Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku pesee meidän talossa jouluaattona pyykkiä!!!!

Vierailija
24.12.2008 |

Juuri nyt pauhaa linkous oikein jyminällä... varsinaista joulurauhaa!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pyykätä ja imuroida millon tykkää. Molempia oon tänään tehnyt. Kaikesta ne jotkut häiriintyykin.

Vierailija
42/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla naapurini.

Koira pissasi sänkyyni. Oli pakko pestä täkki ja petauspatja. En voinut jättää niitä kylppäriin haisemaan. Pesin jopa 2 koneellista pyykkiä aattona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jouluna pitäisi kerrostaloasunnoissa olla pyykinpesun kielletty. Mä olen kyllä joutunut pesemään pyykkiä eilisestä asti, kun meillä on viisi ihmistä mahataudissa. Vain minä ja vanhin lapsi ollaan terveitä. Onneksi on erillinen pyykkitupa, ettei tarvitse asunnossa pestä.

Outo toive sulta, jolle on pesukone ollut tärkeä kapistus nyt jouluna :O Siis toivoisit että pesutuvattomissakin taloissa olisi pyykinpesu kielletty jouluna. Mitä sitten jos vatsatauti iskee. Toivoisitko tosiaan, että sellaisessa perheessä vaan kasataan sitä haisevaa likaista lakanakasaa jonnekin kaiken sen kurimuksen keskellä, silläkin uhalla että lakanat loppuu kesken.

En ymmärrä ajatusmaailmaasi.

Yleensäkin mitä pahaa on pyykinpesussa? Kyllä paljon ennemmin kuuntelen naapurin pesukonetta kuin perheriitaa.

Vierailija
44/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen ymmärtää, että oksennuksessa lilluvat vaatteet pitää pestä vaikka missä asuisi ja missä olisi pesukone.

Vierailija
45/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikaa tehdä näitä rästiin jääneitä hommia.

Vierailija
46/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan huvikseen pyykkiä pese, ikäänkuin toisten kiusaksi. :O Jos on pyykkiä niin kyllä sitä mun mielestä voi pestä oli päivä mikä tahansa. Kohta varmaan aletaan keskustella saako astianpesukonetta käyttää jouluna.... XD

51, tarkoitin,kin, että jos ei ole pakko pestä. Kai nyt jokainen ymmärtää, että oksennuksessa lilluvat vaatteet pitää pestä vaikka missä asuisi ja missä olisi pesukone.

Vierailija
47/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikkopierut pidätte vatsassanne, ei ainakaan ikkunoita auki, ettei löyhkää naapuriin.

Vierailija
48/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin on monta lomapäivää lähes jokaisella. Ei varmasti ole pakko juuri jouluna pestä, jos nyt ei tosiaan ihan oksennuksesta ja paskasta ole kyse.

Vierailija
49/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä moni tuntuu huvikseenkin pesevänNytkin on monta lomapäivää lähes jokaisella. Ei varmasti ole pakko juuri jouluna pestä, jos nyt ei tosiaan ihan oksennuksesta ja paskasta ole kyse.

No vaikea uskoa että kukaan harrastaisi hupimielessä pyykinpesua :O Mutta viedäänpäs ajatusta vähän pidemmälle. _Millä erotetaan hupipesijät ja oksennustautiset toisistaan?_ Kun pesukoneen äänihän on yleensä se ainoa ilmiantava asia. Mikä on korrekti tapa ilmoittaa naapurille, että "Meillä on yrjötauti, siksi kone louskuttaa, vaikka joulurauha on jo julistettu." XD

Ideoita?

Mulle tulis mieleen:

Oksennustautisen perheen pesukoneen käynnistäjä huutaa rappukäytävässä "Meillä on yrjötauti, siksi laitamme nyt pesukoneen käyntiin! Toivottavasti kaikki kuulitte!"

XD Tää on taas ihan naurettava ja loputon aihe, ja niitähän täällä av:lla iloksemme aina löytyy lisää.

Mites muuten astianpesukone? Tehosekoitin? Partakone? Hilavitkutin? Nämähän voitaisiin kaikki luetteloida sitten sinne taloyhtiön järjestyssääntöihin jouluna kiellettyihin kapistuksiin... XD

Vierailija
50/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...silloin saa pestä. Hyvin yksinkertaista! Meillä on esim. tänään kielletty pyykkäys tuvassa koko päivältä, eli jonkinlainen joulurauha täälläkin on.

Vierailija
51/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta järjestyssäännöt ne koskee niitäkin, jotka ei vietäJa hyvät tavat voisi ainakin muistaa ja kunnioittaa toisten joulun viettoa!

En ole ap.

Ei kaikki vietä joulua. ;)

Vierailija
52/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-henkisessä perheessä ei voi olla päivää kauemmin pesemättä pyykkiä.

Ja muista: ei kaikki Suomessakaan vietä joulua.

Vierailija
53/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE AV:LLA!!!

Vierailija
54/54 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneen joulun kähinöitä, mutta hyvä muistuttaa näin tällekin joululle. Nyt kaikki pesemään pyykkinsä hyvissä ajoin ennen aattoa. Eikä sitten tekosyitä pyykkäämiselle, oksutautikin kannattaa potea nyt tai mieluummin vasta ensi vuonna.

Rauhaisaa joulunodotusta av-mammoille ja muille palstalla pyöriville!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi