Paras syöttötuoli?
Trip Trap tuntuu saavan kehuja,mutta nyt ei ole varaa siihen.Mikähän sen tyylinen halvempi olisi hyvä? Tärkeää olisi,ettei muksu pääse siitä nousemaan...Väri pitäisi olla valkoinen.
Kommentit (5)
itse emme ostaneet sitä ekalle lapselle, vaan halvemman (sellaisen, jonka saa taitettua lattialle pöydäksi ja tuoliksi, näin sitä ei ole tosin koskaan käytetty).
Toisen lapsen tarvittua myös syöttötuolin ostimme triptrapin ja kyllä harmitti, ettei ostettu aikasemmin!!! Se on vieläkin neljä vuotiaalla käytössä. Lapsi ei siirry suoraan syöttötuolista tavalliseen tuoliin!
tripp trapp ehdoton suosikki. tavallisesta ainakin meillä paljon huonompi kokemus, jo vauva ikäinen saa potkaistua kumoon tietynlaisesta pöydästä...
Itse en pidä puisista, kun niiden puhdistus on vähän hankalampaa. Antiloop on tosi tukeva.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00069725
Saa valkoisena, mustana ja punaisena. Vöillä tai ilman. Voi ostaa myös tuoliin kiinnitettävän pienen pöytäosion.
Käsittämättömän hyvä syöttis,ja mikä hinta-laatusuhde (pöydän kanssa n.20€) On tukeva,turvavyöllinen,ja sen voi varastoida hyvinkin pieneen tilaan,pikalukituksella olevien jalkojen ansiosta.Itse ostettiin esikoiselle kallis puinen syöttis tietämättä että isäni oli ostanut meille tuon Antilooppi-tuolin,joka on ja pysyy nyt myös kuopuksen käytössä,puinen laitettiin kiertoon :D
Kehun sitä silti :) se maksaa kyllä itsensä takaisin ja moneen kertaan!
Terv äiti jonka lapset pian 8v ja 6½v ja TT edelleen kummallakin käytössä.