Avec Sofiesta rikas
Hahaa, onpas Avec Sofie rikastunut (ilmeisesti vanhemman jenkkipomomiehensä voimin), kun hän tuosta noin vaan ostaa häihin 2000€:lla Valentinon kengät & pienen käsiväskan. Mikäs siinä, mutta ei siinä suinkaan kaikki uusi koti tulossa ja terassille tulee marmoripöytä ja designtuolit - vaatimaton 5000€ ja ja ja... Tämän hän kömpelösti verhosi vaatimattomaksi blogitekstissään "itkusilmässä olen joutunut odottamaan näitä heinäkuun alusta, siksi lähdimme Italiaan (Venetsia) ja Marseilleen". Oi, voih, ihan kamalaa, me kaikki säälimme sinua Sohvi. Ihan kuukauden joudut kahdella lomareissulla odottamaan! Kaikilla suomalaisilla lukijoilla on juurikin varaa noihin terassikalustoihin. Häveliäästi olisin jättänyt blogin ulkopuolelle tai kuvana valmiina, mainitsematta suunnittelijoita, yms. Tästä naisesta tuli Pariisissa näköjään yhtä leuhka ja pinnallinen kuin muutkin hänen blogisiskot. Hehän on vain merkki sitä, tätä, rakkauslaukku, mussu puss shampanjaa tyyliä.
Kommentit (112)
just. En osaa ääntää enää suomea, kun olen maailman nainen!
Vierailija kirjoitti:
somettamisella tuskin ranskasta kämppiä osteltaisiin ja Cartierin kelloja jne jne
Ranskassa on yllättävän halpaa. Itse omistan sieltä mieheni kanssa kaksi TALOA isoilla maapläntillä hyvissä lokaatioissa. Mieheni on myös ulkomaalainen ja asumme ulkomailla emme kuitenkaan Ranskassa. Vuokraamme taloja tai Suomen mittapuun mukana kai enemmänkin kartanoita. Maalaislinnan saa samalla hinnalla kuin Suomesta omakotitalon pääkaupunkiseudun ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
somettamisella tuskin ranskasta kämppiä osteltaisiin ja Cartierin kelloja jne jne
Ranskassa on yllättävän halpaa. Itse omistan sieltä mieheni kanssa kaksi TALOA isoilla maapläntillä hyvissä lokaatioissa. Mieheni on myös ulkomaalainen ja asumme ulkomailla emme kuitenkaan Ranskassa. Vuokraamme taloja tai Suomen mittapuun mukana kai enemmänkin kartanoita. Maalaislinnan saa samalla hinnalla kuin Suomesta omakotitalon pääkaupunkiseudun ulkopuolelta.
JA tämä liittyi mihin??? eli teillä menee hyvin. Ed. kommentoija tarkoitti, että miten helvetissä Sohvi puhuu niin huonoa suomea? ei se selity sillä, että saavat ostettua kartanon samalla hinnalla kun Hikiältä omakotitalon vai?? miten nuo vajaa 40v lapsettomat on oikeesti niin LAP-SEL-LI-SI-A... sama Char. Keikkuvat somessa vuodesta toiseen samojen musta-valkoisten kledujensa, sopulilaukkujen ja tyttöjen Pariisin reissujen kanssa tai sponssattujen hotellimatkojen, jossa kikatellaan valkoisissa lakanoissa samistelu froteepyyhkeiden kanssa.
Olen tykännyt tuosta blogista, siinä on vähän erilaista kuin joissain muissa muotiblogeissa. Olen tykännyt hänen pohtivista teksteistään, luen paljon mieluummin sellaisia kun jotain chaneledein pelkkää hehkutusta. Olen saanut hänestä vähemmän materialistisen kuvan, koska blogissa on myös sisustusjuttuja ja pohtivia juttuja muotijuttujen lisäksi. Nythän some on jo täynnä juttuja laukuista tai vaikka kropan esittelyä muissa blogeissa, en jaksa lukea sellaisia, ei kiinnosta sellaiset. Jos joku haluaa pistää tuhansia sisustukseen mikäs siinä, ei se ainakaan minulta ole pois, ehkä hänellä on huipputyö jolloin se voi tuntua ei niin kalliilta summalta. En tiedä millä tai miten hän on hankkinut Ranskasta talon, voihan se olla että on perinyt, saanut halvalla remonttikuntoisen talon tai ottanut vaikka velkaa, ei voi tietää. Remonttikuntoiset ovat usein paljon halvempia kuin jo valmiiksi remontoidut, samoin sivummalla sijaitsevat. Ulkomaiden talojen hinnoissa merkkaa monet sellaiset asiat joita ei Suomessa huomioida, esim. näköala voi olla aivan upea mutta talo surkeassa kunnossa.
korona ei kosketa Sofieta. Hiustenhoitoaine voisi tuohon kuivaan "ei suomalaiseen" kuontaloon tehdä terää.lyhyenläntä, niin ei ballerinat - olkoonkin Chanelia tai ei niin ehdoton nou nou
Mun mielestä hän nimenomaan on materialistinen. Samoin blogitekstinsä kovin ohuita, luulisi että hänenlaisensa maailmannainen pystyisi tuottamaan laadukkaampaa sisältöä.
mitä hän tekee tuon somehötön lisäksi, kun ei voi avata sitä... tech? siis mitä se meinaa, Ja materialistinen kuten liuta muita (metti, alexa, hanna v, joka muuten aika pitkän harppauksen on fredan makuunista 1,4millin lukaaliin, olkoonkin niin perslävessä kuin Kauniaisessa, mutta väkäväykky sponssaa
Vierailija kirjoitti:
korona ei kosketa Sofieta. Hiustenhoitoaine voisi tuohon kuivaan "ei suomalaiseen" kuontaloon tehdä terää.lyhyenläntä, niin ei ballerinat - olkoonkin Chanelia tai ei niin ehdoton nou nou
Haha, sun Kateus paistaa niin läpi!
Viime aikoina tästä ihmisestä on välittynyt melko snobi vaikutelma, joka elää hyväosaisessa kuplassaan ja varsinkin nyt viime aikoina kun on hehkuttanut Dubain luksusmatkaa ja "prinsessaleikkejä". Sitten uhriutui kun sai ikäviä viestejä Dubain ihmisoikeusongelmista.
Personoitua shampanjaa joululahjaksi 😂
Ollaan kyllä jotenki niin eri (shampanja)kuplissa...
No hälle on helppo olla kateellinen - todella kaunis ja kiva nainen. Voipi olla materialistinen mut olisin minäkin jos voisin 😊 ja mieluusti lähtisin asumaan Roomaan kevääksi mutta lapset ja sairas äiti ja oma hannaaminen ja ennen kaikkea: rahat uupuvat 😅😛😋
Sofien yksinäisyys on nyt tullut selvästi esiin, kun bestis Char on vihdoinkin löytänyt elämänsä miehen. Aiemmin Sofien blogi pyöri vahvasti Charin ja muiden tyttöjen ympärillä, joiden kanssa treffattiin ja jotka välillä piipahtivat Amsterdamissa ja Sofie puolestaan viipyi pitkiä aikoa Suomessa Charilla. Kun se on hiipunut, ei Sofiella ole enää mistä kirjoittaa ja blogigin on kuivunut pystyyn.
Harvinaisen typerä kommentti. Arvaan millainen olet itse. Lasten hoidon väsyttämä, katkeroitunut ja itsensä lihomaan päästänyt nainen joka ei jaksa välittää ulkonäöstään ja kulkee tukka rasvaisena. Miksi ihminen ei saisi säilyttää hiukan lapsellisuutta kun kuitenkin elämä on hallinnassa, onnellista, hyvää ja varakasta. Sinä olet kateellinen.
Avec Sofie kertoi taannoin lopettaneensa alkoholin lähes kokonaan koska kokee ettei sovi elimistölleen.
Roomaan muuton myötä elimistö on muuttunut kokonaan (kiitos 10 km päivittäisten kävelylenkkien 😌) koska instan mukaan viina ja viini (aperolit ja skumppa) sopii jopa jokapäiväiseen diettiin.
Pääsispä Roomaan itekin 😎
On ilmeisesti lopettanut bloginsa kokonaan?
Valkoisten mekkojen kausi on taas alkanut 😁