Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku pesee meidän talossa jouluaattona pyykkiä!!!!

Vierailija
24.12.2008 |

Juuri nyt pauhaa linkous oikein jyminällä... varsinaista joulurauhaa!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime joulupäivänä ramppas koko päivän asuntonsa ja pyykkituvan väliä ja pitkänäperjantaina tamppas mattoja! Siitä kävi kyllä hallituksen pj sanomassa.

Että meitä on niin moneen junaan. Toi pyykinpesu päiväsaikaan, vaikka aatto onkin, ei nyt musta oo kauhee juttu. Ylipäätänsä pesukoneet ei mun rauhaa häiritse, kun ovat sellaista hurinaa, vaikka kyllähän se linkous toki kuuluu.

Itse asiassa meillä on nyt astianpesukone päällä. Kuuluukohan naapuriin - on kyllä hiljainen.

Vierailija
22/54 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhkesi oksennustauti, ensin keskimmäisellä, sitten nuorimmalla, sitten esikoisella, sitten miehellä ja lopulta minulla. Todellakin pestiin pyykkiä aattona.. Oli peittoa, täkkiä, lakanaa ja vaatetta oksennuksessa.. Lapset kävi jopa yöllä suihkussa, kun olivat oksentaneet sänkyyn ja hiukset + ihoa oli oksussa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieluiten jonnekin keskelle korpea, jossa ei edes naapurin pihavalot näy.

Vierailija
24/54 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa pesin pyykkiä tänään. Eipä tullut edes mieleen etten voisi pestä...

Vierailija
25/54 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin lahjaksi saatuja vaatteita, lakanoita ja kylpytakit käyttöönottopesuun.

Vierailija
26/54 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joulunaika on rauhoitettu. Se että jossain maassa vietetään joulua riehakkaasti, ei oikeuta täällä häiritsemään toisten joulurauhaa.

Ennen vanhaan ei kerrostalon pesutuvassa saanut pestä pyykkiä sunnuntaisin ja mattojen tamppauksellekin oli rajoituksia.

Ja onhan vieläkin sääntöjä, ettei kymmenen jälkeen saa meluta. Samaan kategoriaan luetaan juhlapyhatkin, vaikkei niistä erikseen mainittaisi. Nykyään löytyy hämmästyttävän paljon niitä itsekkäitä, jotka eivät pysty ottamaan toisia huomioon.

Vierailija
27/54 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äidit olivat päivät kotona ja kerkisivät tekemään tällaiset asiat arkena.

Nykyisin kun työelämässä otetaan ihmisestä kaikki irti, niin pyykinpesun pyhän pitäisi olla pienin ongelma työtätekevän (ja veroja maksavan) elämässä.

Vähän sallivuutta, kiitos! Ei se ole oikeasti teiltä pois.

Vierailija
28/54 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti ymmärrä, että miten helvetissä se pyykinpesu voi kenenkään joulurauhaa häiritä. Kyllä niitä muitakin ääniä naapurista kuuluu, vaikka onkin jouluaatto. Jos ei kestä tätä, niin ihan totta kannattaa muuttaa jonnekin missä ei ole naapureita.

Vierailija
29/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli jouluaattona pari koneellista pestyä. Ihan realistista ei olisi olla koko joulunaikaa pesemättä pyykkiä, nyt ehkä hyvällä säkällä ei joulupäivänä tarvitse pestä.

Vierailija
30/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ei voinut, kun meillä on keittiön koneet ja pesutorni samassa sulakkeessa eikä ikivanhat johdot ja pienet sulakkeet kestä niiden käyttämistä yhtä aikaa. Eilen vaihdetut lakanat on vielä pesemättä. Onneksi on niin hiljainen kone, ettei häiritse edes avokeittiössä, ja paksuseinäinen vanha talo. Muuten pesisin mutten tiedä viitsinkö ruveta mankeloimaan ja silittämään.

Vierailija
31/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kolmesta lapsesta oksentaa antibiootin vuoksi, joten oksennuksiset ja ripulitse vaatteet ja lakanat on pestävä. Joulurauhaa tosiaan...!

Vierailija
32/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin koneellisen ja pyöräytin kuivaksu kuivausrummussa eilen samaan aikaan kun meillä syötiin jouluateriaa ja jaettiin lahjoja. Meillä oli myös vieraita! Meillä on erillinen kodinhoitohuone niinpä kukaan ei edes huomannut mitään. Koneen äänet ei kuulu olohuoneeseen / keittiöön.

Vierailija
33/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat vauvaoja, pyykkiä tulli niin paljon, että pyykkiä pestiin ihan joka päivä. Molemmat ovat olleet aikamoisia pulauttelijoita.

Meillä on iso, ja tarkoitan TODELLA iso ruokapöytä, johon olen ostanut vain muutaman pöytäliinan. Kun joululiina likaantuu, se pestään heti seuraavaa päivää varten. En kehtaa tarjota vieraille ruokaa likainen pöytäliina pöydällä.

Siinä pari syytä, miksi meilläkin saatetaan pestä pyykkiä jouluna. En haluaisi, koska mieluummin pitäisin muutaman päivän vapaata kaikesta ylimääräisestä kotityöstä, mutta joskus vaan täytyy.

Niin ovat erilaisia ihmiset.

Vierailija
34/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunassa ja tiskikonekin pyöri kahdesti... Mutta meillä on uudet koneet, jotka ei kyllä naapuria häiritse.

Vierailija
35/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi että pyykkitupa oli auki. Miksen pesisi? Ketä se häiritsee että pyöräytän joulusaunaan puhtaat pyyhkeet?

Vierailija
36/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras asua keskellä pöheikköä, joissa ei ole muita kuin kilometrien päässä, jos kerta toisten tavallinen eläminen ja oleminen noin ärsyttää.

Kyllä joulunaika on rauhoitettu. Se että jossain maassa vietetään joulua riehakkaasti, ei oikeuta täällä häiritsemään toisten joulurauhaa.

Ennen vanhaan ei kerrostalon pesutuvassa saanut pestä pyykkiä sunnuntaisin ja mattojen tamppauksellekin oli rajoituksia.

Ja onhan vieläkin sääntöjä, ettei kymmenen jälkeen saa meluta. Samaan kategoriaan luetaan juhlapyhatkin, vaikkei niistä erikseen mainittaisi. Nykyään löytyy hämmästyttävän paljon niitä itsekkäitä, jotka eivät pysty ottamaan toisia huomioon.

Vierailija
37/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen pesin yhden koneellisen ja tänään olen pyörittänyt 3 koneelista vaatteta ja lakanoita.

Vierailija
38/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pesee meidän talossa jouluaattona pyykkiä!!!! Juuri nyt pauhaa linkous oikein jyminällä... varsinaista joulurauhaa!

Tää on just tätä minäminäminä-touhua. Koska MINÄ vietän joulua niin maailman pitää pysähtyä. Kas herää, elämä jatkuu vaikka sinä viettäisitkin joulua. Vapise! Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin SINÄ.

Vierailija
39/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä joutunut pesemään pyykkiä eilisestä asti, kun meillä on viisi ihmistä mahataudissa. Vain minä ja vanhin lapsi ollaan terveitä. Onneksi on erillinen pyykkitupa, ettei tarvitse asunnossa pestä.

Vierailija
40/54 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä joulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi