Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaverini kertoi pettäneensä miestään toisen kaverini miehen kanssa.

Vierailija
06.08.2009 |

Ikävä tilanne... En olisi halunnut tietää.. Tuntuu kurjalta kun tapaan petetyn kaverini ensi kerralla kun tiedän, että hänen miehensä on pannut toista kaveriani :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on pakko pettää, niin voisitko olla nussimatta tältä kylältä tai kavereistani! Törkeyden huipentuma tuo.

Ja erittäin ikävä tietää... Pitäisikö kertoa vai ei?

Vierailija
2/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ystävä kertoo tuollaisen asian. Mitähän ystävä sanoisi jos saisi selville että olet tiennyt mutta et sanonut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntevatko pettänyt ja petetty kaveri toisensa?

Vierailija
5/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lusikkaasi soppaan, ennen pitkää asia ratkeaa. Joudut pahaan välikäteen, aikuisiahan he kaikki ovat.

Vierailija
6/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vain sattuvat olemaan minun kavereitani...

ap

Vierailija
7/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne. Kaverini petti miestään kaverin miehen kanssa. Kaikki muut tietää paitsi tää toinen kaveri jonka mies on pettänyt.

En ole kertonut, eikä kukan muukaan. Tää kaveri vielä "leveilee" kaikille kuinka hyvin niillä menee ja kuinka hänen mies EI IKINÄ pettäis häntä! Että näin.

Vierailija
8/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kaveri vielä "leveilee" kaikille kuinka hyvin niillä menee ja kuinka hänen mies EI IKINÄ pettäis häntä! Että näin.

ja oletan että näin jokainen ajattelee omastaan?

Vai mitä järkeä on olla suhteessa jossa tiedät/oletat että miehesi voisi pettää/pettää parhaillaan.

kerro kaverillesi, toivottavasti se en ole minä.

Vierailija
9/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kaveri vielä "leveilee" kaikille kuinka hyvin niillä menee ja kuinka hänen mies EI IKINÄ pettäis häntä! Että näin.

ja oletan että näin jokainen ajattelee omastaan?

Vai mitä järkeä on olla suhteessa jossa tiedät/oletat että miehesi voisi pettää/pettää parhaillaan.

kerro kaverillesi, toivottavasti se en ole minä.

Olen samaa mieltä, että kaikki olettavat miehensä olevan uskollisia. Pakkohan se on. Tämä nainen tuo kuitenkin ärsyttävällä tavalla esiin miehensä erinomaisuuden ja heidän suhteensa paremmuuden verrattuna muihin. Ei siis ole sellainen "normaali" tapa. Huvittaa kun tietää totuuden.