Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaupunkiin et koskaan muuttaisi? Ja miksi?

Vierailija
14.08.2009 |

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etiäpäin maalaiset on sen verta epäsuopeita muualta tulleita kohtaan.

Ja kokemusta on Hämeestä.

Vierailija
22/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

visiitillä voin käydä jossakin muualla, mutta asumaan en muuttaisi Helsingistä pois.

Ihmetyttää ihmisten stereotyyppiset ajatukset helsinkiläisistä, ja ylipäänsä Helsingistä paikkana.

Täällä on kotini, ja tulee olemaankin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on mun rajaus.

Vierailija
24/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYIHYHIHYHIHIHYIHHYHIHYHHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYI!!!!

Kauhea murre ja ihan hirveä kaupunki!

Helsinki on paras!

Vierailija
25/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ihana! Joku Kemijärvi tai Joensuu ei nappaa ollenkaan, jotenkin vaikuttavat kamalan pieniltä taas asuinpaikaksi, johtuu kai siitä etten ole pahemmin noissa kaupungeissa oleskellut. Mutta toisaalta; pakon edessä sitä asuis vaikka Iivantiirassa :)

Vierailija
26/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse nykyään Vantaalla, aiemmin en olis voinut kuvitella, inhosin paikaa. Mutta tämä onkin oikein kiva paikka asua, en hevin muuta pois ( kuusi v asunut). Tosin pidän Helsingistäkin, en kaikista osista. Ja olen asunut pikkukaupungissa, lisäksi mainitden Oulun, Jyväskylän, Mikkelin, Tampereen ja Turun, jotka tunnen hyvin ja voisin siellä asua.

Vierailija
27/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ihan rovaniemellekään asti lähtisi kuin pakon edessä. Keski suomessa tai oulun seudulla olis varmaan ihan kiva asustella.

Vierailija
28/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Suomessa 8 eri paikkakunnalla ja kaikissa oli omat hyvat puolensa. Jostain syysta Helsinki oli kuitenkin se vahiten mieluisa, vaikka kaunis ja kulturelli kaupunki onkin. Ehka tunne tuli siita, etta asuin ita-helsinkilaisessa lahiossa, katselin juoppoja metro-aseman lahella mesoamassa ja pitkan tyopaivan jalkeen lahion ankeus ja yksinaisyys loi vasten kasvoja. Jos olisin asunuut keskustan kieppeilla olevissa kauniissa "antiikkikortteleissa", niin enkohan olisi viihtynyt vallan erinomaisesti ;)

Jos palaisin Suomeen, niin ainoa jarkeva vaihtoehto olisi kuitenkin Helsinki, silla olen ulkomaalaisen miehen kanssa naimisissa ja kulttuurishokki olisi kai helpompi kestaa "suurkaupungissa", joka tarjoaa paljon aktiviteettaja ja mahdollisuuksia (asumme 13 miljoonan asukkaan kaupungissa ja elama on hyvaa). Lapsillekin olisi helpompaa opiskella kansainvalisissa kouluissa, joita Helsingissa on kiitettavasti.

Vierailija
29/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekin yksityinen ja kallis. mutta esim Vantaalla on Kansainvälinen koulu, joka on kunnallinen, oikein hyvä koulu onkin:-)

Vierailija
30/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ja jopa syntynytkin helsingissä, mutta vapaaehtoisesti minua ei sinne saa kuin kauppoihin ja lomalla. Kallista, pitkät matkat ja itserakkaat ihmiset.

Vierailija
31/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, Kouvolassa on kiva asua. =D

En haluaisi asua Kouvolassa, Joensuussa, Imatralla, Seinäjoella, Mikkelissä, Torniossa tai Kemissä. En tiedä, miksi. Ehkä jos kunnolla tutustuisin ko. paikkoihin, voisin muuttaa mieleni.

Itse en haluaisi asua Porvoossa, ruotsinkielisyys ja sisään päin lämpiävä.

mutta itse en haluaisi asua Kouvolassa, Helsingissä, Oulussa enkä Turussa

Vierailija
32/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan niin paska paikka!

Vierailija
33/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää ikinä. Vuoden asuin Espoossa, nyt pääsin pois. En tykännyt, en viihtynyt, en tuntenut olevani kotona.

Jyväskylä on kiva, Lappeenrannasta tykkään. Haluaisin kokeilla asumista jossain Rovaniemellä.

Vierailija
34/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vanhemmat tulivat järkiinsä ja muuttivat maalle kun olin 12.

-4 polven stadilainen.

Vierailija
35/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi Helsinkiinkään ellen olisi tänne syntynyt, liian pieni kaupunki. Mutta nyt täällä on koko suku ja perhe ja elämä, ei pääse poiskaan.

Vierailija
36/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukaupungit ahdistaa, en pystyisi ikinä muuttamaan jonnekin Sysmään, Vääksyyn, Kausalaan tai vastaaviin paikkoihin. Olen syntynyt ja asunut Helsingissä koko elämäni, jos täältä olisi muutettava niin sitten johonkin läheiseen kaupunkiin, Vantaa, Espoo tai Tuusula.

Anteeksi vaan, mutta Sysmä ja Vääksy ei ole kaupunkeja!

Vierailija
37/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn oikein mielelläni Helsingissä viikonloppulomilla, en vaan halua asua siellä. Kaipaan tilaa ympärille ja joo meidän tuloilla en todellakaan pystyisi ostamaan Helsingistä isoa omakotitaloa puolen hehtaarin tontilla läheltä palveluita. Elintaso laskisi rajusti jos joutuisimme muuttamaan Helsinkiin. Onneksi ei tarvitse.

Kylläpä täällä inhotaan Helsinkiä! Ettei teitä vaan vituttaisi kun ei itsellänne ole varaa asua täällä..? ;) Tosin kommentti siitä kuinka Helsingissä on paljon ulkomaalaisia kertoo kyllä jotain oleellista sivistystasosta...

Vierailija
38/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskeluaikana asunut siellä ja parasta siellä on tie Ouluun. Toinen persläpi, jonne en enää ikinä jalallani astu on Raahe.

Vierailija
39/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva käydä kesällä "vierailulla" mutta kyllä joka kerta suusta pääsee se sama lause "Onneksi ei asuta täällä"

Vierailija
40/48 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei teitä vaan vituttaisi kun ei itsellänne ole varaa asua täällä..? ;) Tosin kommentti siitä kuinka Helsingissä on paljon ulkomaalaisia kertoo kyllä jotain oleellista sivistystasosta...

Aika moni sanoo syyksi kalleuden ja tasan YKSI sanoo noista ulkomaalaisista... tyhmä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä