parhaat vinkkisi rippijuhlien järjestämiseen?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2009 klo 15:30"]
Mikään ei ole niin typerä juhlan aihe, kuin rippi. Joten älä järjestä juhlia, ei sinne kukaan oikeesti haluu tulla.
[/quote]
Kannattaa järjestää eri päivänä kuin kirkko on, tällöin jää hyvin aikaa valmisteluille. Esimerkiksi jos kirkko on lauantaina, järjestä juhlat sunnuntaina. :)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2009 klo 15:30"]
Mikään ei ole niin typerä juhlan aihe, kuin rippi. Joten älä järjestä juhlia, ei sinne kukaan oikeesti haluu tulla.
[/quote]
Minä ainakin haluan, joten voimme puhua vain omasta puolestamme.
Kehtaa nyt ihmeessä pyytää joku naapuri tms. auttamaan keittiössä! Vaikka naapurin lukiolainen pientä korvausta vastaan.
Tarjottavaksi joku kunnon ruoka (kiusaus, keitto tms.). Kaikilla on kirkosta tultaessa nälkä.
Minulla ensivuonna rippijuhlat tarvitsen neuvoja mekkovalintoihin ja hiuksiin mikä olisi kaunis mutta ei liian överi kampaus? Ja hyvä mekko merkki, itse olen mieittinyt Ted Bakeria.
Jos vieraat tulevat läheltä, niin ei ruokaa, vain jotain pellille tehtyä suolaista piirasta, Kasvis-ja lihavaihtoehdot. Täytetty rieskarullapyörylät ovat myös hyviä. Yksi kakku sankarin toiveen mukaan, pullapitko/kranssi ja pikkuleipiä. Se on siinä. Kukkamaljakoita voi ostaa kierrätyskeskuksesta tosi halvalla, samoin lautasia ja muita tarjoiluun tulevia astioita. Ei kertiksiä!