Avec Sofiesta rikas
Hahaa, onpas Avec Sofie rikastunut (ilmeisesti vanhemman jenkkipomomiehensä voimin), kun hän tuosta noin vaan ostaa häihin 2000€:lla Valentinon kengät & pienen käsiväskan. Mikäs siinä, mutta ei siinä suinkaan kaikki uusi koti tulossa ja terassille tulee marmoripöytä ja designtuolit - vaatimaton 5000€ ja ja ja... Tämän hän kömpelösti verhosi vaatimattomaksi blogitekstissään "itkusilmässä olen joutunut odottamaan näitä heinäkuun alusta, siksi lähdimme Italiaan (Venetsia) ja Marseilleen". Oi, voih, ihan kamalaa, me kaikki säälimme sinua Sohvi. Ihan kuukauden joudut kahdella lomareissulla odottamaan! Kaikilla suomalaisilla lukijoilla on juurikin varaa noihin terassikalustoihin. Häveliäästi olisin jättänyt blogin ulkopuolelle tai kuvana valmiina, mainitsematta suunnittelijoita, yms. Tästä naisesta tuli Pariisissa näköjään yhtä leuhka ja pinnallinen kuin muutkin hänen blogisiskot. Hehän on vain merkki sitä, tätä, rakkauslaukku, mussu puss shampanjaa tyyliä.
Kommentit (112)
Miten toi nainen on niin väsähtäneen näköinen nykyään? Eihän niillä ole edes lapsia.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:14"]
Kateus
[/quote]
Kateus mikä ihana tekosyy.
Kateuskortti vedetty hihasta, mitä seuraavaksi? ;DDDDDD
Minusta Sofien blogi on ihana ja samaistuttava! Miksi aikuinen töitä tekevä ei saisi ostaa itselleen kauniita asioita? Kukin toki budjettinsa mukaan. Harmitukseenne en keksi muuta syytä kuin kateuden.
Tuokin persoonallisen oloinen bloggaaja lähtenyt blogituote- ja logolaukkulinjalle, selasin pari sivua ja siellä hyppäsi Vuittonin SOPULIkassi silmille :((( Olen pettynyt. Harmi kun blogissa olisi ollut niin laadukkaat kuvatkin.
Onko Sofie töissä siellä Pariisissa?
Saa nähdä jäävätkö pysyvästi Pariisiin vai kutsuuko USA jossain vaiheessa. Jos mies on uratyyppiä ei se ura varmaan etene pelkästään Pariisissa vaan tarvitaan tarkoin harkittuja siirtoja Jenkkien päässä.
Vähän ot, mut mua naurattaa tuo 18:n kuvaus "lokkeilevasta" Sannista. Koska sitähän Sanni tekee, vaikka omien sanojensa mukaan vain "matkustaa pienellä budjetilla". Ja onnenkyyneliä vuodatetaan, kun joku huomioi VHH-herkulla, mutta jos vaihtoehtona on saada blogissa pieni maininta, ettei hänen vaatimattomuudelleen kelpaavaa tarjottavaa tällä kertaa oltu loihdittu pöytään, kukapa ei taipuisi pieneen psyllium-naurislastu-fondantiin.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:42"]
Vähän ot, mut mua naurattaa tuo 18:n kuvaus "lokkeilevasta" Sannista. Koska sitähän Sanni tekee, vaikka omien sanojensa mukaan vain "matkustaa pienellä budjetilla". Ja onnenkyyneliä vuodatetaan, kun joku huomioi VHH-herkulla, mutta jos vaihtoehtona on saada blogissa pieni maininta, ettei hänen vaatimattomuudelleen kelpaavaa tarjottavaa tällä kertaa oltu loihdittu pöytään, kukapa ei taipuisi pieneen psyllium-naurislastu-fondantiin.
[/quote]
Mun mielestä sanni on oikeasti tosi ällöttävä tuossa sen lokkeilussa.
Milloin se on tarjonnut kenellekkään ikinä mitään, ei koskaan, mutta se vain ottaa ja ottaa, ja ottaa muilta. Se on hyväksikäyttäjä pohjimmiltaan.
Siis täh, mä en kyllä saa Sannista lokkeilijaa millään ilveellä. Antakaa nyt jotain muitakin esimerkkejä, kuin Sohvin luona vierailu?
Blogikirjoittaja onkin lokkeilijan unelma-ammatti. Ilmaisen krääsän lisäksi saa vähän vahvistusta heikolle itsetunnolle ja hyväilyä narsistiselle persoonalle.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 07:49"]Onko tuo bloggaaja puoliksi ranskalainen tms?
[/quote]
On kertonut vlogissa, että isän puolelta hänellä on sukujuuret muualla ja sen vuoksi hiuslaatu on epätyypillinen Suomessa.
[/quote]
Päivän naurut :D Epätyypillinen hiuslaatu?!
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 07:49"]Onko tuo bloggaaja puoliksi ranskalainen tms?
[/quote]
On kertonut vlogissa, että isän puolelta hänellä on sukujuuret muualla ja sen vuoksi hiuslaatu on epätyypillinen Suomessa.
[/quote]
[/quote]
Tarkoittaa, että ei ole suomalaisille tyypillinen hiuslaatu. Ymmärsitkö?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 07:49"]Onko tuo bloggaaja puoliksi ranskalainen tms?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tarkoittaa, että ei ole suomalaisille tyypillinen hiuslaatu. Ymmärsitkö?
[/quote]
Ymmärsin, ja se tässä juuri naurattaakin.
Naisten arkipäivän ongelmia täynnä tämä ketju. Kateutta ja pikkumaisuutta like nowhere else.
Nyysfläsh: Ette ole ilmeisesti tajunneet, että koko blogimaailma on pystyssä koska on niin paljon (joutilaita) naisia jotka tykkäävät esitellä kuinka kauniita ovat ja kuinka kalliisiin tavaroihin heillä on varaa (usein miehen avustuksella). Ja suureen naislukijakuntaan tietty. Tarvitseeko olla ihan ylifiksu tuon joka kerta toistuvan kuvion huomatakseen?
Tarkoitan, että en huomaa hänen hiuksissaan mitään epätyypillistä suomalaisille. On monella suomalaisellakin luonnostaan tummat hiukset. Paksuus aivan tavallinen, lievä kiharuuskin ihan yleistä suomalaisilla.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 07:51"]
Maku meni jo turkisostoksissa "päälläni on pupunen"[/quote]
Hyi, ei kai?? :o Olisi nyt edes ostanut petoeläimestä eikä lemmikkieläimestä tehdyn turkin!
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:17"]
Siis täh, mä en kyllä saa Sannista lokkeilijaa millään ilveellä. Antakaa nyt jotain muitakin esimerkkejä, kuin Sohvin luona vierailu?
[/quote]
Ostolakossa-Virven luona vierailu, Charming Nailssin luona vierailu...
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:17"]
[/quote]
Ostolakossa-Virven luona vierailu, Charming Nailssin luona vierailu...
[/quote]
Tajuskohan se edes viedä esim. viinipulloa sofien luona käydessä?
Ei varmaankaan, toi on tosi huonoa käytöstä, ja ihmettelen ettei se muka tajua sitä itse.
Ei kai hän ole ostanut täyteen 710 euron hintaan jotain last-season Rockstud-Valentinoja jotka olivat in 2012-2013? Eikai niitä kehtaa muutenkaan enää kukaan käyttää, sillä nyt eletään 2015-vuotta ja tästä eteenpäin Valentinon korkkareiden pitää olla Love Latchit eikä enää mitkään nolot Rockstudit.