Lähdetkö koskaan ravintolaan "tänään tekisi mieli munaa" -asenteella?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:10"]Muijat aina väittävät etteivät harrasta yhdenyön juttuja mutta silti aina yhden yön seuraa kuppiloista löytyy. [/quote] Ehkä ne toivoo jotain enemmän?
[/quote]
Aivan käsittämätöntä mennä sitten sänkyyn miehen kanssa. Nimittäin todennäköisyys, että jutusta kehkeytyy mitään on häviävän pieni. Mutta todennäköisyys, että miehelle vain kelpasi seksi on aika suuri.
En. Tähän on suurin syy se, että olen hetero ja mies.
Lähden tietysti, koska mun tekee koko ajan mieli munaa, mutta en kuitenkaan harrasta yhden illan juttuja.
En, koska jos tekee mieli vain munaa, niin dildo ajaa saman asian ja orgasmikin on taattu. Seksikumppanin puolestaan haluan tuntea muutenkin kuin sillä perusteella, että mitä hänellä jalkojen välissä on.
Joo aamiaisaikaan. Mun lempimesta on Floris.
En lähde. Jos menen ravintolaan, menen tyttökaverini kanssa juttelemaan ja nauttimaan muutaman juoman. Jos joku one in a million mies osuu paikalle, niin saatan kiinnostua, sillä olen jätetty ja petetty sinkkuäiti. Osaan olla ilman munaa, olen ollut jo vuosia. Ihastua ja rakastua tahtoisin, mutta olen turhan nirso. En ole siis tyypillinen yh-äiti, jolta saisi helposti:D
Taas joku elämässään epäonnistunut avmamma se huutelee munan perään. How low you can go?
Teininä useinkin. Paitsi jälkeenpäin ajateltuna teki mieli huomiota. Nyt en enää tuollaisia onneksi harrasta
Veikkaan että pikemminkin lassukka, joka yrittää saada taas Suoml24:n Sinkut-palstan lassukkakavereilleen todistusaineistoa naisten kevytkenkäisyydedtä. :)
-
Ja en minäkään. Eikä kukaan tuntemani nainen. Baarissa mahdollisesti saadusta huomiosta nainen kuin nainen yleensä tykkää, mutta lähtökohtaisesti suurimmalla osalla naisista ei ole mitään aikomusta hankkiutua vieraan kanssa petiin.
En koskaan. Lähden baariin viihtymään kavereiden kanssa, kuuntelemaan vaikka jotain bändiä, nauttimaan pari olutta jne. Tosin yhä harvemmin tulee lähdettyä, koska on niin rasittavaa kun yököttävät känniset ukkelit tulevat koko ajan selittämään jotain, kuvittelevat kai että olemme siellä heidän elimiensä perässä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:11"]
[/quote]
Kohta lähden aamiaiselle ja olen päättänyt omeletin syödä
Muijat aina väittävät etteivät harrasta yhdenyön juttuja mutta silti aina yhden yön seuraa kuppiloista löytyy.
Sinkkuna joskus vaikka yleensä mulla oli vakkaripano tai pari joilta sai aina halutessaan. Nyt olen ollut jo yli 10 vuotta onnellisesti naimisissa joten käyn baareissa vain tanssimassa ja tapaamassa kavereita.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:10"]Muijat aina väittävät etteivät harrasta yhdenyön juttuja mutta silti aina yhden yön seuraa kuppiloista löytyy.
[/quote]
Ehkä ne toivoo jotain enemmän?
En ymmärrä kysymystä, munaa kun tekee mieli lähes joka päivä, ja kun menen mihin vaan niin asenne kai on että tänään tekis mieli munaa, ravintolassa tosin käyn yleensä vain ruokkisella syömässä.
Baarissa ja teresseilla sitä sänkyseuraa löytyy ei ravintolan lounaspöydästä, ainakaan usein
Sinkkuna joo menin useinkin baariin tällä ajatuksella, mutta yleensä jouduin pettymään. Opin nopeasti, ettei sellaisia henkilöitä jotka aiheuttaisi itsessä panetusta yleensä ollut baareissa.
Vierailija kirjoitti:
kun olin sinkku,niin kyllä!Otin sen mikä miellytti eniten ja aina natsasi!Enää en,koska olen naimisissa ja homma hoituu kotona:)
Otit sen minkä sait otettua. Et ole kaikkien miesten mieleen haluja herättävän näköinen. Kukaan ei ole
Täällä 50-luvun kotiäidit kilpaa yrittävät pitää naisten tiukkoja moraalirajoja yllä ja kieltävät mahdollisuuden, että jotkut menee muna mielessä ravintolaan. Voi, voi...haluatte kaksoisstandarit naisille ja miehille? naisten pitäisi esittää kilttiä tyttöä, ettei ole "huora" ja pikkusievästi antaa puh.numeronsa ja treffailla tarvittava määrä, jotta nainen voisi "antaa" ja olla olematta huora.
Hyvä kaikki naiset, jotka menette muna mielessä baareihin! asennetta! älkää olko passiivisia sievistelijöitä, ottakaa mitä haluatte!