Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö Juha Tapiosta?

Vierailija
05.08.2009 |

Mun mielestä hieno ääni ja vielä hienommat biisit... arkea ja syvempää samassa paketissa. HUOMENNA torstaina Juha Tapiolla on ilmainen keikka Agricolan kirkossa Helsingissä. Tapio esiintyy tilaisuudessa, joka kuuluu Urbaani unelma -tapahtumaan ja joka alkaa 18.30. Nähdäänkö siellä?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoonkin hiukan lällyä musaa niin mun mielestä hänen suustaan uskottavaa. Ja kaunista. Ja välillä ne sanoitukset ovat niin totta, juuri tästä elämästä.

Oi, tulisin kyllä huomenna mutta kun on muita menoja. Onko hänellä useinkin tuollaisia ilmaisia kirkkokeikkoja?

Vierailija
2/6 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus... Missä asutte? Nimittäin Jyväskylässä launtaina 22.8.2009 klo 21 Tapiolla on ilmaiskonsertti, Johanna Kurkela mukana. MUTTA huominen Helsingin keikka on muuten kuultavissa radiosta ja netistä suorana, jos en nyt ihan väärin ymmärtänyt - eli Radio Dei:ltä.

Taajuudet: http://radiodei.fi/?sid=49

Kuuntele netistä: http://radiodei.fi/?sid=120

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotukset on aivan mahtavia ja livenä todellinen nautinto katsella ja kuunnella. Kaikessa koruttomuudessaan todella vaikuttava.

Vierailija
4/6 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin yläasteella Juha Tapio kävi siellä esiintymässä. Teki kyllä lähtemättömän vaikutuksen. Ne laulut, ääni ja vielä komia mieskin! : )

Vierailija
5/6 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu -hienoa kappaleita ja sanoituksia on tehnyt. On hienoa, et joku saa toteuttaa unelmiaan ja on siinä tekemisessään hyvä =)

Taitava sanojen riimittelijä -on ollut aina

Vierailija
6/6 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki on lässyä lällykkää, jonka radion soittolistat on kuluttaneet lopullisesti pilalle.