Hermot menee kun vaimo katsoo lyhytvideoita
Vaimo katselee iltaisin sohvalla reelsejä TikTok, Instagram reels aina äänet päällä. Se on raivostuttavaa kuunnella sitä kun musiikki/puhe vaihtuu uuteen muutaman sekunnin välein. Olen pyytänyt laittamaan kuulokkeet mutta ei suostu. En ymmärrä miten keski-ikäinen ihminen on koukussa tuollaiseen humpuukiin.
Ja se tekee myös sitä samaan aikaan kun katsotaan yhdessä telkkaria ja välillä vielä kommentoi jotain videota.
M46
Kommentit (32)
Itse hankkisin itselleni ne kuulokkeet ja katselisin omat ohjelmani ne korvilla. En tiedä meniskö viesti perille mutta ainakin saisin katsoa omat juttuni rauhassa.
On muuten ärsyttävää tuo 👍🏼 Kuulokkeet korville jos haluaa kattoa toisen seurassa
-Nainen
Luulisi, että vain teini-ikäiset harrastaa tuollaista perseilyä
Vierailija kirjoitti:
On muuten todella v*ttumaista kuunneltavaa
Siis TODELLA.
En kestä edes julkisissa kuunnella tuntemattomien reels-ääniä, saati sitten kun yritän illalla nukahtaa ja toinen siinä katsoo reelsejä!
Tsemppiä ap:lle, pakottaisin vaimolle ne kuulokkeet ja pakottaisin someaddiktin vaimon tajuamaan tilanteensa. Viskaisin ne kuulokkeet sen naamalle, lähtisin mielenosoituksellisesti pois talosta jne. Alkaisin kuuntelemaan aivan täysillä jotain kikkelitrancea ja kissantappoheviä, vaihtelisin biisejä koko ajan enkä suostuisi kuulokkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse hankkisin itselleni ne kuulokkeet ja katselisin omat ohjelmani ne korvilla. En tiedä meniskö viesti perille mutta ainakin saisin katsoa omat juttuni rauhassa.
Ap täällä. Olen yrittänyt laittaa kuulokkeet, mutta sitten vaimo ottaa nokkiinsa siitä että mulla on kuulokkeet. Se sanoo että se on epäkohteliasta seurassa. Sitäpaitsi silloin en kuulisi mitä hän kommentoi videoista. On muuten paha kommentoida jotain mitä ei näe mutta kuulee.
Mutta lyhytvideoiden pyöritys niin että muut joutuvat kuuntelmaan ei ilmeisesti ole?
M46
Areenassakin on nykyään muutaman sekunnin lyhytvideoita, ihan etusivulla. Ymmärrän että Ylen pitää palvella kansalaisia monipuolisesti, mutta lasketaanko aivojen mädättäminen palveluksi?
Mun mies myös kattelee jotain pätkävideoita ja äänet kovalla, että ärsyttää välillä. Sama taustamusiikki renkutus soi vielä videoiden taustoilla. Siinä vaiheessa pakko itse laittaa kuulokkeet korviin ja kuunnella musiikkia.
Miksi kaikki suomalaiset tiktok naiset kuulostavat niissä videoissa ihan samalta? Ajetaanko se puhe jonkun muuntimen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä ne on ne vanhemmat äiti-ihmiset 😹
Vierailija kirjoitti:
Mun mies myös kattelee jotain pätkävideoita ja äänet kovalla, että ärsyttää välillä. Sama taustamusiikki renkutus soi vielä videoiden taustoilla. Siinä vaiheessa pakko itse laittaa kuulokkeet korviin ja kuunnella musiikkia.
Ne videot pitää katsoa niin monen monen kertaa läpi, että aivot viimeinkin sisäistävöt sisällön
Vierailija kirjoitti:
Ne tyhmentää ihmistä
Olen lapsille sanonut että TikTok on kiinalaisten salajuoni että länsimaisista lapsista tulee laiskoja ja tyhmiä. Ne tekoälyllä tehdyt AI slop videot ovat hirveitä. Lopulta Kiina voi syöttää tuota kautta haluamaansa propagandaa kun ihmiset on orjuutettu uskomaan kaikki videosisällöt mitä näytetään.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä ne on ne vanhemmat äiti-ihmiset 😹
Teineillä on aina airpodit korvissa ne tietävät että lyhytvideot häiritsevät muita. Tai sitten ne vaan haluavat lukittautua omaan kuplaansa.
Miksi olet yhdessä tuollaisen tomppelin kanssa?
Muistan kun Youtuben alkuaikoina 20vuotta sitten oli 10min pituusrajoitus videoille joka harmistutti. En olisi uskonut, että lyhytvideoista tulee hitti tulevaisuudessa.
Se vasta parasta on, kun eteen tulee joku kiinostava muutaman sekunnin pätkä, jonka toinen sitten katsoo kuusi kertaa putkeen niin että sama musiikki/vinkuna/muu mölinä alkaa joka kerta alusta :D
En enää seurustelisi ihmisen kanssa, joka selaa koko ajan jotain somevideoita äänet päällä. Tuotahan voi tehdä tuntikausia kun ei se fiidi lopu ikinä, ja moni video on jotain ihan random-juttuja joita ei ole itse tarkoituksella etsinyt. Kertoo jotain ihmisen aivotoiminnasta se, että tuollainen niin kovasti viehättää.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Olen yrittänyt laittaa kuulokkeet, mutta sitten vaimo ottaa nokkiinsa siitä että mulla on kuulokkeet. Se sanoo että se on epäkohteliasta seurassa. Sitäpaitsi silloin en kuulisi mitä hän kommentoi videoista. On muuten paha kommentoida jotain mitä ei näe mutta kuulee.
Mutta lyhytvideoiden pyöritys niin että muut joutuvat kuuntelmaan ei ilmeisesti ole?
M46
Olis ihan helvettiä. Itse eroaisin tuollaisesta tyypistä.
N37
Anna vaimosi katsoa sitä mitä hän haluaa.
On muuten todella v*ttumaista kuunneltavaa