Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet näistä mitoista? 88-77-90

Vierailija
09.08.2009 |

Ekana siis rinnan ympärys, toisena vyötärö ja kolmantena lantio.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana siis rinnan ympärys, toisena vyötärö ja kolmantena lantio.

Itselläni on 103/80/103.

Synnytyksestäsi on vielä lyhyt aika, kyllä se vatsa siitä palautuu ajan kanssa paikalleen ja vyötärö löytyy. Treenaamaan vaan korsettilihaksia!

Vierailija
22/25 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen perinteinen tiimalasi ja mittani olivat kyllä raskaudenkin jälkeen tiimalasimaiset vaikkakin kiloja oli normaalia enemmän.

Kyllä tuo varmasti muuttuu jos olet tosiaan ollut tiimalasi. Minä olin pahimmillaan raskauden jälkeen 105-76-110 (se paljon puhuttu vyötärölantiolinja 0,69) mutta nyt 1v synnytyksestä mitat ovat 95-66-95 (vyötärölantiolinja 0,69). Näinhän yleensä tiimalasit lihovat ja laihtuvat - suhde pysyy samana vaikka mitat muuttuisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinta ja lantio ovat aika ihanteelliset "missinmitat", mutta vyötärö SUHTEESSA lantioon ja rinnanympärykseen on aika leveä. Herkkukropassa vyötärö olisi VÄHINTÄÄN kymmenen senttiä kapeampi. Eli aika tasapaksukroppa tosiaan.

Vierailija
24/25 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä mittaan "vyötärön" pömppiksen kohdalta... oikea vyötärönmitta on alle 70 cm.

Kyllä se vyötärö varmasti palautuu, jos ei nyt ihan entiselleen niin ainakin melkein. Synnytyksen jälkeen siihen vaan kuluu jonkun verran aikaa.

Vierailija
25/25 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi olla noin iso vyötärönympärys (siis muihin mittoihin nähden)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän