Lukekaa ja itkekää.
Niin koskettavaa, jännittävää ja kaunista.
http://adoptiomatka.blogspot.com/
Jotta mahdollisimman moni pääsisi tälle matkalle mukaan jännittämään ja myötäelämään.
Kommentit (52)
minä olen elänyt tuon prosessin kahdesti kahden odotusporukan kanssa.
Olen omin silmin nähnyt niitä vammaisia lapsia, olen nähnyt vierestä, kun lapsiesitykset palaavat Kiinaan ja samaten sen, että yksi perhe samalla LIDillä jää ilman esitystä ilman että kukaan tietää syytä.
55
mutta silti. Onko tuo nyt niin kauhean yleistä?
Ehtivätkö vanhemmat saada heidät syliinsä ja sitten vasta paljastuu tuo? Kuulostaa kyllä todella kummalliselta järjestelmältä.
Adoptio vaikuttaa todella sekavalta. Itse en usko adoptiovanhempien olevan mitään superihmisiä, tiedän muutaman adoptiovanhemman joillaitsellään pahoja ongelmia ja ihmettelen eikö prosessissa karsiudu sellaiset pois. Kun se kestääkin niin kauan nykyään.
että riski kannattaa muistaa. On helpompi kestää sitten ne takaiskut, jos niitä tulee.
Ja ulkopuolistenkin kannattaa muistaa, että adoptio on oikeasti äärimmäisen uuvuttava prosessi. Ei se ole sitä, että Kiinaan laitetaan tilaus ja valikoidaan lapsi.
55
että katsotaan, ettei heistä ole ylipäätään elämään perheessä.
Kyllä ehtivät saada syliinsä.
55
mutta blogin pariskuntahan elää vasta odotusvaihetta.
oletko lukenut kokonaan, läpikotaisin?
adoptioaiheisia blogeja. Ja kyllä, se odottaminen on hyvin raskasta.
Minulla on ollut valtavasti onnea, koska olen saanut kaksi tervettä, kaunista ja älykästä lasta kaiken odottamiseni palkinnoksi.
ehkäpä joku kohta sieltä sen kyyneleen tirauttaa.
tajusi taas miten onnekas sitä on kun on nuo lapset
ja miten tyhjää ilman heitä olisi.
blogin pari on seuraavana vuorossa ja seuraavaksi Kiinasta adoptoiduksi annettavat tulevat luultavasti seuraavan 2 viikon sisään. Jos ei nyt jotain täysin mullistavaa tapahdu.
Ja onkohan tuo nyt niin kauhean yleistä, että lapsi on vammainen. Älä maalaile piruja seinille.