Haluan mihen joka viihtyy vieressä sohvalla ja on sosiaalinen ja ihmisten kanssa viihtyvä. Sylimiehen siis. Suosittele ammattia?
Kommentit (10)
Ei kai ammatti välttämättä kerro noista ominaisuuksista?
Joko katatoninen neliraajahalvauspotilas? Sokeus auttaa poloista myös viihtymään kanssasi.
Kiltti ja rauhallinen. Luulis löytyvän kun nehän täällä valittaa etteivät kelpaa kellekkään.
Raksamies, se ei jaksa tehdä mitään töisen jälkeen.
Sellanen joka voi tehdä jotain löhöämällä sohvalla. Vaikka pörssihai joka surffailee tai tekee muita sijoituksia. Tai joku neuvonta-ammatti jossa voi löhötä sohvalla ja päläpäläpälää puhelimessa. Silloin sillä tarttee olla ihana ääni niin että jaksan kuunnella sen pälätystä ja se on kuin musaa mun korville. Siis joku tämmönen ammatti... ei kuitenkaan miespuolinen puhelinseksimyyjä koska sitähän mä en kestäsi kun mulla on muuta tekemistä. Esimerkiksi alla oleva:
Kukas tämän kirjoitti? Vierailija kirjoitti: Sain perinnön, en aio ikinä tehdä enää töitä. t.ap //
Pääsenkö osalliSEKSI?
Haluaisin olla rikkaan miehen vaimo ja nukke jota voi esitellä tai ainakin pitää jotenkin esillä... Oli harmaa aamu mutta nyt alkoi aurinko paistamaan... pitäiskö ottaa vielä yksi kahvikupillinen?
SOITTELE jos vaimomatsku kiinnostaa. Ei mua ne rahat ihan hirveästi kiinnosta mutta se vapaus joka niistä mahdollisesti syntyy... voisit loikoilla sohvalla... piirtäisin muotokuvaa tai siis yrittäisin piirtää... välillä voisit loikoilla Aatamin asussa, välillä ehkä vaikka farkkupuvussa - iällä ja fyysisessä tämänhetkisellä olomuodolla ei ole mitään väliä. SIIS SOITTELE, numerohan löytyy helpolla.
T. Sisar hento vihreätakki tissiposki
Vierailija kirjoitti:
Sellanen joka voi tehdä jotain löhöämällä sohvalla. Vaikka pörssihai joka surffailee tai tekee muita sijoituksia. Tai joku neuvonta-ammatti jossa voi löhötä sohvalla ja päläpäläpälää puhelimessa. Silloin sillä tarttee olla ihana ääni niin että jaksan kuunnella sen pälätystä ja se on kuin musaa mun korville. Siis joku tämmönen ammatti... ei kuitenkaan miespuolinen puhelinseksimyyjä koska sitähän mä en kestäsi kun mulla on muuta tekemistä. Esimerkiksi alla oleva:
Kukas tämän kirjoitti? Vierailija kirjoitti: Sain perinnön, en aio ikinä tehdä enää töitä. t.ap //
Pääsenkö osalliSEKSI?
Haluaisin olla rikkaan miehen vaimo ja nukke jota voi esitellä tai ainakin pitää jotenkin esillä... Oli harmaa aamu mutta nyt alkoi aurinko paistamaan... pitäiskö ottaa vielä yksi kahvikupillinen?
SOITTELE jos vaimomatsku kiinnostaa. Ei mua ne rahat ihan hirveästi kiinnosta mutta se vapaus joka niistä mahdollisesti
Jatka naista feikkaava runkkari käsilles laskemista.
Hyviä miehiä ei meinaa löytyä