Mitä ajattelet näistä mitoista? 88-77-90
Ekana siis rinnan ympärys, toisena vyötärö ja kolmantena lantio.
Kommentit (25)
Lantio on kapea suhteessa vyötärään. Mistä kohdasta mittasit lantion?
Lantion mitan otin leveimmästä kohdasta. Siihen ei tullut mitään lisää, mutta ei myöskään ole lähtenyt pois. Lantioni on ollut tuollainen jo ennen raskautta ja hassulta nyt tuntuu, että kaikki on tullut (toivottavasti ei sentään jäädäkseen) vatsan seudulle. Tuntuu, että reisistä on lähtenyt jonkun verran pois ja jalat ovat normaalia "tikummat".
Mulla menee omat pilleimmätkin farkut jalkaan, jos vaan ovat low waist -mallisia. Vyötärömallin housut eivät todellakaan mene jalkaan, kun on tuo pömppis.
ap
Minun mittani ovat nyt 4kk synnytyksestä 98-72-100.
Double-D on vain jenkki-versio E-kupista.
t: ent. Victoria's Secretin työntekijä.
Tiimalasi tuollainen vartalo ei kyllä ole, vatsan ja lantion suhde ei saisi ylittää 0,8:aa.
Kyllä minulle nuo mitat kelpaisi ;)
t. 106-70-110
Kolmen kaksinumeroisen luvun sarja. Ei herätä muita ajatuksia.
Vyötärö-lantiolinjan suhde on 0,855 (77/90) kun se optimaalisesti on 0,7 eikä se saisi olla yli 0,8.
Kaukana on tiimalasivartalo joka tuolla lantiolla tarkoittaisi vyötäröä jonka mitta olisi 63cm.
mutta keskimmäinen 15cm enemmän...
Rasva luultavasti kerääntyy vatsan alueelle eikä vyötäröä sen vuoksi näy (tai vyötäröä ei ole).
Mulla on kyllä E65 rinnat. Tuo eka on siis rinnanympärys eikä mitta välittömästi rintojen alta.
ap
Lyhyemmällä tyypillä suht hoikka, mutta edelleen muodoton.
vyötärö-lantio-kaarta.
Itselläni on lantio saman kokoinen, mutta VY 61 cm. Olenkin aika poikkeuksellisen tiimalasi (RY 91).
Mutta siis ihan hyvät mitat sulla. Varmasti terve ja hoikka olet.
Mulla on kyllä E65 rinnat. Tuo eka on siis rinnanympärys eikä mitta välittömästi rintojen alta.
ap
Koska edes rinnan ja vyötärönympäryksen erotuksella ei tule edes b-kuppia. "Normaalimitooina" olisit pienirintainen.
ja tuntuu, että tuo vyötärö todellakin on aivan valtava. Olen ollut hyvin tiimalasi ennen raskautta, mutta todellakin höllyy.
Normaalimitoissakin taidan olla aika isorintainen, kun ennen raskautta mulla oli D65 tai DD65 rinnat. Imetys ei ole tuonut juurikaan lisää mittaa rintoihin, vaikka maitoa riittääkin.
Ei kai teistä kukaan muuten mittaa liivien istuvuutta VYÖTÄRÖN ja rinnanympäryksen mitalla, vaan ihan perinteisesti siitä rintojen alta ja rintojen päältä (liivit päällä). Näin ainakin mulle oikeissa alusvaateliikkeissä tehdään? Ei liivien tule ottaa tukea vyötäröstä vaan niiden tulee istua hyvin rintojen alta. Siten rintojen massalle saadaan tuki.
ap
Mittojen mukaan olet todellakin tasapaksu, koska vyötärö on niin iso. Tiimalasilla kapein kohta on vyötärössä, sulla näköjään rintojen alla. Eli nyt et vaikuta isorintaiselta, koska maha on iso.
vai laskeeko aikanansa siitä taas jonnekin normaalilukemiin? Luulen, että tässä vaiheessa kohtukin on jo pienentynyt normaaliksi. En älynnyt tosin kysyä asiaa jälkitarkastuksessa eikä lääkäri mitään erityistä sanonutkaan.
Enpä ole erityisemmin hermostunut tästä asiasta, mutta hassultahan tämä habitus nyt näyttää. Voisi luulla, että keskiraskaus on meneillään. Sen näköinen on tämä ulkomuoto nyt. Mulla on tähtäimessä, että 9 kk synnytyksestä olisin jossain normaalimitoissa. Mun logiikka kun menee niin, että 9 kk tätä vatsaa on kasvatettu niin myös 9 kk:ssa voisi olla realistista päästä siitä myös pois.
ap
Ei kai teistä kukaan muuten mittaa liivien istuvuutta VYÖTÄRÖN ja rinnanympäryksen mitalla, vaan ihan perinteisesti siitä rintojen alta ja rintojen päältä (liivit päällä). Näin ainakin mulle oikeissa alusvaateliikkeissä tehdään? Ei liivien tule ottaa tukea vyötäröstä vaan niiden tulee istua hyvin rintojen alta. Siten rintojen massalle saadaan tuki.
ap
kuin rintojen alta. Joten normaali päättelyketju on suunnilleen rinnanymp.-vyötärönymp.=11cm -> rinnanympäryksen ja rinnanaluksen erotus vielä pienempi -> pienet rinnat. Rinnanalusmittasi ei tässä ketjussa ilmene, mutta ilmeisesti se on siis huomattavasti pienempi kun vyötärönympäryksesi, mikä selittyy raskaudella, mutta on muuten poikkeuksellista hoikalla naisella.
tästä ulkonäöstä on, että rintava ja mahakas pötkö.
Mulla on edestä ja takaa katsottaessa selkeästi uuma, mutta sivuprofiili on kuin raskaana ikään. Pallo vatsassa. Tässä jossain vaiheessa jo mietin, että voinko olla näin nopeasti uudelleen raskaana, mutta ei se kyllä olisi mahdollista (siis mulla nyt).