Mette Forssell: nämä 10 asiaa pitäisi löytyä naisen vaatekaapista
Mette Forssellin mukaan nämä 10 asiaa pitäisi löytyä jokaisen naisen vaatekaapista: pikkumusta, klassinen trenssi, nahkatakki, valkoiset tennarit, punainen huulipuna, bleiseri, korut, hajuvesi, mustat kapeakärkiset korkokengät, silkkipaita. http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1438305380307.html
Kuinka monta noista löytyy sinun kaapistasi?
Minulta ei tuolta listalta löydy kuin koruja (jotain vanhoja joita en käytä koskaan) ja muutama hajuvesi jota käytän harvakseltaan. Tennaritkin on punaiset.
Kommentit (184)
Tyypillinen av-mamma pukeutuu me&i:n vaatteisiin, trikoisiin nuhjautuneisiin tunikoihin, meikkejä, koruja käytetään korkeintaan juhlissa ja rumat ne vaatteilla koreilee.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:15"]
Latteita itsestänselvyyksiä. Ja vielä mies maksaa. Näistäkö se blogi syntyy????
[/quote]
Aivan, ei varmaan olisi Metillkään Rolexia ranteessa ellei olisi mies elättäjänä...
[/quote]
Tunnetko Metin suvun? Minä tunnen. Ei tarvii kakkostason pallonpotkijaa elättäjäkseen.
[/quote]
Jeps. Muija on rahakkaampi tässä yhtälössä.
Löytyy kaikki. 12 hajuvettä ja kolmet tennarit.
Tunnetko Metin suvun? Minä tunnen. Ei tarvii kakkostason pallonpotkijaa elättäjäkseen.
[/quote]
Eli suku elättää aikuista ihmistä? Asia selvä.
Pikkumusta ja silkkipaita puuttuvat...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:14"]
Kaikki löytyy ja kaikki ovat viikoittain käytössä. En tunne ketään, jolla ei olisi näistä ainakin suurinta osaa.
[/quote]
Minä taas en tunne ketään jolla olisi ainakin suurin osa noista.
T: akateeminen av-mamma
[/quote]
Ettei ihan akateemikko, toi T:, on NIIN akateemista:).
[/quote]
Ihan akateeminen vaan, vielä en ole akateemikon arvonimeä saanut.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:23"]
Tyypillinen av-mamma pukeutuu me&i:n vaatteisiin, trikoisiin nuhjautuneisiin tunikoihin, meikkejä, koruja käytetään korkeintaan juhlissa ja rumat ne vaatteilla koreilee.
[/quote]
Mistäs sä tällaisen tiedot olet saanut?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:24"]
[/quote]
[/quote]
No sittenhän tuo Pappa betalar -määritelmä osoittautui oikeaksi!
Metin äiti on töissä Sandin liikkeessä / sisäänostaja (kuintenkin työntekijä) ja vanhemmat eronneet. Metti ei todellakaan ole rikkaasta perheestä ja Mikael oli hänelle ja äidille iso onnenpotku :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:24"]Löytyy kaikki. 12 hajuvettä ja kolmet tennarit.
[/quote]
Häh miksi alapeukut?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:24"]
[/quote]
[/quote]
Ihanan selvä, niin minunkin sukuni. Kateellinen? Ihanaa, kun saa harrastaa, matkustella ja tehdä mitä haluaa. Opiskelin kyllä isäni ja äitini iloksi ekonomiksi, joten kai tässä jotain duuniakin joskus voisi tehdä, nyt nautin elämästä. Ja kaikki noi löytyy ja paljon enemmän. Alapeukut ei haittaa pätkääkään:).
Tämä on hauska saitti.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:08"]Mette Forssellin mukaan nämä 10 asiaa pitäisi löytyä jokaisen naisen vaatekaapista: pikkumusta, klassinen trenssi, nahkatakki, valkoiset tennarit, punainen huulipuna, bleiseri, korut, hajuvesi, mustat kapeakärkiset korkokengät, silkkipaita. http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1438305380307.html
[/quote]
Pikkumusta, mustat korkkarit, koruja, nahkatakki, huulipuna ja bleiseri löytyy. Olen etsinyt omannäköistä punaista trenssiä, toistaiseksi turhaan. Tennarit haluaisin, en kuitenkaan valkoisia. Hajuvesiä mulla on, mutten ole niitä käyttänyt, kun lähipiirissä on allergikko. Silkkipaitiksia käytin joskus, enää en tunne niitä omikseni.
Kaikki löytyy ja kaikki ovat viikoittain käytössä. En tunne ketään, jolla ei olisi näistä ainakin suurinta osaa.
[/quote]
[/quote]Millä alalla työskentelet? -8
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:21"]
[/quote]
[/quote]
Ettei ihan akateemikko, toi T:, on NIIN akateemista:).
[/quote]
Ihan akateeminen vaan, vielä en ole akateemikon arvonimeä saanut.
[/quote]
T: kiva
Kaikki nuo löytyvät kaapistani, mutta odotin jotain muuta tuolta listalta. Hajuvesi ja korut, oikeasti? Lähestulkoon kaikilta tuntemiltani naisilta olettaisin nuo löytyvän, koruja nyt ainakin.
Minulta löytyy todella useita koruja ja yksi hajuvesi. En tiedä lasketaanko nahkatakkiani listaan, se on nimittäin tekonahkaa ja ulottuu nilkkoihin asti... :D
T. Gootti
Löytyy se huulipuna ja hajuvesi. Joitain koruja, joita en käytä. Ja sitten takki, bleiserin ja trenssin välimuoto.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:37"]
Löytyy se huulipuna ja hajuvesi. Joitain koruja, joita en käytä. Ja sitten takki, bleiserin ja trenssin välimuoto.
[/quote]
Jatkan vielä.. Mikään noista ei sijaitse vaatekaapissa!! Eli tulokseni on nolla.
Kiva lista. Voisin ruveta etsimään hyvää bleiseriä ja valkoisia tennareita.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:08"]
Mette Forssellin mukaan nämä 10 asiaa pitäisi löytyä jokaisen naisen vaatekaapista: pikkumusta, klassinen trenssi, nahkatakki, valkoiset tennarit, punainen huulipuna, bleiseri, korut, hajuvesi, mustat kapeakärkiset korkokengät, silkkipaita. http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1438305380307.html
Kuinka monta noista löytyy sinun kaapistasi?
Minulta ei tuolta listalta löydy kuin koruja (jotain vanhoja joita en käytä koskaan) ja muutama hajuvesi jota käytän harvakseltaan. Tennaritkin on punaiset.
[/quote]Mullakin on punaiset tennarit. Kahdellakympillä Haloselta ostin, ja sopii paremmin mun jalan muodolle kuin Converset, jotka on muutenkin tylsät kun niitä on melkein kaikilla.
Jonkinlainen pikkumusta on, mutta musta ei sovi mulle joten käytän mieluummin helmenharmaata tai tummansinistä.
Trenssiä ei ole, koska se on jotenkin...semmonen wannabe-takki. Ei ehkä muiden päällä, mutta mun päällä näyttäisi siltä.
Nahkatakkia ei ole, koska aito nahka on kallista eikä ole tällä hetkellä varaa teettää (sopivaa kokoa ei valmiina löytyisi, kun olen niin pieni). Tekonahkaa en käytä, se on hiostavaa.
Punaista huulipunaakaan ei ole. Joka paikan bleiseriä ei ole, ainoastaan juhlajakku. Kunnon bleiserin kyllä hankin, jos pääsen töihin. Koruja en käytä ollenkaan - olen aina inhonnut niitä. Tunnen oloni jotenkin halvaksi, jos kilisen. Tykkään pelkistetystä tyylistä, koruttomuus on sitä. Ja kääk, hajuvettäkään en käytä! Joillekin naisille sopii heidän käyttämänsä tuoksu tosi hyvin (toisille taas ei), mutta varsinkin tuoksuvat miehet on ihania! En halua sotkea tapaamisia miesystäväni kanssa tuoksumalla itse miltään, koska haluan haistaa vain hänet.
Mustia avokkaita ja korkokenkiä mulla on, jopa kapeakärkiset. En kuitenkaan käytä niitä koskaan, koska kapeat kärjet ei näytä hyvältä. Ei myöskään pyöreät kärjet. Parhaimmilta näyttää klassinen semi-kärki.
Silkkipaitaa ei ole, on joskus ollut. Erilaisia satiinipaitoja kyllä on, eri materiaaleista. Luonnonsilkki on herkkä kuitu joten sen pesemisestä ja silittämisestä olisi ylimääräistä vaivaa.