Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parhaat vinkkisi rippijuhlien järjestämiseen?

Vierailija
14.08.2009 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin typerä juhlan aihe, kuin rippi. Joten älä järjestä juhlia, ei sinne kukaan oikeesti haluu tulla.

Vierailija
22/27 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2009 klo 15:30"]

Mikään ei ole niin typerä juhlan aihe, kuin rippi. Joten älä järjestä juhlia, ei sinne kukaan oikeesti haluu tulla.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa järjestää eri päivänä kuin kirkko on, tällöin jää hyvin aikaa valmisteluille. Esimerkiksi jos kirkko on lauantaina, järjestä juhlat sunnuntaina. :)

Vierailija
24/27 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2009 klo 15:30"]

[/quote]

Minä ainakin haluan, joten voimme puhua vain omasta puolestamme.

Vierailija
25/27 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa nyt ihmeessä pyytää joku naapuri tms. auttamaan keittiössä! Vaikka naapurin lukiolainen pientä korvausta vastaan.

Tarjottavaksi joku kunnon ruoka (kiusaus, keitto tms.). Kaikilla on kirkosta tultaessa nälkä.

Vierailija
26/27 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ensivuonna rippijuhlat tarvitsen neuvoja mekkovalintoihin ja hiuksiin mikä olisi kaunis mutta ei liian överi kampaus? Ja hyvä mekko merkki, itse olen mieittinyt Ted Bakeria.

Vierailija
27/27 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieraat tulevat läheltä, niin ei ruokaa, vain jotain pellille tehtyä suolaista piirasta, Kasvis-ja lihavaihtoehdot. Täytetty rieskarullapyörylät ovat myös hyviä. Yksi kakku sankarin toiveen mukaan, pullapitko/kranssi ja pikkuleipiä. Se on siinä. Kukkamaljakoita voi ostaa kierrätyskeskuksesta tosi halvalla, samoin lautasia ja muita tarjoiluun tulevia astioita. Ei kertiksiä!