Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nomites tämä sotku?

Vierailija
13.08.2009 |

Meillä esim tällä hetkellä: Olohuoneen lattia kuorrutettu leluilla, sohvat ja tuolit täynnä puhdasta pyykkiä, keittiön pöydällä likaiset astiat ja sanomalehtiä, tiskipöytä täynnä likaisia astioita ja lattiat aivan muruissa, eteisen lattia täynnä kenkiä, jaliskenkiä, rattaat, koko kämpässä suurinpiirtein jokainen kaapinovi auki.

Perheessä 4 lasta, äiti hoitovapaalla mutta opiskelee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaatte sohvalla? leikittekö edes niiden lasten kanssa jos olette niin laiskoja ettette saa edes siivottua??

t. kohta kolmen alle 3v:n äiti joka ei tuollaisessa paskassa eläisi päivääkään

Vierailija
2/4 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin kun opiskelin ja hoidon lapsia kotona, niin ulkoilin ja leikin lasten kanssa, käytin muskarissa/kerhoissa, ja päiväuniajat opiskelin. Sitä onneksi oppii sulkemaan sotkut näköpiiristään, muuten ei olisi tullut valmista maisteria. Ulkoilu ja leikki on mielestäni tärkeämpää kuin siivoaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on edelleen yleensä tuon näköistä, työpäivän jälkeen katson lasten kanssa heidän läksyt, kuskaan harrastuksiin, laitan ruokaa, pyykkään, taas kuskaan harrastuksiin, laitan iltapalaa ja lapset nukkumaan - iltaisin ei vaan enää riitä virtaa puunaamiseen.

Vierailija
4/4 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut vissiin 3 tuntia kotona, muun ajan olin esikoisen kanssa tallilla, kaupassa ja asioilla. Tuossa kolmessa tunnissa kuitenkin ehdin ainakin pestä pari koneellista pyykkiä, tyhjentää/ladata kerran tiskikoneen, tehdä ruuan ja imuroida kertaalleen pahimmat kulkureitit. Nyt on kyllä taas sen näköistä, ettei ole kukaan mitään tehnyt.

Mies oli vauvan kanssa kotona, eikä ollut ilmeisesti tehnyt mitään sotkun hyväksi :)

En koe, että on minun velvollisuuteni kävellä muiden perässä siivoamassa. Tästä tietysti riidelläänkin säännöllisin väliajoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä