Avec Sofiesta rikas
Hahaa, onpas Avec Sofie rikastunut (ilmeisesti vanhemman jenkkipomomiehensä voimin), kun hän tuosta noin vaan ostaa häihin 2000€:lla Valentinon kengät & pienen käsiväskan. Mikäs siinä, mutta ei siinä suinkaan kaikki uusi koti tulossa ja terassille tulee marmoripöytä ja designtuolit - vaatimaton 5000€ ja ja ja... Tämän hän kömpelösti verhosi vaatimattomaksi blogitekstissään "itkusilmässä olen joutunut odottamaan näitä heinäkuun alusta, siksi lähdimme Italiaan (Venetsia) ja Marseilleen". Oi, voih, ihan kamalaa, me kaikki säälimme sinua Sohvi. Ihan kuukauden joudut kahdella lomareissulla odottamaan! Kaikilla suomalaisilla lukijoilla on juurikin varaa noihin terassikalustoihin. Häveliäästi olisin jättänyt blogin ulkopuolelle tai kuvana valmiina, mainitsematta suunnittelijoita, yms. Tästä naisesta tuli Pariisissa näköjään yhtä leuhka ja pinnallinen kuin muutkin hänen blogisiskot. Hehän on vain merkki sitä, tätä, rakkauslaukku, mussu puss shampanjaa tyyliä.
Kommentit (112)
Ihan suomalainen se on. Ällö blogi.
Hän on minusta ollut aina"muka mukava". Maku meni jo turkisostoksissa "päälläni on pupunen", "Pampula sitä tätä" ja siinä vaiheessa, kun muutti Pariisiin ja itki joka toisessa postauksessa, kuinka kurjaa se on (sympatiankerjuuta vain) ja joka toisessa oli Balmuirin liinat piknicillä, täydellisten posliiniastioiden ja ruokien ja shampanjoiden kera tai uusi Hermes-koru ranteessa. Teennäisistä teennäisin. Lopetin lukemisen siihen.
2. Suomenruotsalainen asuu Pariisissa
Joo, mieluummin rehellistä leveilyä kuin oi minulla on niin raskasta täällä odottamassa terassille marmoripöytää!
Rahalla ei saa nuoruutta. Oli jo rupsahtanut tämä sofie.
Kuinka joku viitsii laskea jonkun bloggaajan rahoja?
Sunko lompakolla shoppaa AP, vai miksi niin harmittaa?
Ei tarvitse, kun pöljät bloggaajat tuo ne koko kansan näytille. Pöljimmät vielä hatarasti selitellen. Öööö, miksi?
Mua naurattaa tuo ap:n mainitsemasi "verhous".
Just tää on niin jotenkin outoa että näistä tehdään niin isoja juttuja olis vaan kertonut jossain sivulauseessa.
Miten Avec Sofie liittyy vauvapalstaan...? :) Noh, kateellisten mammojen höpöttelyä.Jos ihmiselle on varaa, niin miksei saisi käyttää rahansa marmoriin tai merkkivaatteisiin sun muuhun jos haluaa. Blogia ei ole mikään pakko seurata, jos tulee paha mieli.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 07:52"]2. Suomenruotsalainen asuu Pariisissa
[/quote]
Ei ole suomenruotsalainen, vaan jostain Savosta kotoisin. Ilmeisesti isän puolen suku on Israelista tms., tämäkin oli niin epämääräisesti selitettty etten muista.
Mun mielestä taas sofie, vai mikä sen oikea nimi nyt onkaan, on yksi harvoista bloggaajista, joka on oikeasti hyväsydäminen, lukuunottamatta sitä kanitakkia.
Ajatelkaa ihan oikeasti millainen ihminen ottaa kaverinsa, sen kaverin raskaan eron jälkeen, sen luokse asumaan tuosta noin vain. Ei sellaista tee mikään muu kuin hyväsydäminen ihminen.
Sofie kestitsi lokkeilevaa karkkipäivä sanniakin pariisissa erikseen sille tehdyllä vhh-kakulla jne. sofie oikeasti tuntuu ottavan muut ihmiset huomioon.
Siihen pätee mun mielestä se, että hyvät ihmiset saa elämäänsä hyviä asioita.
Kiva seurata blogia. Just löysin.
Itsekin olen asunut Pariisissa ja se ON raskas paikka. Oma elämäni siellä valitettavasti ei ollut yhtä glamoröösiä, mutta jos hynaa löytyy niin siellä kyllä helppo nauttia elämästä. Kiva että postailee kuvia meille. Ette te mitään pohjoisen rer-linjan työmatkakuvia oikeesti edes haluais nähdä :) tosin semmonenkin blogi olis kyllä hauska.!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 07:49"]Onko tuo bloggaaja puoliksi ranskalainen tms?
[/quote]
On kertonut vlogissa, että isän puolelta hänellä on sukujuuret muualla ja sen vuoksi hiuslaatu on epätyypillinen Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:51"]Miten Avec Sofie liittyy vauvapalstaan...? :) Noh, kateellisten mammojen höpöttelyä.Jos ihmiselle on varaa, niin miksei saisi käyttää rahansa marmoriin tai merkkivaatteisiin sun muuhun jos haluaa. Blogia ei ole mikään pakko seurata, jos tulee paha mieli.
[/quote]
Vauvapalsta liittyy häneen sikäli, että av:sta on parin vuosikymmenen aikana muodostunut koko kansan keskustelupalsta, jolla puidaan ihan kaikkia aiheita. Täällä käyvät kaikki, kaikki tietävät tämän ministereistä lähtien ja kävijöitä on eniten Suomessa.
Onko tuo bloggaaja puoliksi ranskalainen tms?