Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oravan pyörää miehen kanssa

Vierailija
10.08.2009 |

huoh. pakko tulla purkautumaan.

Eli minä olen kovin herkkä ja ehkä hieman huomionhakuinen. mieheni usein sanoo asioita jotka ärsyttävät minua(siis ihan pienet jutut) ja pahoitan mieleni useasti taikka alan mököttää. miten pääsen tästä eroon?

usein mies sanoo että taasko suutuit tai aloit mököttämään,että hän ei jaksa tätä,ihan p*skaa koko touhu. no siitä minä hermostun vielä lisää,osoitan mieltäni,mulkoilen ja pidän mykkäkoulua. Kuulostaa ehkä oudolta mutta todellisuudessa haen vain ymmärrystä ja huomiota mieheltäni.

olen koittanut selittää miehelle että jos minä jostain valitan ja hän useasti väittää että minun pitää muuttua ja alkaa käyttäytyä.totta. mutta miten saisin miehen tajuamaan että myös hänessä on oltava joku vika koska ei kukaan suutu/pahoita mieltänsä turhasta,en siis turhaan loukkaannu jostain tai turhaannu ja siksi sitten valitan/mökötän. mies vain hokee että minun tulee muuttua..hokee aina että puhun vain itsestäni ja että olen itsekäs. noh en tiedä tarkoittaako todella.koska mielestäni en todellakaan ole itsekäs koska asetan lähes aina miehen toiveet etusijalle pienissä arjen asioissa. mutta miten tulisi ajatella,jos toinen todella sanoo että sinä olet itsekäs jne niin onko minun sitten hyväksyttävä se fakta että toinen todella ajattelee minusta niin? vaikka se ei pidä paikkaansa,vai annako vain sellaisen kuvan vaikka kuitenkin mielestäni käyttäydyn aivan toisin,tuntuu ettei mies huomaa kuinka yritän olla mieliksi hänelle...hohoijaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä oli vähän samanlaista. Minä olin herkkis ja mies kovin suorapuheinen. Meillä auttoi se, etä lopetin mököttämisen ja aloin sen sijaan sanoa ihan nätisti, että "nyt kun sanoit noin ja noin, minua loukkasi se, koska...." Ei se niitä tilanteita kokonaan ole poistanut, mutta vähentänyt kyllä. Eikä ole sitten niin paljon sitä pitkään kestävää mökötyskautta. Mies on usein ihmiessään, että tosiaanko joku hänen sanomisensa loukkasi, koska ei ollut tarkoittanut sitä mitenkään niin, kuin minä sen olin ottanut. Ja sitten saamme asian puhuttua. Ainoa, mikä on tosi ärsyttävää ja loukkaavaa on sellaiset kommentit, että ethän inä nyt tuosta voi suuttua. No, perkule, ei voi toinen päättää, mikä toista loukkaa ja mikä ei! Mutta asiasta voi puhua ja yrittää sopia, ehkä mies oppii hieman hillitsemään omiakin puheitaan, kun tajuaa, ettei mitä tahansa voi laukoa.

Vierailija
2/3 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot alkukirjaimet lauseen alussa helpottaa myös lukemista.

Ei pysty tuollaista pötköä lukemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos loukkaannut jostain, sano suoraan, että nyt minua harmittaa se ja se asia. Jos todellisuudessa haet huomiota, niin sano suoraan,e ttä nyt kaipaan sitä, että ottaisit syliin ja halaisit tms.

suoraan puhuminen auttaa kummasti. Miehet varsinkaan ei tajua mitään vihjailuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme