Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syitä keksit: 18v (pian 19v) siskoni ei pidä minuun lainkaan yhteyttä?

Vierailija
20.08.2009 |

Emme ole riidelleet. Äitimme kuoli muutama vuosi sitten, muutti poikaystävänsä kanssa yhteen jokin aika sitten, asuu 2km päässä meistä, sitä ennen 200m välimatkaa.

Tänä vuonna hän on muistaakseni 1-2x pistänyt txtviestin siinä se. Huhtikuussa oli puhetta että tulemme käymään hänen ja poikaystävänsä luona ja että haluaa 2 lastamme yövierailulle luokseen mutta hiljaista on ollut. Minä olen se joka soittaa ja pistää viestiä paitsi nyt olen itsekin ollut "hiljaa" ja odottanut hänen yhteydenottoaan.

Hiljaista on. Viimevuonna oli sama juttu.

En voi sanoin kuvata kuinka pahoillani olen asian vuoksi:´´(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viettää nuoren ihmisen elämää, ei se jaksa mitään sukulaisia.

Vierailija
2/14 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hänellä on nyt oma elämänsä eivätkä vanhan perheen jäsenet siihen enää kuulu. En minäkään soita veljelleni tai vanhemmilleni kuin pari kertaa vuodessa. Ja hyvä jos kerran vuodessa nähdään. Miksi pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite saan kuunnella samaa kitinää sukulaisilta. Teillä on varmaan ikäeroa/erilaiset elämäntilanteet. Musta kannattas ruveta muistelee, että millainen olit itse tuon ikäisenä? Tai kun olit jo muuttanut pois kotoa, ei ollut lapsia, mutta siskos vielä asui kotona? Kiinnostiko sua silloin sen seura?

Nimenomaan, niinku muutki sano: se on nuori, sitä kiinnostaa kaverit. Ite kuuntelen samaa paskaa myös suvultani. Miten se on niin vaikee ymmärtää? Älä ainakaan sitä tee, että alat marttyyrimaisesti valittamaan asiasta. Koska kokemuksesta kerron, että vielä vähemmän tekee mieli olla missään tekemisissä.

Sit ku sais nää kitisevät sukulaiset sit vielä viettämään aikaa keskenään, ku ei se heitä tunnu kiinnostavan.

Vierailija
4/14 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaiseloa pitelee 24v. pikkuveljeni. Olen taipunut samaan selitykseen kuin nro 4. Ei kiinnosta. Ja meillä tosiaan on täysin erilaiset elämäntilanteet.

Tuntuu silti oudolta... En ole kuullut veljestäni nyt puoleentoista vuoteen. Hän ei tullut häihimmekään vedoten sairastumiseen (joka myöhemmin paljastui valheeksi, mutta syytä en tiedä).

Vierailija
5/14 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, kun se tilanne varmasti muuttaa sitten kun nämä rakkaat sisaruksenne asettuvat ja alkavat perustamaan sitä perhettä! Mutta antaakaa nyt hyvät ihmiset niiden ottaa etäisyyttä teihin nyt. Ja alkakaa nyt ainakin kohdella niitä kun vertaisianne. Ne varmaan haluaa etäisyyttä.

Vierailija
6/14 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen kummempaa

Vierailija
7/14 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja oma sisareni emme juurikaan pidä yhteyttä, vaikka meidän väleissämme ei myöskään ole mitään varsinaista vikaa. Eikä kumpikaan meistä ole enää teini, yli 30 ollaan molemmat.

Mutta meillä ei myöskään ole toisillemme mitään säätä koskevia kommentteja kummempaa sanottavaa. Meillä on aivan erilaiset elämät, erilaiset perheet, erilaiset työurat, erilaiset kiinnostuksen kohteet, erilaiset arvot, erilaiset aivan kaikki. Ei se, että meillä on samat vanhemmat oikeastaan anna meille mitään muuta yhteistä.

Vierailija
8/14 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrän sen, en minäkään parikymppisenä soitellut kotiin ikinä, aina se oli äiti joka soitti ja sekin välillä ärsytti. Nyt pidän itsekin yhteyttä vanhempiini. Pidän myös pikkuveljeen ja hyvä näin, ehkä hänkin joskus 10 vuoden päästä rupeaa soittelemaan. :) Ihan hyvät välit on.

Vierailija
9/14 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suivaantui siitä, että kehoitin menemään kouluun, hankkimaan edes jonkun tilapäistyön sen sijaan että kinuaa rahaa vanhemmiltaan.

Vierailija
10/14 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kun morred:lla tai no veljiä kaksi jotka ei pidä yhteyttä 19 ja 23 vuotiaat.

Vierailija
11/14 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä mielestäni niin harmaahapsi vielä ole etten tajuaisi teinin menoja ja eri elämäntilannetta MUTTA kyllä musta silti olis luonnollista pitää ainokaiseen siskoonsa yhteyttä, varsinkaan kun ei äitiäkään enää ole.

Ap

Vierailija
12/14 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä mielestäni niin harmaahapsi vielä ole etten tajuaisi teinin menoja ja eri elämäntilannetta MUTTA kyllä musta silti olis luonnollista pitää ainokaiseen siskoonsa yhteyttä, varsinkaan kun ei äitiäkään enää ole. Ap

...mutta armoton vanhus hän silti näyttää olevan kaikkien 25v ikäisten mielestä. ;)

Kyllä se siskosi pitää sinuun taas yhteyttä kun tajuaa että isosiskokin on ihminen vaikka ei onkin vähän vanhempi.

Vierailija
13/14 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää lisää, niin sitten alkaa taas yhteydenpito sukulaisiinkin kiinnostaa. Ja laita sinä vaikka tekstari viikottain. Ihan vaan, että miten menee, onko kaikki ok. Vaikka saisit vastaukseksi vaan sen ok, niin yhteys on kuitenkin olemassa. Laita postissa valokuvia lapsesta, kutsu kylään, mutta älä odota että tuon ikäinen kauheasti panostaa, omat menot ja jutut on tossa vaiheessa niin tärkeitä.

Vierailija
14/14 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on lapsi, sinun pitää pitää häneen yhteyttä, varsinkin kun äitiä ei ole.

Minulla on poika 20v, jonka kanssa juuri oli puhetta hänen ikäisistään, jotka niin kovasti haluavat olla aikuisia menevät kihloihin ja muuttavat yhteen tyttöystävien kanssa, sitten tapellaan ja murjotetaan itketään ja parutaan kännissä kun on kurjaa.

Koita sinä ilmeisesti vanhempana pitää yhteyttä, 18v ei todella ole aikuinen, vaikka onkin täysikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä