Kannattaako ruveta myymään GNLD:n tuotteta?
Kai vitamiineja ja pesuaineita menisi mutta verkostohörhöily ei kiinnosta. Voiko niitä vaan myydä?
Kommentit (27)
Olen itsenäinen gnld: jälleenmyyjä.
Minkälaisia tuotteita tarvitsisit?
Laita minulle sähköpostia: niina.arponen87@hotmail.com tuotteista mitä haluaisit ostaa niin osaan kertoa tarkat hinnat sinulle :)
pysymään erossa tuosta kusetuslafkasta.
Ne jotka sitä suosittelevat kehuvat tietenkin kaikkea, tavoitteena on saada sinut tuottamaan heille selvää rahaa.
Ja tarvetta sille lisää se, että oikeasti vain harva tienaa tuolla hommalla, muut yrittävät edes peittää kulunsa.
Mutta kehua pitää, muuten ei ole toivoa.
Pysyttele poissa. Pyramidihuijauksissa jää voitolle vain jos sijoittuu tarpeeksi ylös. Tuo pyramidi on jo niin vanha, ettei kannata edes kuvitella.
Olen ns.distributor eli jälleenmyyjä. Käytän itse päivittäin Formulaa(Hb nousi 118;sta 148), KalMagia (ei suonenvetoja,nukun hyvin), Carotenoidia (allerginen ihottuma ja nuha parantunut eikä vaalea iho pala auringossa niin helposti). Acidophilusta tai Aloevera-juomaa silloin jos on vatsavaivaa ja ehdottomasti Super10. En voi moittia yhtäkään kyseisistä tuotteista kun ovat minulla auttaneet.
En kaupittele eteenpäin, mutta jos joku kyselee omasta voinnistani, kerron mikä on minulla auttanut. Joten kokeilun kautta on tullut muutamia vakitilaajia, kun tuotteet ovat heitäkin auttaneet.
Erityisesti Cruciferousta menee vaihdevuosivai-voihin ja miehille eturauhasvaivoihin. Eivät ihmiset ostaisi lisää, ellei niistä apua olisi ollut!!!
Joten turha ruikutus pois ja antakaa jokaisen kokeilla tuotetta mikäli haluavat.
Minulle ei ylempää tuputeta mitään, kun olen sanonut alusta lähtien että itse vain käytän enkä lähde mitään suuria yrittämään. Enkä todellakaan tuputa itsekään!
Vierailija kirjoitti:
Ravintolisät taas ovat pärjänneet erittäin hyvin puolueettomissa tutkimuksissa. Mielestäni gnld:n ravintolisiä ei edes voi verrata mihinkään möllerin tms. mitä nyt noista luontaistuotekaupoista saa. On meinaan hieman eroa laadussa, siis gnld:n hyväksi :). Hintataso näissä suht samaa luokkaa kuin luont.tuota kaupoissa myytävissä, mutta tosiaan laatu huomattavasti parempi!
Olisko heittää jotain viitettä noihin puolueettomiin tutkimuksiin?
Niin, ei mikään liiketoiminta itsekseen tuo rahaa. Kyllä töitä pitää NEOLIFEssakin tehdä.
Jos joku uskoo että rahaa sataa taivaasta kun alkaa NEOLIFE konsultiksi, niin typerä täytyy olla. Se on Liiketoimintaa, jos rikastua haluaa.
Yrittäjäksi ei sovi kaikki ihmiset.
Neolifessa voi olla käyttämällä itse tuotteita ja jos on kavereita jotka haluavat ostaa , niin se tuo itselle välityspalkkion.
Minun tuttavani kyllä pärjäävät hyvin Neolifessä. Monella heistä heidän organisaationsa on kasvanut jo moneeen suomen ulkopuoliseen maahan .
Tuotteet ova hyviä. Olen itse käyttänyt 25 vuotta ja en ole tänä aikana sairastanut mm. yhtään influenssaa enkä nuhaa enkä mitään muutakaan sen tapaista tautia.
NEOLIFEn tuotteet ovat korkealaatuisia GMP standardin mukaisia tuotteita, jota samaa laatutakuuta ei välttämättä ole luontaistuote kaupoissa myydyissä tuotteissa.
samaa mieltä edellisen kanssa.
Ja käsittääkseni ne aineet ei kaikki edes kunnolla pese puhtaaksi, kun yrittää puhdistaa.
Ja täytyy sen verran ilmaista mielipidettä, että en käsitä miten se GNLD pysyy VIELÄKIN pystyssä, kun se on niin puhkikulunut juttu,