Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rippijuhla tarjoilut,onko ok?

Vierailija
11.08.2009 |

Voileipäkakku (kala ja liha)

Lapsille pasteijoita?

Täytekakku (vadelma)

pari kuivakakkua suklaakuorrutuksella

keksejä ja konvehteja

kahvi

tee

vichy

vesi

limu

mehu

unohtuikohan jotakin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulle kelpaisi :)

T: Voileipäkakkufani

Vierailija
2/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jo aikansa eläneitä, eikä niistä oikeesti moni tykkää. Tilalle vaikka salaattia, pikkusuolaista tai jokin suolainen piirakka. Myös ne kuivakakut on aika out, miksei vaikka jotain raikasta juustokakkua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni tulisin juhliin.

Muistathan huomioida perusjuttuina sen, että teet kaikesta laktoositonta ja varaa jotain gluteenitontakin. Ja tietysti niille, joiden allergiat yms tiedät.

Vierailija
4/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jo aikansa eläneitä, eikä niistä oikeesti moni tykkää. Tilalle vaikka salaattia, pikkusuolaista tai jokin suolainen piirakka. Myös ne kuivakakut on aika out, miksei vaikka jotain raikasta juustokakkua?

Miksi ihmeessä voileipäkakkuja mollataan? Meillä ja itse asiassa kaikissa juhlissa, joissa olen viime vuosina ollut, ne menevät tosi hyvin ja ihmiset kehuvat (siis muidenkin kuin minun tekemiä ;).

Tietysti kannattaa olla joku toinenkin suolainen vaihtoehto.

Vierailija
5/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehdyt voileipäkakut on tosi namia! miksi aina pitäisi olla niitä suolaisia piirakoita tms. Miten ne on sen parempia? Upeasti koristeltu voileipäkakku on paljon näyttävämpi ja juhlavampi.

Vierailija
6/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne voileipäkakut!

on jo aikansa eläneitä, eikä niistä oikeesti moni tykkää. Tilalle vaikka salaattia, pikkusuolaista tai jokin suolainen piirakka. Myös ne kuivakakut on aika out, miksei vaikka jotain raikasta juustokakkua?

mutta mitään majoneesia sinne ei työnnetä, yöks

Vaikka nuo ehdottomasi ovat hyviä, EI NE VOILEIPÄKAKKUA voita

Juustokakku on paljon parempaa, kun kuivakakut, siitä olen aivan samaa mieltä

Vierailija
7/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka syönkin niitä mielelläni juhlissa. Mun mielestä voileipäkakku on sitäpaitsi paljon juhlavampi, kun joku suolainen piirakka, joita ainakin itse väännän vähintään muutaman viikon välein iltapalaksi viikonloppuna.

Tulisin mielelläni juhliinne ap =)

Vierailija
8/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan sitä ei ole pilattu liialla majoneesilla. Vaihtaisin tuosta listalta ehkä toisen kuivakakun juustokakkuun, sitten on hyvä!

Vierailija
9/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvälle!

Toivon teille onnistuneita juhlia! =)

Vierailija
10/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parit rippijuhlat pietty ja aika samoilla tarjoiluilla menyt. Itse ainakin olin tyytyväinen ja eipä muutkaan ole valittanut päin vastoin :)

Vierailija
11/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan ihan hyvää.

Vierailija
12/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin huomaat vastauksista kaikille kelpaa voileipäkakku! hah!

Vierailija
13/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä "aikansa eläneet voileipäkakkuvihaajat". Juhlitteko todella niin paljon, että jotkin juhlatarjottavat alkavat olla aikansa eläneistä? Itse käyn juhlissa yleensä max. viisi kertaa vuodessa, jolloin vaikka joka juhlissa olisi täsmälleen sama menu, en kyllästyisi. Eritoten koska tajoilu on vain yksi osa juhlaa!

Vierailija
14/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan kaikkea on tarpeeksi, ettei tarvi laskeskella

Vierailija
15/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut viime aikojen juhlat lämminruoka-linjalla ja juuri puhuttiin tätieni kanssa että täytyisi pitää joskus voileipäkakkujuhlat ihan muuten vaan kun ei niitä ole saanut syödä moneen vuoteen.

Vierailija
16/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan missään sitä saanut, täytyy joihinkin kekkereihin nyt syksyllä sitä väsätä. Ap:n tarjoilut on ok, mäkin vaihtaisin toisen kuivakakun vaikka marianne-juustokakkuun tai valkosuklaa-juustokakkuun. Hyvä tuosta tulee ja varmasti vieraille kelpaa!

Vierailija
17/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä tulee siis aika usein myös maisteltua. Tuoreutta voileipäkakkuihin saa esim kurkkuraasteella ja tuoreella paprikalla sekä tomaateilla. Minusta voileipäkakku kaipaa jonkinlaista tuoresalaattia kaveriks. Nythän on tuoreita kotimaisia salaattiaineksia, joita kannattaa käyttää.

Esim joku fetasalaatti tai jotain rucola salaattia nam..

Vierailija
18/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mut on kutsuttu teille. ;o)

Vierailija
19/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakut on todellista herkkua nykyään! Kaikki briljeeraa erilaisilla suolaisilla piirakoilla, joten mun mielestä voileipäkakku olisi todella ihana vaihtoehto!

Kyllä suolaiset aina maistuu paremmin kuin makeat.

Vierailija
20/22 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun pääsiskin johonkin rippijuhliin, ylioppilasjuhliin tms missä olisi oikein hyvää voileipäkakkua :)