vierailija
15/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä käydessä ikinä ei tule mieleen, että oliskohan täällä kiva asua.

On ruma ja niin tehdas-kaupunki. Työläisyys näkyy tänäpäivänäkin.

Ja se mää-murre.

Vierailija
16/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää kehä3:n ulkopuolella. Siis sellainen olet sellainen stereotypinen stadilainen. Esimerkiksi Kausala ei ole kaupunki, ei edes Iitti jonka keskus se Kausala on.

En edelleenkään muuttaisi Kausalaan tai vastaaviin paikkoihin, oli ne sitten kaupunkeja tai ei?

Pakko myös sanoa että sä vaikutat tyypilliseltä maalaiselta joka inhoaa helsinkiläisiä :)

Heti kimpussa kun vaan pääsee...

Vierailija
17/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei teitä vaan vituttaisi kun ei itsellänne ole varaa asua täällä..? ;) Tosin kommentti siitä kuinka Helsingissä on paljon ulkomaalaisia kertoo kyllä jotain oleellista sivistystasosta...

Vierailija
18/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 50 000 asukkaan kaupunkiin en muuttaisi. Enkä maaseudulle missään nimessä. Maaseutu on minulle vierasta aluetta, kun olen koko ikäni asunut kaupungeissa. Pikkupaikkakunnat ovat ihan kamalia, ei ikinä sellaiseen.

Vierailija
19/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi asua Kouvolassa, Joensuussa, Imatralla, Seinäjoella, Mikkelissä, Torniossa tai Kemissä. En tiedä, miksi. Ehkä jos kunnolla tutustuisin ko. paikkoihin, voisin muuttaa mieleni.

Itse en haluaisi asua Porvoossa, ruotsinkielisyys ja sisään päin lämpiävä.

Vierailija
20/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa.

Pienet kaupungit ahdistaa; tulee ahtaan paikan kammo. Vantaa on kuin suuri esikaupunki vailla mitään kiinnostavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän