Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko senttihuutokaupoista fiksuhuuto ym. oikeasti

Vierailija
05.09.2009 |

voittaa yhtään mitään? Siis niissä on aina samat nimet jotka voittaa aina, miten ne sen tekee? Ainut tapa mitä ymmärrän että voittaa huutopaketteja ja huutaa sitten niillä aina ilmaiseksi. Tai sitten ne maksaa 500e jostain järjettömästä huutopaketista ja määrätietoisesti huutaa jotain sijoitettua rahaa vähintään vastaavaa kohdetta jolloin muut antaa periksi tai niiltä loppuu rahat. Tai kyttää jotain ei-niin-arvokasta juuri avautuvaa jota kukaan muu ei älyä juuri sillä hetkellä kytätä.

Onko siellä joku joka on oikeasti voittanut näistä useammankin kerran? Mitään "ihan typerää, siinä menee vaan rahat" kommentteja en kaipaa. En oikeasti ymmärrä miten joku voi voittaa jopa 5 kohdetta päivässä kun en itse onnistu voittamaan mitään:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiko eikö halua kertoa? Jotkut näköjään tekee ihan kunnon tienestit noilla. Minä haluaisin edes joskus voittaa jonkun jutun. Kyllä kai voittaa jos on laittaa järjettömät summat siihen huutamiseen. Joillain näköjään on.

Vierailija
2/3 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mulla ainakaan riitä aika ja kärsivällisyys roikkua netissä koko päivää ja sen se vaatii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on voittanut sieltä vaikka mitä. Esim. jonkun Lcd-telkkarin, kännykän ym. Mutta en tiedä sitten onko rahaa palanut enempi vai vähempi kuin noiden arvo on.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi