Kävin juuri ostamassa äitiyspakkauksen sydän-makuupussin ja on se söpö!
Kaikkien aikojen kaunein äp-makari mielestäni ja olen seuraillut niiden kuoseja 2001-vuodesta alkaen.
Mitä muut pidätte siitä?
Kommentit (11)
verkkomyynnissä, pitää soittaa ja tilata tai käydä paikan päällä. Kakkoslaatuisia saa halvalla (olikohan 6€?), ei mitään vikaa ollut omassa pussissani. Myymälät löytyvät ihan Finlaysonin sivuilta...
Tulevalle vauvalle ostin ihanan Diorin vaaleanpunaisen makuupussin. (Löytyy myös vaaleansinisenä)
Hinta oli hiukan enemmän kuin 8€....;)
Missä Tampereella on Finlaysonin tehtaanmyymälä!? Suunta sinne heti lauantaina!
En tiennyt sellaisesta!
vuoden 2008 mallista...toivottavasti 2010 äp tulee pian ja saisin sen!
Missä Tampereella on Finlaysonin tehtaanmyymälä!? Suunta sinne heti lauantaina!
En tiennyt sellaisesta!
mutta ihan veikkaisin, että tehtaanmyymälä on Finlaysonilla ;-)
Sopii siis hyvin mihin tahansa vaunuihin tai koppaan. En itse meinaa ottaa äitiyspakkausta, mutta haluaisin myöskin ostaa tuon makuupussin. Paljonko maksoit siitä?
Finlaysonin tehtaanmyymälässä Tampereella. Itsekään en ottanut pakkausta, mutta tämä oli kyllä ihan pakko saada. Ihana!
voisi laittaa kaverin tai miehen tuomaan sellaisen. Onko sulla mones lapsi tulossa? Mietin nimittäin itse, että mitä kaikkea ja kuinka paljon ostan jos ja kun en pakkausta ota. Bodeja ja potkareita...mitä muuta?
Myyjä haki sen jostain perähuoneesta. Meillä on vauva jo muutaman viikon ikäinen ja kolmas. Enpä hirveästi ole hänelle ostanut vaatetta, kun edellisiltä on jo jäänyt. Muutaman puolipotkarit ostin ja kietaiubodyjä sekä ostan vielä fleece- ja toppahaalarit. Siinäpä ne.
Löytyy muistakin tehtaanmyymälöistä.