Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eri tulevaisuuden suunnitelmat miehen kanssa :,(

Vierailija
11.08.2009 |

Tai siis, minä haaveilen

- kihloista ja häistä, minulle ovat todella tärkeät. Minusta ne yhdistävät paria ja silloin voi olla ''varma'' että toinen haluaa pysyä rinnalla loppu elämän

Miehen mielestä ne eivät muuta mitään ja ''mennään ehkä sitten joskus..''

Haaveilen omakotitalosta, toisesta lapsesta.. opiskelusta.. haveilen miten istuisimme omalla kuistilla ja joisimme iltateetä..

Miehellä ei ole omia haveita tai on jumankavita!! pleikka kolmonen ja isompi ja uudempi telkkari. Eilen oli oikein miellyttävää kinata miehen kanssa kun päätti puolestani että hänen haaveensa ovat huonoja ja minun ainoita oikeita. Väitti kivenkovaan, että pleikkari on yhtälailla haave kuin omakotitalo :(

Onko jonkun muun parisuhde tällaista? Miehellä ei ole mitään tulevaisuuden suunnitelmia!?

Onko niitä ilmaantunut joskus?

Auttakaaaaa! Olen niin rikki kun mies ei tunnu tahtovan mitään minun kanssa!

Tuntuu ettei minulla ole sijaa hänen tulevaisuudessa kun hän elää ''päivä kerrallaan'' ja ei halua suunnitella mitään!

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat talon, ja taidat voida saada sen vain miehen kanssa, jolloin haluat miehen, että saat talon.

Vierailija
62/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIEDÄN mitä on asua omakotitalossa, tiedän millasta on luoda lumia, tiedän millaita on remontoida. Miehen mielestä omakotitalo on ihan ok, hän realistina kyllä tietää myös lumityöt ja muut, ainakin omien sanojensa mukaan.

En halua muuta miestä kuin omani, vaikka jollain toisella saattaisi jopa olla se talo jo plakkarissa. En halua taloa siksi että saisin kivat raamit, yms.

Eikö elämässä kuulu mennä eteenpäin?

Ei meitäkään lähennä telkkari, pleikkari, auto, tms. Niihin ei minusta liity mitään tunnetasolla, ei ainakaan meidän parisuhteessa. Jos miehestä liittyy niin sillä selvä, ihan mukavaa jos hän kokee telkkarin lähentävän meitä - hommataan me se kuitenkin enkä edelleenkään laita vastaan.

Olen pahoillani, kun joku kommentoija oli joutunut kokemaan lapsensa kuoleman. Sitä en toivo kenellekään, en ikinä. Voin kuvitella, että mikään ei olisi kamalampaa. Onneksi olette selvinneet ainakin pahimmasta kriisistä tukien toisianne!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ennen ensimmäistä yhdyntää. Minä esim. sanoin, etten tee aviotonta lasta.

Vierailija
64/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntea menevänsä elämässä eteenpäin? Sanot ettet halua kivoja raameja ja sitten tokaiset jotai tollasta mikä selvästi osoittaa että haluat.

Ei teitä lähennä talokaan. Se on teidän itsenne tehtävä.

Vierailija
65/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vuokraluukussa. En vain halua jäädä loppuelämäkseni tänne ja kuolla haaveillen omakotitalosta ja toisesta lapsesta.

Mieheni ei ole suoranaisesti tyrmännyt talohaaveitani eikä muitakaan, mutta hänellä ei ole saman suuntaisia haaveita. Hänella ei siis ole tulevaisuuden suunnitelmia eikä haaveita ja tämä ahdistaa minua. TUntuu, että jos menisimme miehen toiveiden mukaan niin me asuisimme tällä helkutin kolmiossa kymmenenkin vuoden päästä ja meillä olisi kymmenen toista isompaa telkkaria ja pleikkareita naapureillekin.

-ap

Vierailija
66/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevaisuuden suunnitelmia eikä haaveita. Se tarkoittaa vain sitä ettei haaveile omakotitalosta.

Vierailija
67/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä suhteeseenne, hän ei halua taloa juuri sinun kanssasi juuri nyt, hän ei halua avioliittoa juuri sinun kanssasi juuri nyt. Mene ja kysy, miksi sinä et halua tätä juuri minun kanssani juuri nyt.

Vierailija
68/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen haluaa edetä urallaan, kouluttautua lisää ym. Toinen haluaa matkustella ja toivoo kehittyvänsä esim. todella hyväksi pitsin nyplääjäksi. Minä haaveilen, omakotitalosta. Tämä on minun haaveeni elämässä etenemisestä.

-ap

Vierailija
69/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole sanonut haluaako sen talon vai ei.

Kerratakseni tämän ketjun alkua ja minun ongelmaani koskien meidän parisuhdetta..

-ap

Vierailija
70/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen haluaa edetä urallaan, kouluttautua lisää ym. Toinen haluaa matkustella ja toivoo kehittyvänsä esim. todella hyväksi pitsin nyplääjäksi. Minä haaveilen, omakotitalosta. Tämä on minun haaveeni elämässä etenemisestä.

-ap

mutta se ei ole teidän etenemistänne, se on yksin sinun etenemistäsi. Jos miehesi mielestä ok-talo on ok eikä silti siihen ryhdy, on selvää, ettei se ole ok. Kysymys kuuluu, miksi.

Vierailija
71/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole sanonut haluaako sen talon vai ei.

Kerratakseni tämän ketjun alkua ja minun ongelmaani koskien meidän parisuhdetta..

-ap

Vierailija
72/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä suhteeseenne, hän ei halua taloa juuri sinun kanssasi juuri nyt, hän ei halua avioliittoa juuri sinun kanssasi juuri nyt. Mene ja kysy, miksi sinä et halua tätä juuri minun kanssani juuri nyt.

En minäkään niitä halua nyt heti, vaan toivoisin, että miellä olisi sen suuntaisia haaveita minun kanssani joskus toteutettaviksi. Kihloihin haluaisin kyllä vaikka heti, siltikään meidän ei tarvitse mennä naimisiin vuoden päästä.

-ap

Vierailija
73/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhtyykö mies siihen taloon vai ei. Kannattaako minun vain haaveilla omassa sisimmässäni ja odottaa ja odottaa.. pelkään, että joudun pettymään :,(

-ap

Vierailija
74/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään niitä halua nyt heti, vaan toivoisin, että miellä olisi sen suuntaisia haaveita minun kanssani joskus toteutettaviksi. Kihloihin haluaisin kyllä vaikka heti, siltikään meidän ei tarvitse mennä naimisiin vuoden päästä.

-ap

Tuntuu ihan absurdilta, että miehen pitäisi nyt osoittaa haaveilevansa juuri samoista asioista kuin sinä, vaikkei niitä nyt toteutettaisikaan. Eihän elämää voi ennustaa. Onko sinulla ap muutenkin sellainen vahva JOS elämä. Haluat omakotitalon kymmenen vuoden päästä, mutta haluat miehesi haluavan nyt, että haluaa itsekin sitä kymmenen vuoden päästä. Eikö tämä ole mielestäsi kohtuutonta?

Vierailija
75/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et halua taloa nyt. Mies ei halua taloa nyt. Sinä et halua nyt heti naimisiin. Mies ei halua nyt heti naimisiin. Molemmat siis olette haluamatta ihan samoja asioita ja sinä olet vaan vauhkoontunut kun haluaisit että mies lirkuttelisi että olisi niin kiva istua juomassa teetä omakotitalomme terassilla kanssasi rakas.

En minäkään niitä halua nyt heti, vaan toivoisin, että miellä olisi sen suuntaisia haaveita minun kanssani joskus toteutettaviksi. Kihloihin haluaisin kyllä vaikka heti, siltikään meidän ei tarvitse mennä naimisiin vuoden päästä. -ap

Vierailija
76/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda toki miestä sellaiseen jolla on jo se talo.

ryhtyykö mies siihen taloon vai ei. Kannattaako minun vain haaveilla omassa sisimmässäni ja odottaa ja odottaa.. pelkään, että joudun pettymään :,( -ap

Vierailija
77/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haluat talon joskus vuosien päästä, ja mies on sanonut että sopii hänelle, voidaan joskus vuosien päästä ostaa talo. Sinä haluat naimisiin joskus myöhemmin, ja mies on sanonut, että joo katotaan, mennään sitten joskus naimisiin.

Eli mies on suostuvainen kaikkeen mitä haluat, mutta sinä valitat silti.

Mistä tässä IHAN oikeasti on kyse?

Vierailija
78/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat omakotitalon, voithan toteuttaa haaveesi. Silloin on lähdettävä miettimään, miten sen voisi saada, otettava selvää, mietittävä, suunniteltava ja ryhdyttävä rakentamaan. Kyllä nainenkin voi rakennuttaa talon. Talousasiat voi ratkaista esim. rakentamalla tontille kaksi taloa ja lohkaisemalla tontin erilleen, jolloin toisen talon myynnistä saa pääomaa omiin velkoihin.

Jos sinulla on vahvoja tavoitteita ja haaveita, on sinun itsesi työskenneltävä sen eteen että voit ne toteuttaa, eikä ladata näitä toiveen toteutuksia miehellesi. Mene ja tee minulle omakotitalo.

Tee se talo, kutsu miehesi elämään kanssasi, siihen taloon, jota olet aina halunut.

Vierailija
79/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi millaiset lukaalit tahansa jo sillä naapurin vesalla.

Omakotitalosta haaveilen aikavälillä 2-5 vuotta. En elä JOS vaan elän haaveillen, sitten kun. Haaveeni ovat minusta ainakin aika tylsiä ja normaaleja (talo, lapset, avioliitto)

Ongelmani on se, että minulla on tulevaisuuden haaveet, miehellä ei.

-ap

Vierailija
80/98 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveni on omakotitalo MIEHENI KANSSA! Olen omistanut, asunut ja hoitanut omakotitaloa yksinkin ja olen ihan kykeneväinen siihen. Haaveilen että hankkisimme MIEHEN KANSSA YHDESSÄ talon.. ei jessus!

Haaveilen YHTEISESTÄ tulevaisuudesta. Voin kai hakea lainaa sen 120 k ja ostaa vaikka ivalosta sen talon, jos se olisi minulle tärkeämpää kuin yhteinen elämä mieheni kanssa.

-ap