Mistä tunnistaa jos mies/vaimo pettää?
Listatkaa jos tiedätte mahdollisia "hälytysmerkkejä"..
Kommentit (13)
Puhelimen nimet ja numerot eivät täsmää.
Äkillinen selittämätön muutos käytöksessä, oli se sitten positiiviseen tai negatiiviseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Äkillinen selittämätön muutos käytöksessä, oli se sitten positiiviseen tai negatiiviseen suuntaan.
Juuri näin!! Pettäjä luulee, ettei puoliso tajua.
Pettämistä ei välttämättä tunnista, mutta pettäjätyypin kyllä. Merkkejä siitä:
-alkoholin käyttö runsasta, puheet sovinistisia, kaveriporukka, jossa naisista puhutaan vähätellen tai seksualisoiden
-epärehellisyys, missään tilanteessa. Verottajaa, työnantajaa, ketä tahansa kohtaan. Oman edun tavoittelua.
-itsekkyys. Ei kanna osaansa lastenhoidosta, harrastaa, vaikka vaimo ei pystyisi jne.
Kun mies ei halua seksiä kuin n. kerran kuukaudessa.
Ihmeellisiä puolisoja otatte kun pettävät.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimen nimet ja numerot eivät täsmää.
Täh? Tutkitko sinä kumppanin puhelinta? Entä jos on firman puhelin?
Itse sanoisin että puhelimen varjelu ettei toinen vain vahingossakaan näe saapuvia viestejä. Puhelin mukaan kaikkialle.
Tosin, petän itse enkä viesti puhelimella...
Vierailija kirjoitti:
-alkoholin käyttö runsasta, puheet sovinistisia, kaveriporukka, jossa naisista puhutaan vähätellen tai seksualisoiden
-epärehellisyys, missään tilanteessa. Verottajaa, työnantajaa, ketä tahansa kohtaan. Oman edun tavoittelua.
-itsekkyys. Ei kanna osaansa lastenhoidosta, harrastaa, vaikka vaimo ei pystyisi jne.
Mitä? :D Olen nainen, petän, enkä sovi mihinkään noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti aina rehellinen, paitsi pettäessäsi? Et koskaan ole valehdellut pomolle, vakuutusyhtiölle tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti aina rehellinen, paitsi pettäessäsi? Et koskaan ole valehdellut pomolle, vakuutusyhtiölle tms?
Ei kukaan ole aina rehellinen. Pomolle tai vakuutusyhtiölle en ole valehdellut enkä kyllä puolisollekaan. Ei ole kysellyt menoistani.
Yhtäkkinen kiinnostus omaa ulkonäköä kohtaan. Yhteisen ajan ja kosketuksen välttely, tai uudenlainen innokkuus. Yhtäkkinen draamailu parisuhteen tilasta ja ahdistavuudesta, jossa syypäänä on petetty. Omista menoista on tullut jotenkin mystisiä, ja niistä ja siitä keitä näkee puhutaan epämääräisesti, ja kysyttäessä loukkaannutaan ja kuulutetaan oikeutta omaan tilaan. Tekee mielellään asioita joista ei ennen välittänyt, jotta pääsee käymään muualla. Paljon poissaolevuutta, ja kärttyisyys ja iloisuus vaihtelevat ilman näkyvää syytä. Loukkaantuminen milloin mistäkin useammin kuin ennen. Outoja uusia sanoja, puhetapoja ja kiinnostuksenkohteita. Aloittaa puhumaan jostain aiheesta, muttei mitenkään muista kuka siitä hänelle kertoi.
Salaperäisinä menoja, piilottelee kännykkäänsä ja siirtyy puhumaan tai räpläämään kännykkää muualle, vaatteissa erilaisia tuoksuja, mitä kotona ei ole.