Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin toinen nainen kunnes mies otti eron ja nyt

Vierailija
12.08.2009 |

elämme onnelisina yhdessä.

Saa kivittää!

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n tilanne on ollut selkeä: ap sinkku, mies naimisissa mutta tyytymätön (muutenhan ei vaimo olisi jäänyt). Reilua olisi erota ajoissa, mutta niin tavallista se on, että siinä parisuhteessa roikkuu, kunnes ulkopuolinen tekijä patistaa tekemään ratkaisun. Ei rakastuminen toiseen ja sen ratkaisun teko reilusti sen jälkeen tee automaattisesti ihmisestä pahaa. Pahempia on krooniset pettäjät ja ihmiset, jotka haluavat sivusuhdetta vailla ainoatakaan ajatusta edes erota silloisesta kumppanista. Eroaminen osoittaa sentään jonkinlaista rehellisyyttä itselleen, puolisolle ja sille kolmannelle osapuolelle. Tottakai se sattuu puolisoon, mutta onhan se reilumpaa päästää se puolisokin jatkamaaan elämäänsä, eikä jatkaa huijaamista.

Ja kerran pettäjä ei muuten ole aina pettäjä. Tiedän monen monta tapausta, jossa ei tosiaan siinä uudessa suhteessa ole petetty tai jätetty. Ettekö te oikeasti usko, että joskus puolison kanssa tie vain on lopussa ja ihminen saattaa ihan aidosti rakastua?

sinä oikeasti että näissä "tietämissäsi tapauksissa" on jokaisessa pysytty uskollisena uudessa suhteessa? Ei taatusti. Yli 50% parisuhteessa olevista pettää, sehän on tutkittukin. Jos tiedät 3 "tapausta", yksinkertaisen laskuopin perusteella vähintään 1 heistä on pettänyt. Muistathan myös että hyvilläkin ystävillä on salaisuuksia, ei sinulle kaikkea kerrota.

Tottakai on mahdollista rakastua toiseen vaikka onkin parisuhteessa. AP:n tapauksessa mies mietti 6kk ennenkuin jätti puolisonsa. Tietoisesti petti vaimoaan ja oikeastaan AP:täkin. Mies pohti onko uusi suhde lopulta niin hyvä että sen vuoksi kannattaa vaimon kanssa laittaa lusikat jakoon. Kylmää ja laskelmoivaa. Miehen olisi pitänyt heti alettuaan vehtaamaan AP:n kanssa, jättää vaimonsa koska selvää oli että se parisuhde on tiensä päässä. Mutta ei, mies pohti pikkupäässään kannattaako...

AP:lle vielä tahtoisin sanoa että miehesi on ollut ex-puolisonsa kanssa joskus onnellinen. Olet tyhmä jos uskot miehen "kuinka vaimo muuttui kylmäksi, seksiä eikä huomiota saanut- selityksiä", kyllä parisuhde on kahden kauppa. Kun arki on astunut kuvioon, miehen ratkaisu on ollut vehtaaminen jonkun toisen kanssa, sen sijaan että yrittäisi vielä tai rehellisesti eroaisi ennen uutta suhdetta. Sinun sijassasi tekisin kaikkeni ettei teidän suhteeseen astu arki, ettet vaan itse ole muutaman vuoden kuluttua siinä tilanteessa että "puoliso ei ymmärrä, seksiä eikä läheisyyttä saa" ja miehellä uusi nainen. Jos näin käy, ymmärräthän sitten hyväksyä miehesi uuden suhteen.

Niin makaa kuin petaa...

Vierailija
62/69 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä oli toinen nainen, ei lapsia kuvioissa. Ovat naimisissa yhä, mutta tämä vaimo/entinen toinen nainen, on sairaalloisen mustasukkainen minusta (!!!) eikä kuulemma luota mihinkään mieheni sanomaan (vieläkin on yhteisiä kavereita, jotka kertovat vaikkei mua erityisesti kiinnosta). Muuten kai ovat ihan tavallinen tyytyväinen perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko sinä oikeasti että näissä "tietämissäsi tapauksissa" on jokaisessa pysytty uskollisena uudessa suhteessa? Ei taatusti. Yli 50% parisuhteessa olevista pettää, sehän on tutkittukin. Jos tiedät 3 "tapausta", yksinkertaisen laskuopin perusteella vähintään 1 heistä on pettänyt. Muistathan myös että hyvilläkin ystävillä on salaisuuksia, ei sinulle kaikkea kerrota.

Skippaat baarissa joka toisen tai kolmannen seuran tarjoajan, koska ihan takuulla pettää ja kerrot kolmelle kaverilles, että vähintään yksi heidän miehistä pettää, ellei jopa kaksikin, koska sehän on ihan yksinkertaista laskuoppia.

Vierailija
64/69 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin eksän kanssa seitsemän vuotta ennen kuin kävi ilmeiseksi, etten ollut ensimmäinen toinen nainen - enkä viimeinen.

Vierailija
65/69 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko sinä oikeasti että näissä "tietämissäsi tapauksissa" on jokaisessa pysytty uskollisena uudessa suhteessa? Ei taatusti. Yli 50% parisuhteessa olevista pettää, sehän on tutkittukin. Jos tiedät 3 "tapausta", yksinkertaisen laskuopin perusteella vähintään 1 heistä on pettänyt. Muistathan myös että hyvilläkin ystävillä on salaisuuksia, ei sinulle kaikkea kerrota.

Skippaat baarissa joka toisen tai kolmannen seuran tarjoajan, koska ihan takuulla pettää ja kerrot kolmelle kaverilles, että vähintään yksi heidän miehistä pettää, ellei jopa kaksikin, koska sehän on ihan yksinkertaista laskuoppia.

en kerro kavereilleni että heidän miehensä pettää, koska pettäjä voi olla myös se kaverini. En edes kuvittele että minulle siitä kertoisivat. Kyllä pettäminen on edelleen tabu vaikka se niin yleistä onkin.

Vierailija
66/69 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toinen nainen vajaan vuoden ajan kunnes mies otti eron ja nyt ollaan oltu yhdessä "julkisesti" pari vuotta. on yksi lapsi ja häitä suunnitellaan...

Erittäin onnellisia molemmat...

Vierailija
67/69 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uskomatonta. Miten voitte ihastua mieheen joka on naimisissa? Minuun on ihastunut niin monia ukkomiehiä että ällöttää. Tunnen tällaisia ketaleita kohtaan pelkkää halveksuntaa.

Itse en pelkää että mieheni minua pettäisi ikinä. Tiedän löytäneeni todellisen aarteen, jota arvostan.

Olen kuitenkln joutunut asiaa paljon vatvomaan sillä vanhempani ovat eronneet toisen naisen vuoksi. Olen sen joutunut kokemaan ja näkemään miten montaa ihmistä tämä on satuttanut. Ja kuinka monen elämään tapaus on vaikuttanut pysyvästi.

Lähipiirissäni olen myös nähnyt kuinka huonosti näille toisille naisille on käynyt. Samalla tavalla kuin ex-vaimolle. Salaa olen tyytyväinen kun saavat kokea saman kohtalon..

Vierailija
68/69 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja superonnellisia ollaan edelleen. Vauvakin tulossa =)

No kyllä se pettäjä miehessäsi taas herää kun kyllästyy lapsiperhearkeen. Onhan niin käynyt ennenkin, miksei nyt. Ainakin tiedätte millaiseen petollisuuteen kumpikin teistä kykenee, tuskin pettäminen siis minään yllätyksenä tulee.

Vierailija
69/69 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja superonnellisia ollaan edelleen. Vauvakin tulossa =)

No kyllä se pettäjä miehessäsi taas herää kun kyllästyy lapsiperhearkeen. Onhan niin käynyt ennenkin, miksei nyt. Ainakin tiedätte millaiseen petollisuuteen kumpikin teistä kykenee, tuskin pettäminen siis minään yllätyksenä tulee.

Minä taas uskon että AP on järkytyksestä mykkänä jos niin käy että mies (taas) löytää toisen naisen. Ei koskaan voinut kuvitellakaan että mies häntä pettäisi, hehän olivat niiiin rakastuneita, toisilleen luodut yms. Jos niin käy, ei varmaankaan kannata itkeä kohtaloaan, koska itse on ollut tietoinen millaiseen henkilöön on sitoutunut.