Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin toinen nainen kunnes mies otti eron ja nyt

Vierailija
12.08.2009 |

elämme onnelisina yhdessä.

Saa kivittää!

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita heti alkuunsa erinomainen yksilö niin ei tarvitse myöhemmin vaihdella.

Ja vaihtamalla tosiaan parane!

Vierailija
22/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa. En koe siitä mitään syyllisyyttä.

T: posliinikukka

ps. enkä halua tällä asialla retostella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen jo yli kaks vuotta??

Mut näköjään se kannatti.

Vierailija
24/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan kahta kokonaista vuotta. Saattaisi olla, että voisin ihastua ukkomieheen...saattaa olla, että aloittaisin jopa suhteen. Mutta jos mies ei valitsisi minua 2kk sisään, niin lähtisin. En todellakaan olisi niin säälittävä, että tytyisin kakkosnaisen rooliin noin kauan kuin AP.

No mutta toisaalta, en kyllä usko, että rytyisin kakkosnaiseksi muutenkaan koskaan...näen tuon vaihtoehdon hyvin epätodennäköisenä. Varmasti saisin sinkunkin jos tarvetta uudelle miehelle olisi. Onneksi ei ole :)

Vierailija
25/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja superonnellisia ollaan edelleen. Vauvakin tulossa =)

Vierailija
26/69 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin oltiin molemmat varattuja.

Vierailija
27/69 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis olet, kaikin puoli hyvänlainen, mut mulle oot kuin ystävä tai alivuokralainen. Kuinka sainkaan sut muhun ihastumaan, en tahdo pystyy vakavampaan. Sun takia en riko lakia, tai harjoita kaksinaimista... Vaikka rakkautta sydämessä riittää, platoninen puoli enää satoa niittää...

Vierailija
28/69 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen jo yli kaks vuotta?? Mut näköjään se kannatti.

vaan ovat olleet yhdessä jo yli 2v ja ovat edelleen onnellisesti yhdessä.Mies on siis eronnut. Itse en ainakaan näe viestiä missä ap sanoisi olleensa toinen nainen niin pitkään, en tietenkään tunne tapausta sen paremmin.

Vierailija
29/69 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua retostella asiasta. Itse asiassa olemme salanneet suhteemme alkamisajankohdan kaikilta muilta paitsi kälyltäni. Hänelle kerroin asiasta.

Syy, miksi tein alotuksen oli se, että muut aloitukset oli tylsiä ja halusin säpinää palstalle. Tämä oli takuuvarma tunteiden nostattaja.

Toisaalta halusin myös kuulla, pystyykö kukaan ymmärtämään tilannetta vai tuomitaanko minut pystyyn. Onneksi muutama pystyi ymmärtämään.

En ollut toisena naisena kahta vuotta vaan 6 kuukautta mutta olemme olleet mieheni eron jälkeen jo pitkälti yli kaksi vuotta yhdessä eli kuherruskuukausi on ohi.

Aika monta saman kokenuttakin löytyi.

Juu, mieheni tietää, että palstailen täällä ja välillä luen hänelle kirjoituksia ja hän antaa miehisen näkökulman asiaan.

-ap-

Vierailija
30/69 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee sulle saman tempun. Onnee vaan.

Vierailija
31/69 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee sulle saman tempun. Onnee vaan.

mieheen. Kyllä kai sellaisen kanssa voi elää onnellisena ja se ei pelaa joka pelkää, mutta luottaa - i don't think so. Pari vuotta yhteistä taivalta ei ole vielä mikään syy tuulettaa.

Vierailija
32/69 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä "tiesit" vain sen, mitä miehes sulle kertoi. Mä voin vähän yhtenä tollasena "kämppisvaimona" valaista.

Mulla ex varmaan sepustanut sitä samaa uudelle naiselleen. Ei varmasti vaan kertonut sitä, että jätti itse seksielämän puoleltaan, ei suostunut pari- ei seksiterapiaan, ei järjestänyt itse eikä tykännyt mistään parisuhteen korjausseteistä kuten romanttisista kynttiläillallisista.

Itse ajoi parisuhteen passiivisuudellaan kämppistasolle. Sit olikin hyvä hankkia uusi nainen ja heittää vanha perhe pihalle.

En ehkä kivitä, mutta olen sitä mieltä, että tuossa kuvaamassani tapauksessa ovat toisensa ihan ansainneet enkä todellakaan takaisin sellaista luuseria tahdo.

Vaivasi ja ei vaivannut. Ei vaivannut, koska tiesin, että heidän avioliitto oli loounut jo vuosia sitten; eivät juurikaan puhuneet toisilleen, olivat "kämppiksiä. Vaivai, koska heillä oli lapsi. Minä pystyn keskustelemaan mieheni eksän kanssa mutta mies ja hän jatkavat samaa rataa kuin avioliiton aikana.

Vierailija
33/69 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHHAAAAA!!

se äijä ei ole miestä nähnytkään,se on lapanen.

Vierailija
34/69 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasihan mies edellistäkin vaimoa pettää...

Mikä ihmeen ylpeilyn aihe tuo pettävän miehen ottaminen ja "pitäminen" nyt oikein on? Vika tuskin oli edellisessä vaimossa, vaan aivan tuossa pettävässä miehessä itsessään.

Vierailija
35/69 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vain joku heivais ne miehen edelliset lapset helvettiin tästä häiritsemästä viikonloppuisin niin onni olisi täydellinen.

Vierailija
36/69 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Luuseri sai luuserin... Miehesi ex on varmasti onnellinen tuollaisesta päästessään..

Vierailija
37/69 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri seurustelee ja asuu nyt miehen kanssa jonka kanssa rupesi touhuamaan jo silloin kun oli edellisen kanssa yhdessä.

Nyt tilanne on se että mies ei luota kaveriini ollenkaan. Kaveri ei päässyt mun kanssa edes päiväristeilylle. Mies ei ota enää vastaan työkeikkaa missä joutuisi olemaan yön poissa, joskus otti mutta soitteli silloin koko ajan kaverilleni ja pelkäsi että kaverini pettää häntä.

Jippii!

Vierailija
38/69 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää toisensa ;)

Mulle ei edes kelpaisi mies joka parisuhteensa aikana alkaisi vokottelemaan. Tuollaiset äijät jätetään muille :p

Vierailija
39/69 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole kyse mistään vastuullisuudesta vaan pelkästä itsekkyydestä. Et ole tainnut tulla ajatelleeksi että ehkä se avioliitto ei olekaan ollut huono vaan toinen osapuoli on vaan katsonut oikeudekseen "toteuttaa itseään" toisten kustannuksella. Ja sellainen ihminen, joka tieten tahtoen alkaa suhteeseen varatun kanssa on halveksittava ja vastenmielinen. Samantekevää, onko lapsia vai ei.

Jos haluat puhua vastuullisista ihmisistä, niin etsi sitten niistä, jotka sitoutuvat tosissaan, yrittävät pitää liittonsa kasassa ja vasta yhteisestä sopimuksesta päätyvät eroon. Jos toinen osapuoli ei ole väkivaltainen, niin tällaiset toiseen naiseen tai mieheen päättyvät liitot eivät ole vastuuta nähneetkään. Vastenmielistä itsepetosta, samaa luokkaa kuin ne miehet, jotka väittävät naisen itse kerjänneen pahoinpitelyä...

Vierailija
40/69 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulet elämään asian kanssa loppuikääsi. onnea kuitenkin, voihan olla että kaikki meneekin ihan hyvin.