Lähdetkö koskaan ravintolaan "tänään tekisi mieli munaa" -asenteella?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun olin sinkku,niin kyllä!Otin sen mikä miellytti eniten ja aina natsasi!Enää en,koska olen naimisissa ja homma hoituu kotona:)
Otit sen minkä sait otettua. Et ole kaikkien miesten mieleen haluja herättävän näköinen. Kukaan ei ole
Jos ottaa miellyttävimmän niistä jotka on tyrkyllä, niin ottaahan sitä silloin miellyttävimmän. Aika harvoin kemiaa on vain yhteen suuntaan, ainakaan niin paljon että siitä sänkyyn lähdettäisiin.
Todennäköisyys, että tuommoisesta jonkun vierasn ihmisen kanssa saisi jotain iloa on pyöreä nolla.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisyys, että tuommoisesta jonkun vierasn ihmisen kanssa saisi jotain iloa on pyöreä nolla.
Höpö höpö. Moni avioliittoon johtanut suhde on alkanut baarin jälkeisestä yhden yön jutusta, josta sitten tulikin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Minusta se on todellakin säälittävää!
Paitsi jos tarkoittaa että sitten oman puolison kanssa kun tulee kotiin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! 90% kapakkakerroistani, lähden juuri siksi. Ja miehenikin nimenomaan yllyttää vieraan munan kimppuun. Aina olen saanut, sen jonka haluan. Ja ei, en metsästä mitään baaritiskin viimeisiä toivoja enkä todellakaan lähde kenen vaan matkaan. Minä isken, minua ei. JA ei, en ole mikään silikonilla pumpattu turbohuuli, vaan ihan tavallisen hyvännäköinen, pyöreäkin, mutta kuulemma hyvin eroottisesti latautunut ja iloisen oloinen itsetuntoinen ihminen.
Ja olen siis onnellisesti naimisissa, kohta viiskymppinen, seksiä ja flirttiä rakastava nainen.
Ja vitut on.
En, koska tiedän, ettei flaksi käy kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En.
Kotona "vakimuna" jota saa niin paljon kuin haluan.
T. Miesparin kiihkoa
En enää, mutta nuorempana useinkin. Kyllä munansaanti kivasti piristää mieltä, jos antajana on kiva ja söpö mies.
Samoin, nuorena tuli tuota harrastettua toisinaan. On kivoja ja ei niin kivoja muistoja. Periaatteessa jos sinkkuuntuisin niin miksei vieläkin. Tottakai vaatii aina sen, että sattuu törmäämään houkuttelevaan vastapuoleen.
Opiskeluaikana lähdin yksin ulos tuolla asenteella. Aina sain munaa halutessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Minusta se on todellakin säälittävää!
Paitsi jos tarkoittaa että sitten oman puolison kanssa kun tulee kotiin
ALOITUS ON 11 VUOTTA VANHA, ÄÄLIÖ.
Menen kauppaan ja ostan sieltä munia.
En. Ihan vieras ajatus. Eli ei tee vieraan ihmisen ruumiinosia mieli.