Kannattaako ruveta myymään GNLD:n tuotteta?
Kai vitamiineja ja pesuaineita menisi mutta verkostohörhöily ei kiinnosta. Voiko niitä vaan myydä?
Kommentit (27)
samaa mieltä edellisen kanssa.
Ja käsittääkseni ne aineet ei kaikki edes kunnolla pese puhtaaksi, kun yrittää puhdistaa.
Ja täytyy sen verran ilmaista mielipidettä, että en käsitä miten se GNLD pysyy VIELÄKIN pystyssä, kun se on niin puhkikulunut juttu,
En ihan ymmärtänyt, kun sanot käsittääkseni ei pese kunnolla. Oletko itse kokeillut vai oletko kuulopuheiden viestijä. Tää on kai vähän samaa, kun kävin katsomassa 3-ulotteisen Avatar-leffan:Osa tutuistani sanoi, että arvostelut ei olleet kovin hyvät. Minä taasen pidin siitä .
Jos tarkoitat kuulopuheita esim pyykinpesuaineesta, niin tosi likaisista tennissukista ei tule vitivalkoista, sillä tuotteessa on otettu huomioon ympäristömme hyvinvointi eikä siihen ole lisäty valkaisuaineita.
En kyllä näe, että GNLD on sen enempää puhkikulunut kuin K-kaupat, S-marketit tai muut perinteiset kaupat tms.
Sopii hyvin työttömille, eläkeläisille ja mielenterveys potilaille kuntouttavana tekemisenä ja tietysti kaikille normi kansalaisille.
Jokainen euro mikä tulee on kotiinpäin.
20 vuotta olen aineita käyttänyt ja nyt rupesin itse myymään.
Kukaan ei tule minulle kenkää antamaan kuten palkollisena voi käydä.
Itse määrään tuloni ja panostukseni.
http://goldenstore.weebly.com/index.html
Kaikki ei vain ymmärrä millainen mahdollisuus tämä on, lainatakseni erään organisaatioon kuuluvan henkilön sanoja.
Osallistuminen toimintaan voi muuttaa loppuelämäsi ja tarkoitan pelkästään positiivisiä asioita.
Tervetuloa muutkin!
käytettiin gnld:n tuotteita, juurikin super 10 ym. ja asiakkaille syötettiin jotakin formula-vitamiinia. Super 10 ei kyllä ole sen kummempi tai tehokkaampi tuote kuin marketista ostetut! Sitten se tuputtaminen, olin jo lopettanut työt kyseisessä paikassa kun entinen työkaverini soitti ja puheli, että miten mukava olisi nähdä. Sovittiin sitten päivä, jolloin tulee kahville ja minä olin iloinen että yhteys entiseen työkaveriin säilyy vaikka paikkaa vaihdoinkin... No, kaveri sitten soittaa, ettei hänelle passaakkaan se aika, mutta he voisivat poikansa kanssa tulla seuraavalla viikolla käymään. Ok, ei siinä mitään, vähän kyllä ihmettelin että miksi ottaa aikuisen poikansa mukaan. Tulivat sitten sovittuun aikaan ja toivat mukanaan vielä minulle tuntemattoman naisen ja sitten se alkoi se painostus liittymään mukaan ja todellakin suuttuivat, kun miehen kanssa kieltäydyttiin. En ole tämän tapauksen jälkeen edes viitsinyt vastata puheluihinsa ja tästä on jo useampi vuosi aikaa.
Super 10 suurenmoinen pesuaine ja riittoisa, astianpesuaine ikkunat tulevat puhtaaksi kun laittaa muutaman tipan lämpimään veteen,käy ihosaippuana, astianpesuun on riittoisa.Olen saanut avun vatsaongelmiin ja krooniseen allergia nuhaan,levottommiin jalkoihin , nenä herbekseen ja issiaskipuun Gnld:n ravintolisillä .Kokeilin monia apteekin ja luotaistuote kaupan samanlaisia tuotteita ilman hyötyä nyt olen tyytyväinen tuloksiin joita olen saanut muutamassa kuukaudessa.
hinta-laatusuhde päin prinkkalaa, ei taida tehdä kauppaansa. Jo kymmenen vuotta sitten piti kasvaa räjähdysmäisesti, mutta aika hiljasta on tainnut olla. (Tokihan tähän löytynee joku muu "hyvä" selitys, kuin nuo tuotteet...)
Kävin itse 15v sitten sellaisessa palaverissa/koulutustilaisuudessa ko. tuotteesta ja kovasti hehkuttivat suuria tuloja. Noh, ei innostuttu -eikä kaduta.
hinta-laatusuhde päin prinkkalaa, ei taida tehdä kauppaansa. Jo kymmenen vuotta sitten piti kasvaa räjähdysmäisesti, mutta aika hiljasta on tainnut olla. (Tokihan tähän löytynee joku muu "hyvä" selitys, kuin nuo tuotteet...)
Mietin vaan että pystyykö antamaan esim. omia alennuksia asiakkaalle? Vai jääkö sitten enää mitään katetta ittelle?
Kokeiltuani tuotteita en siis minäkään lähtenyt toimintaan mukaan.
Kyllä niillä näkyy meidän kaupungissa ainakin joku huoneisto olevan.
Kun olet tutuille myynyt varastot täyteen ylikalliita tuotteita, siihen myynti tyrehtyykin. Pari tuttua oli joskus myyjinä. Hirveän kalliita tuotteita laatuunsa nähden - ei sellainen toimi, kaupasta saa paljon halvemmalla parempaakin. Älä rupea, äläkä mihinkään muuhunkaan verkostojuttuun.
Menetät sekä ystävät että itsekunnioituksen noiden tuotteiden kanssa.
Kukaan niitä ei osta ja ystävät ostavat ehkä kerran säälistä. Sitten alkavat sinua karttaa.
Mutta olen vain myynyt, en verkostoinut. Ja se on tässä firmassa ollut ihan ok, ja toiminut. Koskaan en ole yhtään tuttuani kiusannut myynnillä, elleivät ole itse pyytäneet. Asiakkaat ovat helposti löytyneet kerhoista, markkinoilta yms. Mutta tuotteet ovat sellaisia, jotka kestävät pitkään, eikä niitä tarvitse jatkuvasti lisää. Siksi yhdelle asiakkaalle yleensä voi myydä vain vuoden-muutaman vuoden välein ja täytyy etsiä aina uusia. Ajattelin että jos vitamiinit ja pesuaineet vetäisivät, niin voisi syntyä myös pysyviä asiakassuhteita - tai sitten niitä jotka liittyvät verkostoon pelkästään ostaakseen itselleen. Siitähän saa sen tukkualennuksen, jolloin eivät enää ole niin kalliita. En tiedä sitten. Harmittaa jos GNDL:llä on huono maine joka pilaa minunkin maineeni myyjänä. Ja itse asiassa ylälinjan tuppautuva hihhulimyyjä harmittaa kaikkein eniten. En halua että sellainen mestaroi minun myymistäni, tekisin mielelläni oman tyylini mukaan. En ainakaan aijo ruveta soittelemaan tutuilleni loistavasta liiketoimintaideasta niin kuin tämä esittää :D
t ap
laadukkaampia ja monin verroin halvempia kuin mitkään tavan marketista saatavat puhdistustuotteet. Esim. super10 on todella monikäyttöistä, riittoisaa ja edullisempaa kuin mitkään market mömmöt. Lisäksi ne ovat myrkyttömiä, joten hyviä lapsiperheisiin.
Ravintolisät taas ovat pärjänneet erittäin hyvin puolueettomissa tutkimuksissa. Mielestäni gnld:n ravintolisiä ei edes voi verrata mihinkään möllerin tms. mitä nyt noista luontaistuotekaupoista saa. On meinaan hieman eroa laadussa, siis gnld:n hyväksi :). Hintataso näissä suht samaa luokkaa kuin luont.tuota kaupoissa myytävissä, mutta tosiaan laatu huomattavasti parempi!
jää sinulla varmasti enemmän käteen...sillä ei rikastu, mutta aineet on hyvin
Olen käyttänyt SUPER 10:iä jo 10 vuotta ja saanut turhat purkit pois. Super 10 käy nimittäin uunin, saunan, lattioiden, kaakeleiden, ovien, kaappien jne puhdistukseen - toimii ja tuoksuu puhtaalta. Olen edelleenkin fanaattinen käyttäjä eikä lapsillekaan ole vaaraa. Et myöskään maksa kauppiaalle vedestä, vaan saat itse laimentaa Super 10:n kotona.
Kai vitamiineja ja pesuaineita menisi mutta verkostohörhöily ei kiinnosta. Voiko niitä vaan myydä?
Hei!Olen itse toiminut GNLD:n itsenäisenä jälleenmyyjänä jo 13 vuotta eikä minua kukaan ole koskaan pakottanut laajentamaan verkostoa. GNLD antaa mahdollisuuden jokaiselle toimia omien tavoitteidensa mukaan. Jos sinun tavoitteesi on saada itsellesi tiedemiesten kehittämät, laadukkaat tuotteet edullisimmin käyttöösi ja myydä niitä, se on ilman muuta mahdollista.
kauan sitten, kun työskentelin ravintolassa, johon sliipatut GNLD-pellet toivat värväkkejä kahville. Voi tsiisus, mitä kusetusta. Itsekin naureskelivat illan päätteeksi, kun olivat muutaman urpon värvänneet. Ja aina joku valopää yritti värvätä meitäkin. Sitten tiuskittiin, että pysy vain tarjoilijana, jos ei kantti riitä "isoihin rahoihin". Tyypillinen pyramidihuijausfirma. PYSYKÄÄ KAUKANA!
salilla kävi yks nainen, joka oli niitä aina myymässä.
Erehdyin kerran sitten ostamaan yhtä tuotetta,kun niin vakuutteli sen loistavuutta. Tyhmää todellakin. Yhtä tyhjän kanssa!
Samaa mieltä ovat muutkin olleet.
ottakaa nyt hyvät ihmiset selvää, mitä esim. super 10 sisältää. Huomaatte, että samoja "mömmöjä" saa kaupoista halvemmalla.
Mieheni menetti aikoinaan tuhansia markkoja noiden tuotteiden kanssa leikkiessään.
Houkuttelevat ostamaan varastoon enemmän ja enemmän tuotteita, jotta saa muka jotenkin paremmin itse jotain hyötyä siitä.
Noista kotimyyntijutuista hyötyy vain ne verkostossa ylempänä olevat, ei kannata sekaantua.
-2-