Mitä ajattelet näistä mitoista? 88-77-90
Ekana siis rinnan ympärys, toisena vyötärö ja kolmantena lantio.
Kommentit (25)
Minäkin olen perinteinen tiimalasi ja mittani olivat kyllä raskaudenkin jälkeen tiimalasimaiset vaikkakin kiloja oli normaalia enemmän.
Kyllä tuo varmasti muuttuu jos olet tosiaan ollut tiimalasi. Minä olin pahimmillaan raskauden jälkeen 105-76-110 (se paljon puhuttu vyötärölantiolinja 0,69) mutta nyt 1v synnytyksestä mitat ovat 95-66-95 (vyötärölantiolinja 0,69). Näinhän yleensä tiimalasit lihovat ja laihtuvat - suhde pysyy samana vaikka mitat muuttuisivat.
rinta ja lantio ovat aika ihanteelliset "missinmitat", mutta vyötärö SUHTEESSA lantioon ja rinnanympärykseen on aika leveä. Herkkukropassa vyötärö olisi VÄHINTÄÄN kymmenen senttiä kapeampi. Eli aika tasapaksukroppa tosiaan.
Mutta mä mittaan "vyötärön" pömppiksen kohdalta... oikea vyötärönmitta on alle 70 cm.
Kyllä se vyötärö varmasti palautuu, jos ei nyt ihan entiselleen niin ainakin melkein. Synnytyksen jälkeen siihen vaan kuluu jonkun verran aikaa.
miten voi olla noin iso vyötärönympärys (siis muihin mittoihin nähden)?
Itselläni on 103/80/103.
Synnytyksestäsi on vielä lyhyt aika, kyllä se vatsa siitä palautuu ajan kanssa paikalleen ja vyötärö löytyy. Treenaamaan vaan korsettilihaksia!