Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä? Tuttavaperheellä on 5 pientä lasta, he rakentavat taloa

Vierailija
07.08.2009 |

ja molemmilla vanhemmilla on vaativa työ. Sitten itketään, että on rankkaa, voimat eivät riitä ja parisuhdekin kärsii.

Öh - olisikohan tuosta yhtälöstä voinut tiputtaa jotain pois?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko rakentaa, miksei voi ostaa valmista?

Vierailija
62/70 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että noin suurelle perheelle ei löydy sopivaa valmistaloa, joten vähän pakko on itsekin osallistua jonkin verran. Vaikka onhan niissä valmistaloissakin aika paljon kuitenkin sitä omaa hommaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän rankkuutta. Onhan tuossa melkoisesti hommaa. Voitteko te tuttavina auttaa jotenkin? Tarjota olkapään itkemistä varten, lastenhoitoapua tai rakennusapua?

Vierailija
64/70 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapsia olisi vähemmänkin, ja vaikka työt eivät olisi kovin vaativiakaan, niin kyllä siinä rakentamisessa hommaa riittää joka tapauksessa niin paljon, että pientä valitusakin voi suusta päästä.

Vierailija
65/70 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennusprojekti ja vaativat (?) työt. Kuudes lapsikin on tulossa...

Vierailija
66/70 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh - olisikohan tuosta yhtälöstä voinut tiputtaa jotain pois?

Vierailija
67/70 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän häntä täysin. Minäkään en kestä valittamalla huomiota hakevia ihmisiä.

Kyllä ap:lla on ihan oikeus kertoa oma mielipiteensä. Tiedän myös tällaisia itsensä äärimmäiseen suoritukseen hakevia perheitä, jotka sitten vinkuvat ja valittavat vaikka ovat itse asiaan "syyllisiä". Jaa joo, apua on tarjottu, mutta joskus he vaan haluavat olla "marttyyrivalittajia" ja oman tiensä kulkijoita. Näitä tuntuu tällä palstalla riittävän :). Meikin ostettiin 4-lapsisena perheenä ihan valmis talo pääkaupunkiseudulta. Ja ah, ei valitusta, ei hampaiden kiristystä. Elämä on VALINTOJA!

Vierailija
68/70 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ihmiset yleensä rakennuta, eli homma ulkoistetaan jollekin raksa/talopakettifirmalle? Niin kaikki meidän tutut tekee. Ja tämmöisinä aikoina se kannattaa.

Jos osaa itse tehdä niin ei se kyllä minään aikana kannata ostaa toista tekemään :)

Vierailija
69/70 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömiä vanhempia, jotka asuu vuokralla ja he valittavat, että voimat loppuvat kesken, vaikka aikaa on levätä ja maata.

Kumma homma.

Vierailija
70/70 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siis minullakaan ole jokupäivä oikeutta sanoa, että onpa hemmetin rankkaa? On kolmivuorotyö, täysin remontoitava omakotitalo, lapsia enempi kun kaksi ja lemmikkejä vinopino... Silti hetkeäkään en pois vaihtais. Vaikka välillä onkin rankkaa.

Ukkoa ei ole tässä yhtälössä, enkä kaipaakaan. Tämä on minun ja lasten juttu ja elämä.

Toki asua voisin vuokralla, olla käymättä töissä, nostaa sossusta rahaa, mutta ku.. Se ei sovi minulle. Haluan pärjätä ja hoitaa omat asianni ja haluan juuri tuon talon remontoida MINUN perheelleni.

Silti koen, että myös minulla on oikeus välillä sanoa, että rankkaa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi